Hop til indhold
Romantica

Jule-sexparty med de frække nissepiger - ALEXANDRA & JENNIFER på Romantica

Recommended Posts

Årets, med garanti, frækkeste julefrokost!!!!

Så er det tid til at sætte kryds i kalenderen, d'herrer :-) FORDI torsdag d. 8. Dec kl. 12-15 afholder tøserne (Alexandra og Jennifer) en forførende, fræk sex"fest". Udover våde og villige tøsepiger, der elsker at sutte og sexe, bliver I trakteret med æbleskiver og glögg i den rette juleånd :-) 

Arrangementet koster 2300,- og hvis du vil sikres plads kan dep. på 1000,- indbetales senest d. 5. Dec på Romantica, Marstalsgade 6, Kbh. Ø. Ring endelig, hvis du ønsker yderligere info. 

Vi glæder os til at se både nye og gamle deltagere ;-) 

Stort kys fra alle os

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Tænk..Er det allerede nu man skal tænke på julen??

Oh Well...Syntes det bliver tidligere og tidligere..!! Dansk Supermarked sælger vel allerede nu juleknas mm....

Del dette indlæg


Link til indlæg
ppd skrev, den Wednesday, October 12, 2016 at 21:05:

 

Tænk..Er det allerede nu man skal tænke på julen??

Oh Well...Syntes det bliver tidligere og tidligere..!! Dansk Supermarked sælger vel allerede nu juleknas mm....

Ja de gør sku så.. Hehe.. Forbandet forbrugsfest er hvad det efterhånden er gjort til.. Men derfor kan man jo lige så godt få noget godt ud af det og hvad er bedre end frække nissepiger;-)..

Knus Jennifer

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lowmax
JenniferRomantica skrev, for 1 time siden:

Ja de gør sku så.. Hehe.. Forbandet forbrugsfest er hvad det efterhånden er gjort til.. Men derfor kan man jo lige så godt få noget godt ud af det og hvad er bedre end frække nissepiger;-)..

Knus Jennifer

Jeg har fået trumfet en gavefri jul igennem  i min familie ( de mindste får gaver) så jeg ved hvad jeg skal bruge penge på i december....Hihi

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 39 minutter siden:

20160808_215350.jpg.cb8939069231ad3e5da1bca7b4ace78a.jpg

Lidt inspiration indtil d. 8 December..

Total dårlig mobilkvalitet men det er hvad der lige ligger på mobilen.. Hehe.. Nissepige kostumet er fra sidste års J dag:x

Screenshot_2016-09-18-22-00-38-1-1.pngSnapchat-5761244279415172206.jpg

Rødt klær dig. Har du osse nisseskæg ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Highlow skrev, for 1 time siden:

Rødt klær dig. Har du osse nisseskæg ?

Mon ikke hun får det den dag. Jeg kan desværre ikke, ellers havde jeg ladet skægget stå.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror på Nissepiger så jeg kommer :P

specielt disse to Nissepiger er helt vildt sjove og fantastisk godt selskab :D en tidlig julegave.

Vi ses Tøser

 

Redigeret af Jamesxxx
Ville have lidt mere med i teksten

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jamesxxx skrev, for 3 timer siden:

Jeg tror på Nissepiger så jeg kommer :P

specielt disse to Nissepiger er helt vildt sjove og fantastisk godt selskab :D en tidlig julegave.

Vi ses Tøser

 

Uhh hvor bliver det hyggeligt når du kommer.. Det vil vi i hvertfald se frem til søde.. Hehe.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kindhesten80 skrev, for 32 minutter siden:

Det er meget fristende må jeg sige. Jeg tror jeg bliver nød til at ringe for yderligere info. 

Det synes jeg bestemt du skal gøre.. Ellers kan du altid skrive herinde;-).. Så skal jeg svarer efter bedste evne.. Hehe.. 

Knus Jennifer

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 13 timer siden:

Det synes jeg bestemt du skal gøre.. Ellers kan du altid skrive herinde;-).. Så skal jeg svarer efter bedste evne.. Hehe.. 

Knus Jennifer

Jeg takker for feedback. For at være ærlig, så er jeg nok mest fristet af din imødekommenhed og gode billeder, fremfor julearrangementet. Romantica ligger et stenkast fra hvor jeg bor, så overvejer kraftigt et visit i nærmeste fremtid. :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kindhesten80 skrev, 1 time siden:

Jeg takker for feedback. For at være ærlig, så er jeg nok mest fristet af din imødekommenhed og gode billeder, fremfor julearrangementet. Romantica ligger et stenkast fra hvor jeg bor, så overvejer kraftigt et visit i nærmeste fremtid. :-)

Når man skriver tænker jeg det er med et ønske om respons.. Men tak for komplimentet.. Hehe.. Du er da mere end velkommen;)..

Knus Jennifer 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Laksen må melde han dessverre ikke har mulighed at komme den 8 desember. Håber det blir en succee slik at det gjentas snarest for nye sjanser :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Laksen skrev, for 10 timer siden:

Laksen må melde han dessverre ikke har mulighed at komme den 8 desember. Håber det blir en succee slik at det gjentas snarest for nye sjanser :)

 

Eiijj.. Vi manglede dig også sidste gang.. Men øv bøv.. Håber snart at se dig igen;).. Vi er i hvertfald game på at det nok skal blive en fast ting hos Romantica.. Hehe.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, den 23/11/2016 at 21:54:

Så Boys er der snart ikke længe til:P.. Glæder mig til at få varmen i denne kolde vintertid:wub:.. received_978244062231332.jpegreceived_978236832232055.jpeg

 

Her få i lidt at varme jer på indtil vi ses<3.. 

Hmm... Jeg vil helt sikkert godt komme og varme dig. Jeg må se om jeg lige kan få fri de timer. Så kommer jeg forbi. Men jeg kommer nok lige fra arbejdet, så det kunne godt tænkes jeg vil låne et bad. Bare for vores alle sammens skyld. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Varmemester skrev, for 12 minutter siden:

Hmm... Jeg vil helt sikkert godt komme og varme dig. Jeg må se om jeg lige kan få fri de timer. Så kommer jeg forbi. Men jeg kommer nok lige fra arbejdet, så det kunne godt tænkes jeg vil låne et bad. Bare for vores alle sammens skyld. :D

Der er rig mulighed for bad.. Hehe.. Ganske småt men det er brugbart.. Hahaha.. Vi krydser for at din chef er barmhjertig;).. Hehe.. 

Knus Jennifer

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 2 timer siden:

20161201_221053.jpg

Der studeres sammen med batman og hygge strømper så der kan knaldes med god samvittighed på torsdag:wub:.. Hehe.. Ihh hvor vi glæder os.. Det er altså spændende.. 

Er vi unge mænd også velkomme til jeres jule middag :D?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...