Pikken 250 Skrevet 11. Oktober, 2016 Ida sunshine skrev, for 15 timer siden: Jeg fandt den! I skal bruge: 1 stk pringles rør 2 svampe 1 plastik handske Introducing: "Mrs. Pringles" ....YOU are welcome Man kan evt. komme sandpapir, korn 80 f.eks. ind i handsken istedet for evt. glidecreme ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9572 Skrevet 11. Oktober, 2016 onlybeas skrev, for 22 timer siden: Det sagde min nabo godt nok, men helt ærligt så troede jeg han tog pis på mig tak Ida.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9572 Skrevet 11. Oktober, 2016 Peter Pys skrev, for 21 timer siden: Jeg har faktisk sådan én af de der Fleshlights Det føles ikke rigtigt ... Kan du uddybe? Overvejer seriøst at anskaffe mig et eller andet onaniprodukt. Har du fx eksperimenteret med forskellige slags glidecreme? At det føles lidt forkert er vel kun godt - ellers ender man jo ligesom nogle kvinder, der kun gider vibratoren til sidst ... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 11. Oktober, 2016 golfen4490 skrev, for 23 timer siden: Kære brødre. Er der nogen der har nogle tip til onani, da jeg er ved at løbe tør for ideer, og godt kan bruge nogle friske input. Lidt af hvert og gerne lidt kinky. Bruger i jeres koners undertøj,sko,strømper eller dildo og evt. hvordan ?? Glæder mig til en masse gode ideer Hvilket tip var så det bedste? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Highlow 451 Skrevet 12. Oktober, 2016 Ida sunshine skrev, den 10/10/2016 at 20:26: Jeg fandt den! I skal bruge: 1 stk pringles rør 2 svampe 1 plastik handske Introducing: "Mrs. Pringles" ....YOU are welcome Har du taget patent? Ellers kaster jeg mig over en masseproduktion, når jeg blir gammel - det gir mere mening end at flette peddigrør. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kennethnielsen 0 Skrevet 27. Juni, 2019 https://www.sexshop.dk/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg