Hop til indhold
Fløjtespillere

GANGBANG i Århus den 4. oktober med 21 årig meget smuk og velskabt super fræk debutterende pige.

Recommended Posts

Ja hun ser dejlig og lække ud.... jeg har også tilmeldt  mig.... men bliver nok ikke som hvor der var 3 lækker kvinder der leverede det samme, der er ikke noget som sex uden....

Jeg elsker sex... men kun uden gummi...  og det har jeg gjort hele livet.... og det gør jeg stadig...

 

Men vil gerne komme med en bøn til dem der har det lige som mig...   HUSK at få en test... nu har jeg været HIV positiv i 15 år... men tager min medicin så jeg ikke smitter andre, selv om jeg er med til GB uden gummi... Jeg ved jeg ikke kan smitte andre når jeg tager min medicin...

Nok får jeg nogle andre ting til GB... men det kan man tage en pille for og så er det væk....

 

Jeg vil gerne hør om der er andre der er med til GB som er positiv....?   eller  om det kun er mig... jeg ved jo at vis der er kan jeg jo ikke blive smittet...

 

Men ønsker heller ikke at blive stemplet med den med HIV....

 

Husk på jeg har haft mange dejlig kvinder som jeg har haft sex med uden... uden en af dem har fået HIV... det er kun dem der ikke bliver testet der er farlig...???

 

 

Mvh.....  Anden

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MadsAalb

Mand38

 

God humor 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fløjtespillere skrev, den 10/1/2016 at 13:59:

Så har jeg fået tilmeldt mig. Glæder mig :-D

Vil gerne dele med andre brødre, selvom det nok bliver svært 

Vi deler ... :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg
mand38 skrev, den 1/10/2016 at 14:49:

Ja hun ser dejlig og lække ud.... jeg har også tilmeldt  mig.... men bliver nok ikke som hvor der var 3 lækker kvinder der leverede det samme, der er ikke noget som sex uden....

Jeg elsker sex... men kun uden gummi...  og det har jeg gjort hele livet.... og det gør jeg stadig...

 

Men vil gerne komme med en bøn til dem der har det lige som mig...   HUSK at få en test... nu har jeg været HIV positiv i 15 år... men tager min medicin så jeg ikke smitter andre, selv om jeg er med til GB uden gummi... Jeg ved jeg ikke kan smitte andre når jeg tager min medicin...

Nok får jeg nogle andre ting til GB... men det kan man tage en pille for og så er det væk....

 

Jeg vil gerne hør om der er andre der er med til GB som er positiv....?   eller  om det kun er mig... jeg ved jo at vis der er kan jeg jo ikke blive smittet...

 

Men ønsker heller ikke at blive stemplet med den med HIV....

 

Husk på jeg har haft mange dejlig kvinder som jeg har haft sex med uden... uden en af dem har fået HIV... det er kun dem der ikke bliver testet der er farlig...???

 

 

Mvh.....  Anden

Har længe gået med tankerne om at deltage i sådan et arrangement, dog med gummi. Men takker og bukker for din ærlighed omkring din HIV og at du alligevel dyrker usikker sex. 

Det er præcist det der gør at hvis jeg nogensinde skal deltage så er det kun GB hvor uden gummi er no go. Dette er ikke en kritik af dem der gør det uden, det er jeres liv. Men tak for info og for at bekræfte min største frygt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen
mand38 skrev, den 1. oktober 2016 at 14:49:

Ja hun ser dejlig og lække ud.... jeg har også tilmeldt  mig.... men bliver nok ikke som hvor der var 3 lækker kvinder der leverede det samme, der er ikke noget som sex uden....

Jeg elsker sex... men kun uden gummi...  og det har jeg gjort hele livet.... og det gør jeg stadig...

 

Men vil gerne komme med en bøn til dem der har det lige som mig...   HUSK at få en test... nu har jeg været HIV positiv i 15 år... men tager min medicin så jeg ikke smitter andre, selv om jeg er med til GB uden gummi... Jeg ved jeg ikke kan smitte andre når jeg tager min medicin...

Nok får jeg nogle andre ting til GB... men det kan man tage en pille for og så er det væk....

 

Jeg vil gerne hør om der er andre der er med til GB som er positiv....?   eller  om det kun er mig... jeg ved jo at vis der er kan jeg jo ikke blive smittet...

 

Men ønsker heller ikke at blive stemplet med den med HIV....

 

Husk på jeg har haft mange dejlig kvinder som jeg har haft sex med uden... uden en af dem har fået HIV... det er kun dem der ikke bliver testet der er farlig...???

 

 

Mvh.....  Anden

Høj klasse humor der :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen
Leecher skrev, for 2 timer siden:

Har længe gået med tankerne om at deltage i sådan et arrangement, dog med gummi. Men takker og bukker for din ærlighed omkring din HIV og at du alligevel dyrker usikker sex. 

Det er præcist det der gør at hvis jeg nogensinde skal deltage så er det kun GB hvor uden gummi er no go. Dette er ikke en kritik af dem der gør det uden, det er jeres liv. Men tak for info og for at bekræfte min største frygt. 

Tror altså manden joker :) det er i hvert flad mega ulovligt at være videne om at man er smittet og så have ubeskyttet sex uden at sige det :) 

jeg tror dog der er mange der gør som han lader som om 

Del dette indlæg


Link til indlæg
anders Jensen skrev, for 2 timer siden:

Tror altså manden joker :) det er i hvert flad mega ulovligt at være videne om at man er smittet og så have ubeskyttet sex uden at sige det :) 

jeg tror dog der er mange der gør som han lader som om 

BINGO!!! ;-)

Han er ærlig (joker) men er alle det?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen
Leecher skrev, for 9 timer siden:

BINGO!!! ;-)

Han er ærlig (joker) men er alle det?

Jeg tror det ikke - derfor er den helt igennem fantastisk :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fløjtespillere skrev, den 9/30/2016 at 20:22:

Skal, skal ikke. Skal :-) 

Hvem af jer brødre mon har lyst til at joine den dejlige pige :-) 

var selvfølgelig i tvivl om jeg skulle lægge annoncen på siden her, af hensyn til at tråden desværre nok bliver ødelagt lige om lidt. 

Tager alligevel chancen. 

https://annoncelight.dk/showad/215688

Du er vel stadig med ? :-D

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fløjtespillere skrev, for 10 timer siden:

Jep, også med den nye pige der er kommet på i stedet for Zeta. En dejlig mulat, der skulle  have været med i sidste uge med de 3 piger, men var blevet syg. Nu træder hun til som vikar. Spændende :-D

https://annoncelight.dk/showad/215688

He, he ... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
mand38 skrev, den 1/10/2016 at 14:49:

nu har jeg været HIV positiv i 15 år... men tager min medicin så jeg ikke smitter andre, selv om jeg er med til GB uden gummi

Forstår ikke at du tør blive ved med at tage til GB uden gummi, når du har prøvet hvor galt det kan gå...

Del dette indlæg


Link til indlæg
anders Jensen skrev, den 2/10/2016 at 19:44:

det er i hvert flad mega ulovligt at være videne om at man er smittet og så have ubeskyttet sex uden at sige det :) 

Nej, det er det ikke.

Redigeret af Bebop
  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen
Bebop skrev, for 4 timer siden:

Nej, det er det ikke.

Jo med hiv er det ulovligt i dk at knalde uden unde at oplyse det - eller det var i hvert flad 

ved godt folk til GB gør det alligevel 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er det ikke når man er i behandling... så smitter man jo ikke...

Tror du jeg må være med vis jeg siger jeg har HIV.... og vis så er der jo nok ikke andre der vil være med....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen
mand38 skrev, for 55 minutter siden:

Det er det ikke når man er i behandling... så smitter man jo ikke...

Tror du jeg må være med vis jeg siger jeg har HIV.... og vis så er der jo nok ikke andre der vil være med....

Du joker forhåbentligt ?

men kan se at retten åbenbart har har dømt det er ok 

der står i de fleste GB annoncer at man skal være sygdomsfri og testet for at kunne være med uden gummi 

en hiv smittet er ikke sygdomsfri selvom infektionstallene ikke er høre 

nej jeg tror ikke der vil være andre med eller du villle få lov at være med hvis du sagde det - og der er der en grund til :) der er en lettere forhøjet risiko for smitte

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease
mand38 skrev, for 1 time siden:

Det er det ikke når man er i behandling... så smitter man jo ikke...

Tror du jeg må være med vis jeg siger jeg har HIV.... og vis så er der jo nok ikke andre der vil være med....

Det er helt vildt at du deltager i GB uden gummi - ganske anonymt Uden at oplyse om at du er HIV positiv. Det er så ulækkert at det går ud over min fatteevne at du ikke giver pigerne mulighed for at vælge en sygdomsramt fra. 

Jeg er sådan set ligeglad med om det er lovligt eller ej..... Grunden til at du ikke siger det, er jo netop fordi at du godt ved at du så ikke ville være velkommen. 

Men på en måde så illustrere du jo perfekt hvorfor at GB's uden gummi er en meget meget dårlig ide. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
anders Jensen skrev, for 9 timer siden:

Jo med hiv er det ulovligt i dk at knalde uden unde at oplyse det

Nej. Du tager helt fejl. Lad være med sprede misforståelser - nogen kunne risikere at tro på dem, fordi du er så skråsikker, selvom du selvfølgelig ikke kan henvise til en (rets-)kilde. Folk er så godtroende.

Trinetease skrev, for 5 minutter siden:

Det er helt vildt at du deltager i GB uden gummi - ganske anonymt Uden at oplyse om at du er HIV positiv. Det er så ulækkert at det går ud over min fatteevne at du ikke giver pigerne mulighed for at vælge en sygdomsramt fra. 

Emotionelt forstår jeg fuldt ud din reaktion. Men rationelt udgør en hivsmittet, der er velbehandlet en langt mindre risiko end en der "kun" kan fremvise en negativ-test eller måske bare sit glatte ansigt.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu har jeg rat til at deltage som aldre.... JEG er HIV positiv men jeg smitter ikke 100 %.... det var kun alle andre.... JEG HAR DET JO.... Kan kun blive smittet med andre sygedom, men det kan jo kureres....

 

Og det er jo dem der ikke er blevet TESTET der er en risiko....                                 OG DET RAMMER JO ALDRIG MIG..... ?????????????

 

Jeg har taget en stilling... Og jeg er med til alt... uden.... kan kun få alle de normale sygdom.... ikke fordi de ikke er slemme... men man dør ikke af dem..

 

Ja til alle dem som syndes det er en JOKY... det er det så ikke... ??????     jeg ville håbe at alle,           selv om de er gift som jeg,   at de  bliver testet en gang i mellem, for så havde jeg ikke skulle leve med HIV i  dag...

 

Med venlig hilsen anden...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg må indrømme, at jeg synes, at denne tråd er sort snak og rent volapyk for mig.

Er det bizar humor eller er det dødelig alvor.

Blev arrangementet i det hele taget afholdt?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...