Hop til indhold
jomfru

Første gang og måske sidste

Recommended Posts

Hej forum vil skrive lidt om min første gang hos en thai massage

Efter skole besluttede jeg at prøve thai. Har længe kikket herinde og spekuleret over  om det skulle være nu. Og idag fik jeg taget. Liderlig var jeg ikk. Men da jeg er liderlig stortset hver dag havde jeg ikke tænkt at det skullr ikke blive et problem. Men.. Da jeg fandt nummeret og ringede lød jeg mere som en forskrækket gris der absolut ikk gad massage. Og der fandt jeg ud af hvad jeg har gjort

Det eneste jeg tænkte på, på vej derhen var ikke at ryste og hvordan jeg skulle formulere min sætning..

Fik banket på døre, men grinnende blev der sagt at der var en ringeklokke. Tog det med en påtaget smil. Alright. Første step overstået..

Med en lav stemme svaret jeg bodytobody. Kunne ikke skjule nervøsiteten.. Grinende trak de mig i et rum og jeg spurgte om jeg måtte låne toilet. Kikkede mig selv i spejlet, kold vand i hovedet. Og kold vanf i hovedet igen.. Var stadig ikke liderlig.. Og min penis var slap.. Tog skridtet videre og gik ind i rummet. Med slap penis, rystende ben og en hjerne der ikke lige var indstillet på at give signalere til kroppen, stod jeg akavet, nøgen og kikkede på den engelsk talende (køn var hun) thai. Vendte mig om, derefter masserede hun. Alt blev masseret og det var meget seksuelt. Nu burde man tro at min slappe penis burde stå lodret.. Men var slet ikke tilstede. Tør i halsen. Automatisk stønnede jeg og nervøsiteten var ved at faldne. Men heller ikke der var der liv. Prøvede ALT. Hun vendte mig og så at den var slap. Blev rød i hovedet. Ikke af nervøsiteten men af skam. Selv.pigen prøvede. Prøvede på gebrokken engelsk at undskylde. Det forstod hun heller ikk. Hun spurgte om sex (så dum som jeg er). Tænker at den nok skal komme. Hun sutter løs. Hun onanere den. Gnidere den op af hende klit. Og.tænk en gang. Heller ikke det kunne få den op at stå. kondomet bliver taget af og vi startede forfra. Til sidst opgiver vi. Hun siger at vi færdig og grinende kalder min penis for "snake". Hun går ud og jeg var den der var skred et

Rasende og 1400 kroner fattigere, står jeg en oplevelse der kunne beskrives som et mareridt. Hvordan kan det være at man er liderlig vær time og så når.det endelig er så er man ikke? Vil gerne have hjælp hvis jeg skal besøge en næste måned..

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Citat
jomfru skrev, for 7 minutter siden:

Hej forum vil skrive lidt om min første gang hos en thai massage

Efter skole besluttede jeg at prøve thai. Har længe kikket herinde og spekuleret over  om det skulle være nu. Og idag fik jeg taget. Liderlig var jeg ikk. Men da jeg er liderlig stortset hver dag havde jeg ikke tænkt at det skullr ikke blive et problem. Men.. Da jeg fandt nummeret og ringede lød jeg mere som en forskrækket gris der absolut ikk gad massage. Og der fandt jeg ud af hvad jeg har gjort

Det eneste jeg tænkte på, på vej derhen var ikke at ryste og hvordan jeg skulle formulere min sætning..

Fik banket på døre, men grinnende blev der sagt at der var en ringeklokke. Tog det med en påtaget smil. Alright. Første step overstået..

Med en lav stemme svaret jeg bodytobody. Kunne ikke skjule nervøsiteten.. Grinende trak de mig i et rum og jeg spurgte om jeg måtte låne toilet. Kikkede mig selv i spejlet, kold vand i hovedet. Og kold vanf i hovedet igen.. Var stadig ikke liderlig.. Og min penis var slap.. Tog skridtet videre og gik ind i rummet. Med slap penis, rystende ben og en hjerne der ikke lige var indstillet på at give signalere til kroppen, stod jeg akavet, nøgen og kikkede på den engelsk talende (køn var hun) thai. Vendte mig om, derefter masserede hun. Alt blev masseret og det var meget seksuelt. Nu burde man tro at min slappe penis burde stå lodret.. Men var slet ikke tilstede. Tør i halsen. Automatisk stønnede jeg og nervøsiteten var ved at faldne. Men heller ikke der var der liv. Prøvede ALT. Hun vendte mig og så at den var slap. Blev rød i hovedet. Ikke af nervøsiteten men af skam. Selv.pigen prøvede. Prøvede på gebrokken engelsk at undskylde. Det forstod hun heller ikk. Hun spurgte om sex (så dum som jeg er). Tænker at den nok skal komme. Hun sutter løs. Hun onanere den. Gnidere den op af hende klit. Og.tænk en gang. Heller ikke det kunne få den op at stå. kondomet bliver taget af og vi startede forfra. Til sidst opgiver vi. Hun siger at vi færdig og grinende kalder min penis for "snake". Hun går ud og jeg var den der var skred et

Rasende og 1400 kroner fattigere, står jeg en oplevelse der kunne beskrives som et mareridt. Hvordan kan det være at man er liderlig vær time og så når.det endelig er så er man ikke? Vil gerne have hjælp hvis jeg skal besøge en næste måned..

Nervøse nerver det kender alle herinde "undtagen tbone" det var dyre lærepenge men brug dine nye erfaringer !! Liderlig Jes !!! start med massage og tilkøb hvis lysten er tilstede, men føler med dig sure penge !! jeg har været der flere gange , alt held JP

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Resten af måneden står på rygbrød og ubetalte regninger haha

Hvordan sikre man sig at det ikke sker igen? Det var virkelig.en ubehagelig oplevelse..

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kiker jeg på en pæl bliver jeg liderlig. Men når jeg fucking står.med en pik i munden på en lækker pige er den slap... Jesus kroppen er retarderet. Men tror ikke jeg kommer tilbage der. De griner sgu nok af mig..

Del dette indlæg


Link til indlæg
skovtrolden skrev, for 4 minutter siden:

op på hesten igen

Første gang er altid lort. Er det ikke det man siger haha. Det er bare rigtig svært at kommr op på hesten igen.. Næste gang kan der ske det samme..

Del dette indlæg


Link til indlæg

prøv bare med massage først   og ikke tænke på alt andet    så går det som det vil gå

Del dette indlæg


Link til indlæg

@jomfru  tag kontakt til en dansk GP og fortæl om din "oplevelse" med denne Thai GP, så hun kender til problemstillingen, det vil måske også give lidt ro hos dig selv, at du ved, at GP ved at "herren" kan drille.

Se anmeldelserne igennem herinde for det område du vil besøge og vælg ud fra din mave fornemmelse.

Har set at der er nogen GP som direkte skriver, at de er gode til nybegyndere / "Jomfruer" i dette univers.

Jeg tror nu nok, at jeg vil råde dig til, at spare op til en time, så er der tid til at kæle og small talk. ½ time forsvinder hurtigt og specielt hvis der er nervøsitet på, så er der smuttet 20 minutter inden nerverne er i ro, men det er selvfølgelig dig der skal tænke det igennem.

Der skal mod på drengen Jomfru, så op på, ja hvem du nu vælger af alle de dejlige GP som der er :-P

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
KnudSan skrev, for 37 minutter siden:

@jomfru  tag kontakt til en dansk GP og fortæl om din "oplevelse" med denne Thai GP, så hun kender til problemstillingen, det vil måske også give lidt ro hos dig selv, at du ved, at GP ved at "herren" kan drille.

Se anmeldelserne igennem herinde for det område du vil besøge og vælg ud fra din mave fornemmelse.

Har set at der er nogen GP som direkte skriver, at de er gode til nybegyndere / "Jomfruer" i dette univers.

Jeg tror nu nok, at jeg vil råde dig til, at spare op til en time, så er der tid til at kæle og small talk. ½ time forsvinder hurtigt og specielt hvis der er nervøsitet på, så er der smuttet 20 minutter inden nerverne er i ro, men det er selvfølgelig dig der skal tænke det igennem.

Der skal mod på drengen Jomfru, så op på, ja hvem du nu vælger af alle de dejlige GP som der er :-P

 

jeg havde en time. Sød var hun men hun kunne hverken engelsk eller dansk. Og er ikke god til small talk

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Watson5 skrev, for 25 minutter siden:

Hvad med at tage på en thaiklinik og bare vælge massagen? Det virker som om du bare vil forcere sex og ikke kan fordi du er for nervøs.

Efter noget tid så slapper du af. Når du er klar så siger du ja tak til  "ekstra". Det tager nok 3-4 gange. Massage koster vel 300-400 for en time, reklameres der med. Meget billigere end det du prøver på og næsten garanteret en bedre oplevelse.

Du kan få en håndtrold samtidigt for 200, reklameres der med :). Først kun massage, så massage et par gange plus håndtrold og til sidst the real thing. Jeg vil anbefale du bruger samme massør - så er du tryggere.

det kostede mig 1400 kr. Ja jeg var dum at takke ja til sex uden at være liderlig. Tog en times body2body..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Hej jomfru, prøv at Google Cherie sexskole......hun er en blandt flere velanskrevet og er en erfaren lady i den her branche...

Del dette indlæg


Link til indlæg
jomfru skrev, for 3 minutter siden:

jeg havde en time. Sød var hun men hun kunne hverken engelsk eller dansk. Og er ikke god til small talk

Selvom du ikke er til small talk, så kan det jo være, at det er en måde at GP kan få ro på dig og din.

Læste godt du havde en time, men det var fordi jeg så en anden foreslå ½ time derfor.

Men selvfølgelig hvis du tænker det skal være med en Thai GP, så er det jo det du skal og så er der ikke small talk, når der ikke kan tales Engelsk og Dansk, det sidste her er for sjov :-D

Kom lige til at tænke på en GP som hedder @Siljenips (mener hun er i Odense) hun giver både massage og mener jeg har læst, at hun er ret god til nye i GP universet, der er nok flere end hende som er gode for dig, så måske der kommer nogle forslag til dig herinde eller du kan skrive under efterlysninger om der er nogen som specielt er "uddannet" til nye drenge i dette univers.

Men læs anmeldelserne, der er nogle som GP som bare et total skønne og som jeg selv har skrevet i min to do liste.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Synes som mange andre at du skal nøjes med massage på et thaisted. Når så det obligatoriske spørgsmål kommer om "ekstra" så har du ret at sige nej, hvis du ikke føler for det. Alt. vælg en dygtig tantradame - en rigtig en - hvor du bare skal ligge og tage imod. Ikke noget med at præstere noget som helst. Hvis pikken står eller ikke står under sådan en seance er helt underordnet.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vi har en tendens herinde til at glemme, at det at skulle have sex med en pige man her set for første gang 5-10 min.tidligere faktisk er temmeligt grænseoverskridende. Det at besøge piger og købe sex er noget der skal tillæres. Når det så oveni er første gang overhovedet,  er det ikke så sært at kroppen reagerer uventet. 

Da jeg stod i samme situation, første gang i en klinik og første gang overhovedet, var det med bankede hjerte og adrenalinet pumpende vildt i blodet, meget bevidst over den risiko jeg løb for opdagelse, og dødnervøs over det ukendte, der nu skulle foregå - da kunne det med lethed være endt i fiasko. 

Hvis du vil forsætte af den her vej -  du har jo muligheden ombestemme dig nu :) - og skal det være thai, så glem sexen. Væn dig til at besøge en klinik, og sats i første omgang bare på massagen. Du vil blive mere fortrolig med formen,  du vil vende dig til at en pige berører dig intimt - og pludseligt, når du er tryg ved omgivelserne og situationen, så vil lysten med garanti være der.

  • Synes godt om 5

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest liderlig-dreng

@jomfru: Kan det måske være fordi, at du havde spillede den af et kort stykke tid inden du besøgte pigen? Et godt og generelt råd er, at man ikke skal onanere inden man besøger pigen. Altså man skal sørge for, at ens testikelpung er fyldt med sæd. En anden ting er, at du faktisk ikke behøver at skamme dig både før og efter besøget. Vi har alle haft pinlig oplevelser og jeg kan garantere dig, at pigerne har oplevet utallige af klienter der har følt sig pinlige. Det er ikke noget der betyder noget for pigerne. Det er ikke noget de rigtig snakker om. De er nemlig vant til sådan nogle ting. Det er omfattende oplevelses del af deres job. Så det vil også hjælpe og virke beroligende hvis man har denne tanke.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mester75

Jeg er ked af at høre at du fik en dårlig oplevelse. De lyder hverken søde eller særlig professionelle. Jeg vil citere det råd jeg kom med i din anden tråd:

"Min ærlige mening. Få et handjob, hvis du vil besøge et thai sted. Men lad den første gang du er sammen med en kvinde være lidt mere personlig. Hvis du vil have at det er en GP som skal være din første, vil jeg anbefale en måske 5-7 år ældre dansk GP som du kan snakke med og så spare op, så du kan booke en time eller mere. "

For de 1400 kunne du have fået en halv time med en virkelig god dansk GP, som nok vil være bedre rustet til at hjælpe dig med at håndtere dine nerver end en thai som finder situation morsom. Fuck, havde jeg flere penge, ville jeg sponsere sådan en tur til dig, men ak... ;-)

Min første gang hos en GP var i øvrigt heller ikke noget at skrive hjem om. Det hang nok sammen med at jeg var pisse nervøs og hun hverken talte dansk eller engelsk (det forgik et eksotisk sted jeg var i forbindelse med mit daværende arbejde). 

Redigeret af Mester75

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mester75 skrev, 1 time siden:

Jeg er ked af at høre at du fik en dårlig oplevelse. De lyder hverken søde eller særlig professionelle. Jeg vil citere det råd jeg kom med i din anden tråd:

"Min ærlige mening. Få et handjob, hvis du vil besøge et thai sted. Men lad den første gang du er sammen med en kvinde være lidt mere personlig. Hvis du vil have at det er en GP som skal være din første, vil jeg anbefale en måske 5-7 år ældre dansk GP som du kan snakke med og så spare op, så du kan booke en time eller mere. "

For de 1400 kunne du have fået en halv time med en virkelig god dansk GP, som nok vil være bedre rustet til at hjælpe dig med at håndtere dine nerver end en thai som finder situation morsom. Fuck, havde jeg flere penge, ville jeg sponsere sådan en tur til dig, men ak... ;-)

Min første gang hos en GP var i øvrigt heller ikke noget at skrive hjem om. Det hang nok sammen med at jeg var pisse nervøs og hun hverken talte dansk eller engelsk (det forgik et eksotisk sted jeg var i forbindelse med mit daværende arbejde). 

@Mester75 er det en indsamling du mener vi skal have igang til @jomfru :-D Jeg er med, så Jomfru kan få en dejlig GP oplevelse og minimum 3 timer :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg
KnudSan skrev, for 19 minutter siden:

@Mester75 er det en indsamling du mener vi skal have igang til @jomfru :-D Jeg er med, så Jomfru kan få en dejlig GP oplevelse og minimum 3 timer :-P

Aww tak bois! Hvorfor er folk så flinke herinde :)

Redigeret af jomfru
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

vi kan ikke lægge trådene sammen, så derfor lukker vi denne, debatten fortsættes i den anden :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...