ErnieT 151 Skrevet 7. Oktober, 2016 Min vej falder forbi Flensborg i næste uge, og jeg overvejer at få min trans debut der. Hvem kan anbefales? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest wayfarer Skrevet 7. Oktober, 2016 Raka Slatmok huserer velsagtens i området, er godt nok polak, meeen........................ Hun bør kunne gøre dig både glad og nærmets impotent på een og samme tid! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ErnieT 151 Skrevet 7. Oktober, 2016 wayfarer skrev, for 2 timer siden: Raka Slatmok huserer velsagtens i området, er godt nok polak, meeen........................ Hun bør kunne gøre dig både glad og nærmets impotent på een og samme tid! Når jeg søger kan jeg finde; Lara, Rayza, Venessa og Netty, men ingen Raka. Har du et link? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 14186 Skrevet 17. Oktober, 2016 ErnieT skrev, den 7/10/2016 at 22:31: Når jeg søger kan jeg finde; Lara, Rayza, Venessa og Netty, men ingen Raka. Har du et link? Det veksler ret hurtigt, men som regel er der, såvidt jeg har bemærket "mærkeligt nok" altid et pænt udvalg af transer i Flenburg - søg på http://www.fair-girls.com/girls eller: https://sexnord.net/app/#/profiles/Flensburg/city/current 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Hybris Skrevet 17. Oktober, 2016 Troede ikke du var til mænd jernsvin ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 14186 Skrevet 17. Oktober, 2016 Hybris skrev, for 1 time siden: Troede ikke du var til mænd jernsvin ? Nej, men de er jo sindsygt lækre, så jeg kommer jo af og til til at studere deres billeder - og så er det er jo med at undgå at løbe forkert i byen og ind i en pige med mandestemme. Heldigvis er de fleste af dem flinke til at tilføje et "TS" til deres navn - nok fordi de også gerne selv vil undgå ubekvemme situationer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Hybris Skrevet 17. Oktober, 2016 Ah, godt svar jernsvin. Tænkte det nok. Hæ hæ. Kunne da heller ikke forstå, at min gode ven jernsvinet skulle være til andet end kvinder ... Du vil også få problemer med at bedække en mand, med det udstyr du render rundt med Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg