Hop til indhold
Fløjtespillere

GANGBANG i Århus den 4. oktober med 21 årig meget smuk og velskabt super fræk debutterende pige.

Recommended Posts

anders Jensen skrev, den ‎02‎-‎10‎-‎2016 at 19:44:

Tror altså manden joker :) det er i hvert flad mega ulovligt at være videne om at man er smittet og så have ubeskyttet sex uden at sige det :) 

jeg tror dog der er mange der gør som han lader som om 

Det tror jeg ikke er rigtigt...mere....de nye kombinationsbehandlinger betyder jo, at HIV smittede faktisk kan lev normalt (sex uden f.eks.) uden at smitte.

Men kræver selvfølgelig, at medicinen tages punktligt.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
AalborgLook skrev, den ‎04‎-‎10‎-‎2016 at 10:47:

Forstår ikke at du tør blive ved med at tage til GB uden gummi, når du har prøvet hvor galt det kan gå...

Smitten kan jo være kommet fra andet end seksuelt samvær.

Eller som jeg forstår nu, efter at have læst tråden, fra en smittet partner.

Men i øvrigt er der andre meget kedelige sygdomme som hepatitis og syfilis, HPV, der kan være umulige at kurere.

Når det så er sagt må det være meget specielt at have HIV og ligesom føle, at man alligevel ikke kan blive mere alvorlig syg, når man er i behandling.....dog forestiller jeg mig, at man kan blive smittet med HIV-varianter, som ens nuværende medicinering IKKE dækker!

Redigeret af McQueen

Del dette indlæg


Link til indlæg
mand38 skrev, 1 time siden:

Kan kun blive smittet med andre sygedom, men det kan jo kureres....

Så er det jo ikke noget problem... NOT!
Hvad med resistent gonore?

Del dette indlæg


Link til indlæg
AalborgLook skrev, for 13 minutter siden:

Så er det jo ikke noget problem... NOT!
Hvad med resistent gonore?

Den kan også (endnu) kureres, men fx hepatitis og herpes kan det ligge lidt mere tungt med ... Som hiv-positiv ville jeg aldrig udsætte mig selv for den risiko at belaste mit immunforsvar så voldsomt.

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg


Link til indlæg
TommyHansen skrev, for 5 timer siden:

Jeg må indrømme, at jeg synes, at denne tråd er sort snak og rent volapyk for mig.

Er det bizar humor eller er det dødelig alvor.

Blev arrangementet i det hele taget afholdt?

Jeg er også nysgerrig - Ikke for at afspore jeres snak, men blev arrangementet gennemført, og var det godt?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
FKK4Ever skrev, for 20 minutter siden:

Jeg er også nysgerrig - Ikke for at afspore jeres snak, men blev arrangementet gennemført, og var det godt?

 

Efter min mening et relevant spørgsmål. Afsporing, slet ikke, denne tråd blev afsporet for lang tid siden, uden der blev gjort noget ved det.... men ikke overraskende .... at ingen stoppede det !  

Del dette indlæg


Link til indlæg
mand38 skrev, for 6 timer siden:

Kan kun blive smittet med andre sygedom, men det kan jo kureres....

Håber virkelig det er en joke!!!

Hvis ikke er du komplet uansvarlig. Tager til GB uden gummi med den holdning, og så lader vi bare det offentlige betale for behndlingen og tilskud til medicon, fordi du ikke vil bruge gummi!!!

Jeg har lyst til at skrive nogle meget grimme ting, men det må jeg hellere lade være med.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så vis jeg er med til gangbang med gummi.... og hun sutte min pik og derefter din pik.. og vi kommer i munden på hende... hun har både dit og mit sperm i munden... så vi hun ikke smitte dig eller mig....????

 

Hold kæft hvor er i lidt for meget... hvem tror at du kun bliver smittet at kneppe en kusse uden gummi... men i stikke gerne jeres pik i hendes mund.. og den sidste har lige sprøjtet i munden på hende... HVAD SKER DER SÅ....?????

 

HÅBER bare at i bliver tjekket en gang i mellem....

 

Og i BLIVER ikke smittet med HIV fra mig...  Måske fra en anden...

Del dette indlæg


Link til indlæg
mand38 skrev, for 59 minutter siden:

PS....   Hun var en dejlig pige..... Husk det....

 

Med eller uden....

Nar!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen
Bebop skrev, for 16 timer siden:

Nej. Du tager helt fejl. Lad være med sprede misforståelser - nogen kunne risikere at tro på dem, fordi du er så skråsikker, selvom du selvfølgelig ikke kan henvise til en (rets-)kilde.

Tak herre og imponerende du kan finde kraften til at se jeg også er skråsikker :) dejligt du kan kende dine fæller :) og du er en imponerende skråsikker type 

må dog erkende at juristerne nok har ret at de smittede psykopater det lige tager en pille og så er "hiv fri" i dag bare kan knalde løse fordi det sikkert ikke går galt - 

må dog tilføje at hvis min kone bliver smittet af en sådan stoder så bliver det ikke med rettens hjælp at du bliver frifundet - så er det lidt mere som i outlanders - der kan du være en agrigt :)))

og til idiotpsykopaten - så put for helvede kondom på eller arrange et hiv- gangbang 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen
McQueen skrev, for 14 timer siden:

Det tror jeg ikke er rigtigt...mere....de nye kombinationsbehandlinger betyder jo, at HIV smittede faktisk kan lev normalt (sex uden f.eks.) uden at smitte.

Men kræver selvfølgelig, at medicinen tages punktligt.

 

Ja lige præcis og derfor - sig det eller kondom på 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen
mand38 skrev, for 8 timer siden:

Så vis jeg er med til gangbang med gummi.... og hun sutte min pik og derefter din pik.. og vi kommer i munden på hende... hun har både dit og mit sperm i munden... så vi hun ikke smitte dig eller mig....????

 

Hold kæft hvor er i lidt for meget... hvem tror at du kun bliver smittet at kneppe en kusse uden gummi... men i stikke gerne jeres pik i hendes mund.. og den sidste har lige sprøjtet i munden på hende... HVAD SKER DER SÅ....?????

 

HÅBER bare at i bliver tjekket en gang i mellem....

 

Og i BLIVER ikke smittet med HIV fra mig...  Måske fra en anden...

Jeg ved stadig ikke om du joker - men fuck hvis man har hiv - så knep med gummi 

eller lav et hiv GB 

det er så meget federe af få herpes eller hepatitis end hiv !!!!!!!!!!!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
anders Jensen skrev, for 7 timer siden:

Tak herre og imponerende du kan finde kraften til at se jeg også er skråsikker

Forskellen på sikker og skråsikker er viden. Viden finder man i kilder, skråsikkerhed næres af uvidenhed og fordomme.

anders Jensen skrev, for 7 timer siden:

og til idiotpsykopaten 

Får man ikke advarsler for personangreb?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen
Bebop skrev, for 5 minutter siden:

Forskellen på sikker og skråsikker er viden. Viden finder man i kilder, skråsikkerhed næres af uvidenhed og fordomme.

Får man ikke advarsler for personangreb?

 

du er imponerende må man sige  tænk at have alt den viden i et hoved . Det mø være simplelthen så skønt 

ag skrive idiotpsylopat er jo ikke et person angreb. Det er rettet imod en mindretals gruppe som leger med livet (altså andres liv) 

at være psykopat er en klinisk diagnose - ligesom det er at have hiv 

idiot er måske ikke ligefrem en diagnose så det siger jeg undskyld for. Men diagnosen kan der ikke herske tvivl om i dette tilfælde 

 

Redigeret af anders Jensen
Ville lige undskyld for brugen af idiot foran psykopat

Del dette indlæg


Link til indlæg

Utroligt, at denne afsporing får lov at fortsætte og ikke lukkes eller flyttes. Utroligt ....!! 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det lader ikke til at man kan holde en bare nogenlunde urban tone i denne tråd, desværre. Så vi lukker den.

Den væsentlige og relevante debat om smitterisiko i forbindelse med HIV og de mange veneriske sygdomme kan I passende tage under Generel Debat,

Redigeret af Extinguisher
  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...