Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet
Ida sunshine skrev, for 15 timer siden:

Jeg fandt den!

I skal bruge:

1 stk pringles rør
2 svampe
1 plastik handske

DSCF8922-300x224.jpg

DSCF8924-300x224.jpg

DSCF8926-300x224.jpg

DSCF8914-300x224.jpg

DSCF8927-300x224.jpg

DSCF8912-300x224.jpg

Introducing: "Mrs. Pringles" ....YOU are welcome

Man kan evt. komme sandpapir, korn 80 f.eks. ind i handsken istedet for evt. glidecreme ! 

• Svar 55
  • Visninger 7.4k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Brændenældekrænsen -giver en stikkende langtidsvarende fornemmelse, på med havehandsker, flet en krans/lille ring SF brændneller, kør penis igennem citronen - vådt og pirrende (især god efter for

• Jeg fandt den! I skal bruge: 1 stk pringles rør 2 svampe 1 plastik handske         Introducing: "Mrs. Pringles" ....YOU are welcome

• Sæt dig på venstre hånd en 10-15 minutter til den er følelsesløs. Brug så den til at onanere, det kaldes "Den fremmede".   BB

Skrevet
onlybeas skrev, for 22 timer siden:

Det sagde min nabo godt nok, men helt ærligt så troede jeg han tog pis på mig :) tak Ida..

Skrevet
Peter Pys skrev, for 21 timer siden:

Jeg har faktisk sådan én af de der Fleshlights :oops: Det føles ikke rigtigt ...

Kan du uddybe? Overvejer seriøst at anskaffe mig et eller andet onaniprodukt. Har du fx eksperimenteret med forskellige slags glidecreme?

At det føles lidt forkert er vel kun godt - ellers ender man jo ligesom nogle kvinder, der kun gider vibratoren til sidst ... ;)

Skrevet
golfen4490 skrev, for 23 timer siden:

Kære brødre.

Er der nogen der har nogle tip til onani, da jeg er ved at løbe tør for ideer, og godt kan bruge nogle friske input.

Lidt af hvert og gerne lidt kinky. Bruger i jeres koners undertøj,sko,strømper eller dildo og evt. hvordan ??

Glæder mig til en masse gode ideer

Hvilket tip var så det bedste? :P 

Skrevet
Ida sunshine skrev, den 10/10/2016 at 20:26:

Jeg fandt den!

I skal bruge:

1 stk pringles rør
2 svampe
1 plastik handske

DSCF8922-300x224.jpg

DSCF8924-300x224.jpg

DSCF8926-300x224.jpg

DSCF8914-300x224.jpg

DSCF8927-300x224.jpg

DSCF8912-300x224.jpg

Introducing: "Mrs. Pringles" ....YOU are welcome

Har du taget patent? Ellers kaster jeg mig over en masseproduktion, når jeg blir gammel - det gir mere mening end at flette peddigrør. 

• 2 years later...
Skrevet
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.