Hop til indhold

Trans i Flensborg?

Featured Replies

Skrevet

Min vej falder forbi Flensborg i næste uge, og jeg overvejer at få min trans debut der.

Hvem kan anbefales?

Skrevet

Raka Slatmok huserer velsagtens i området, er godt nok polak, meeen........................

Hun bør kunne gøre dig både glad og nærmets impotent på een og samme tid!

Skrevet
  • Author
wayfarer skrev, for 2 timer siden:

Raka Slatmok huserer velsagtens i området, er godt nok polak, meeen........................

Hun bør kunne gøre dig både glad og nærmets impotent på een og samme tid!

Når jeg søger kan jeg finde; Lara, Rayza, Venessa og Netty, men ingen Raka. Har du et link?

• 2 weeks later...
Skrevet
ErnieT skrev, den 7/10/2016 at 22:31:

Når jeg søger kan jeg finde; Lara, Rayza, Venessa og Netty, men ingen Raka. Har du et link?

Det veksler ret hurtigt, men som regel er der, såvidt jeg har bemærket "mærkeligt nok" altid et pænt udvalg af transer i Flenburg - søg på

http://www.fair-girls.com/girls

eller:

https://sexnord.net/app/#/profiles/Flensburg/city/current

Skrevet

Troede ikke du var til mænd jernsvin ?

Skrevet
Hybris skrev, for 1 time siden:

Troede ikke du var til mænd jernsvin ?

Nej, men de er jo sindsygt lækre, så jeg kommer jo af og til til at studere deres billeder - og så er det er jo med at undgå at løbe forkert i byen og ind i en pige med mandestemme. Heldigvis er de fleste af dem flinke til at tilføje et "TS" til deres navn - nok fordi de også gerne selv vil undgå ubekvemme situationer ;-)

Skrevet

Ah, godt svar jernsvin. Tænkte det nok. Hæ hæ.

Kunne da heller ikke forstå, at min gode ven jernsvinet skulle være til andet end kvinder ...

Du vil også få problemer med at bedække en mand, med det udstyr du render rundt med :-D

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.