Hop til indhold
Guest Maya Kathrine

Seneste opdateringer - uge 39

Recommended Posts

Guest Maya Kathrine

Hej med jer!

Jeg håber I alle har en dejlig weekend, og måske endda har fri :-) Det har jeg ikke helt selv, da der sneg sig lidt uforudsete ting ind i hverdagen. Derfor er det heller ikke blevet til de ændringer, som vi havde planlagt her på EG.

Grundlæggende er der arbejdet på at finjusterer vagtplaner og de funktioner der relaterer sig til det. Der er dog stadig lidt udfordringer, som jeg håber på at Lørdagen sammen med mig får styr på :-)

Håber det herunder kan bruges, og så ellers fortsat go' weekend!

Maya & resten af holdet på Eroguide.dk

Valgfri teasertekst tilknyttet til fremhævning af profil

Nu er det blevet muligt for annoncørerne at tilknytte en valgfri tekst til en fremhævning. Den vil så vægtes højere end kælenavn og brugernavn. Teksten kan bruges til at gøre fremhævningen mere aktuel - uden at ændre kælenavnet.

Maks. længden er på 50 tegn, som er nogenlunde det der forsvarligt kan være.

Egentligt ville jeg jo foretrække – hvis jeg var GP – at kunne lege lidt med emoticons. Men jeg vil give resten af holdet ret i – at det kan være lidt farligt at slippe løs på så lille et område. Derfor må I desværre nøjes med de mest alm. tegn i stedet. Vi er meget underholdende når vi laver fejl, men her er vi lidt kedelige. Beklager :-)

Håber det kan bruges til noget.

Kønsbehåring i annoncesystemet :-)

En kær bruger syntes at full brazilian havde fået lidt en fremhævet placering ift. at det er en trimning og at der er så mange trimninger udover det. Derfor er den nu fjernet og alle der har angivet den – er nu sat til ”trimmet”. I stedet er der så tilføjet glatbarberet i stedet. Efterfølgende er jeg dog selv kommet på at full brazilian og glatbarberet er nøjagtigt det samme. Redskabet til at gøre det med er nok ikke helt det samme, men resultatet er: Ingen hår. I så fald er der en del profiler som nu er blevet ændret til ”trimmet” ved en fejl. Det beklager vi meget. Vi håber I selv kan finde tilbage til enten trimmet eller glatbarberet.

Grå tekst ved citering i forum

Programmøren her havde leget lidt for meget med paletten. Det kan hun nemlig godt lide :-) Men jeg ville give flere brugere ret i, at den citerede tekst var blevet lidt for grå. Det var en smutter. Beklager! Nu er det igen meget farverigt: Altså sort :-)

Aktuel uge i vagtplanen

For ca. en uge siden var der nogle som nævnte at ugenummer og vagtplan ikke passede sammen. Nu har jeg fundet problemet, og håber at det nu hele stemmer. Både i profilvisningen og i redigeringssiden til vagtplanen. Tjek lige at jeres planer udadtil stemmer overens med det i har indtastet i redigeringen.

Næste uge

  • Optimering af søgeresultatet ift. sortering m.m. Dette har klart førsteprioritet – da der stadig er nogle kendte fejl i blandt.
  • Statistik på profilvisninger og klik på fremhævninger. Vi glæder os til at servere denne for jer, der er annoncører, så i ved lidt om pengene er brugt fornuftigt – og vi ved om der skal mere til for at I bliver set.
  • Ændring af vagtplan i profilvisningen så der vises fra i dag og 7 dage frem. Derudover lidt mindre forvirrende layout på dataene.
  • "Synes godt" om på billeder(ingen dislike), som så bliver til statistik for annoncøren. 
  • Alternative muligheder i profilredigeringen. Dvs. at man kan vælge ikke at ville oplyse noget - fordi man syntes det er for privat. F.eks. i forhold til rygning - hvor valgmulighederne så bliver "Ryger", "Ryger ikke", "Ønsker ikke at oplyse". 
  • Profilvisningen: Kun de oplysninger som er angivet/hakket af skal vises. Dem som er angivet med "Ønsker ikke at oplyse" vises ikke. Det handler om at tage ja-hatten på :-) og ikke vise en masse nej'er / ligegyldige ting.
  • Betaling med Mobilepay. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...