Hop til indhold
TrineMuz

Intim barbering, vask og sundt miliø i skeden. Og hvordan med "klargøring" til anal sex?

Recommended Posts

Guest Kamilla K
Hybris skrev, for 25 minutter siden:

Jamen jeg har da en "kløpind" !

 

Jeg synes da at jeg har gjort klart ud, at jeg ikke er plaget med røde knopper -netop på grund af fremgangsmetoden, som jeg bruger ? :) 

 

Men livet kan være forunderligt - så hvem ved ? 

Du kan måske få lov at ytre din fantasi og din fetich med din lille (klø) pind,  på en med røde knopper ? :P

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Den gang jeg havde en kæreste, som nød at jeg barberede hende, bruges der følgende, et ny bRberblad fra Gillette, nyeste version, i stedet for skum brugte jeg enten emu olie fra global emu, eller en aloevera gel, begge indeholder vitamin E, begge blødgører huden, jeg skrabede først med hår, efterfølgende mod hår, så vlev der vaske af med varm sidenkoldt vand og den lille "kone" fik massage med alovera eller emu olie. I forbindelse med analsex, afmonterede vi bruse hovedet og brugte slangen til at udskylle numsehullet, inden da kom vi lidt blødgørere emunolie op i tarmen og lod den virke i 10 minutter, og efterfølgende udskyldning med varmt vand....ingen knopper intet ubehag, men masser af ..x.

 

Alko

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej piger 

Er der ikke nogen der har forsøgt sig med en barbermaskine,  jeg ordner bollerne med en aflagt Braun,  og det er kun hvis  hårne er blevet for lange at den kan nive lidt

Del dette indlæg


Link til indlæg
jensen46 skrev, for 6 timer siden:

Hej piger 

Er der ikke nogen der har forsøgt sig med en barbermaskine,  jeg ordner bollerne med en aflagt Braun,  og det er kun hvis  hårne er blevet for lange at den kan nive lidt

Hæhæ, jeg foreslog en gang af mine faste, at hun udvidede sit repertoire.

Hun yder (særdeles kompetent) massage og sexer også (megalækkert) som en fast del af menyen. Hun spurgte for nogen tid siden, om jeg havde ideer til udvidelse af hendes koncept.

Det første, jeg kunne tænke på, var – selvom jeg ikke selv ville bryde mig om det – at en indledende barbering af gæsten kunne være en fed optakt til det videre. Jeg ved, at pigen overvejede og regnede på tingene, men det må alligevel ikke have kunnet hænge sammen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...