Hop til indhold
NoBS

Eroguide - et socialt medie som de andre?

Recommended Posts

Imens et helt andet sted. I 2 mindre relevante tråde gik pludselig Ida Sunshine og Girl Curious efter en strube. Det gik mig længe på - jeg spekulerede og reflekterede, men fandt ingen åbenlys mening med det. Blot en stille undren over det underlige behov for selvpromovering af intellekt - og en tilsyneladende manglende (selv)respekt for tvivlens grundstof.

Satte mig så i kaptajnssædet på en mindre robåd, og roede på åre vis gennem Eroguides kanaler. En foruroligende apati har bredt sig - mænd i teflon har udvisket al kontrovers til gabende politisk korrekthed. Pist væk er omstridte aktanter. Tilbage er listen af medløbere og rygklappere, der helt ufarligt mener det samme som alle andre. Den liste er for lang og budskabet for trist - derfor ingen nævnt og ingen glemt. Kun en lille mængde "vi skal være åhhhhh så gode ved hinanden" tåles, før kvalmegrænsen er nået hos denne BS detektor.

Men man kan også detektere personligheder, der sikrer mangfoldighed, stupiditet, snæversyn, intelligens, kontroverser, meninger, holdninger, argumenter, fakta, polemik, lavt selvværd, høj selvtillid....... Fortsæt selv listen...

Der er:

Vor mand i netundertrøjen - politisk tonedøv og forvildet i segregering.

Den marcipanesiske non tatoverede - hvis evne til personanalyser af sine antagonister er på en størrelse, der fint kan rummes inde i en elektron, og der vil stadig være plads til et ekko.

Vor skuespillende ven i en Mustang - der uanset fakta kan finde nydelse i den røde modsætning.

Vores allesammens trådbetjent med nøglen til lukning - der i sin dragt kan sky enhver dråbe, der måtte lande på den.

Vor ven i den høje nord - der hader enhver, der blot lugter lidt af København.

Vor halvbelæste sjældne sælger - som husker selektivt og forvilder sig konstant.

Vor sydenoms backdoor man - der gerne slipper en vind, men ikke selv vil dufte til den.

 

Ja - der er i grunden mange flere - men andre skal være velkommen til at bidrage krypterierne - blot vil jeg sige - tak for at I trods alt holder fanen højt - uden jer ingen relevans i den sociale medieverden. Det er bl.a. jeres skyld, at det giver mening at kæmpe for ytringsfrihed.

 

Redigeret af NoBS

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Beelzeb8b
NoBS skrev, for 21 minutter siden:

Vor sydenoms backdoor man - der gerne slipper en vind, men ikke selv vil dufte til den

Det skal nok komme med tiden.

Hvad med misantropen, der higer efter at udvise næstekærlighed?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Beelzeb8b
NoBS skrev, for 27 minutter siden:

Vor halvbelæste sjældne sælger - som husker selektivt og forvilder sig konstant.

Her mener du vel halvblæste ............

Del dette indlæg


Link til indlæg
Beelzeb8b skrev, for 1 minut siden:

Her mener du vel halvblæste ............

ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ...... I hvert fald når hvidvinen tager over ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
NoBS skrev, for 28 minutter siden:

Imens et helt andet sted. I 2 mindre relevante tråde gik pludselig Ida Sunshine og Girl Curious efter en strube. Det gik mig længe på - jeg spekulerede og reflekterede, men fandt ingen åbenlys mening med det. Blot en stille undren over det underlige behov for selvpromovering af intellekt - og en tilsyneladende manglende (selv)respekt for tvivlens grundstof.

Satte mig så i kaptajnssædet på en mindre robåd, og roede på åre vis gennem Eroguides kanaler. En foruroligende apati har bredt sig - mænd i teflon har udvisket al kontrovers til gabende politisk korrekthed. Pist væk er omstridte aktanter. Tilbage er listen af medløbere og rygklappere, der helt ufarligt mener det samme som alle andre. Den liste er for lang og budskabet for trist - derfor ingen nævnt og ingen glemt. Kun en lille mængde "vi skal være åhhhhh så gode ved hinanden" tåles, før kvalmegrænsen er nået hos denne BS detektor.

Men man kan også detektere personligheder, der sikrer mangfoldighed, stupiditet, snæversyn, intelligens, kontroverser, meninger, holdninger, argumenter, fakta, polemik, lavt selvværd, høj selvtillid....... Fortsæt selv listen...

Der er:

Vor mand i netundertrøjen - politisk tonedøv og forvildet i segregering.

Den marcipanesiske non tatoverede - hvis evne til personanalyser af sine antagonister er på en størrelse, der fint kan rummes inde i en elektron, og der vil stadig være plads til et ekko.

Vor skuespillende ven i en Mustang - der uanset fakta kan finde nydelse i den røde modsætning.

Vores allesammens trådbetjent med nøglen til lukning - der i sin dragt kan sky enhver dråbe, der måtte lande på den.

Vor ven i den høje nord - der hader enhver, der blot lugter lidt af København.

Vor halvbelæste sjældne sælger - som husker selektivt og forvilder sig konstant.

Vor sydenoms backdoor man - der gerne slipper en vind, men ikke selv vil dufte til den.

 

Ja - der er i grunden mange flere - men andre skal være velkommen til at bidrage krypterierne - blot vil jeg sige - tak for at I trods alt holder fanen højt - uden jer ingen relevans i den sociale medieverden. Det er bl.a. jeres skyld, at det giver mening at kæmpe for ytringsfrihed.

 

Som flere af de tidligere konfliktsøgende herinde, så forveksler du enighed med røv slikkeri. 

Vær du bare glad for at de fleste holder sig fra dine mærkværdige tråde / emner :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Beelzeb8b

Shit, er mit webcam tændt .....................

Jeg drikker ellers aldrig før kl.15.54 ...........................

Del dette indlæg


Link til indlæg
holstebronx skrev, Lige nu:

Som flere af de tidligere konfliktsøgende herinde, så forveksler du enighed med røv slikkeri. 

Vær du bare glad for at de fleste holder sig fra dine mærkværdige tråde / emner :D 

Konfliktsøgende - Moi?? ;)

Ja det har også slået mig - måske underlighedsfaktoren er for udtalt :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Beelzeb8b
NoBS skrev, for 1 minut siden:

Konfliktsøgende - Moi?? ;)

Ja det har også slået mig - måske underlighedsfaktoren er for udtalt :D

"prætentiøs”, Moi ?!?!?

Er det nobs, som diller i flertal .........................................

Del dette indlæg


Link til indlæg
Beelzeb8b skrev, for 1 minut siden:

"prætentiøs”, Moi ?!?!?

Er det nobs, som diller i flertal .........................................

Måske - enhver tolkning vil falde inden for et spektrum af falsificering og verificering...... Shit - må tjekke spejlbillede for nob i panden :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Beelzeb8b
NoBS skrev, for 1 minut siden:

Måske - enhver tolkning vil falde inden for et spektrum af falsificering og verificering...... Shit - må tjekke spejlbillede for nob i panden :D

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
NoBS skrev, for 7 minutter siden:

Konfliktsøgende - Moi?? ;)

Ja det har også slået mig - måske underlighedsfaktoren er for udtalt :D

Faktisk troede jeg til at starte med, at din forkortelse stod for, No brains for shit :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
holstebronx skrev, for 2 minutter siden:

Faktisk troede jeg til at starte med, at din forkortelse stod for, No brains for shit :D 

Det tror jeg er en helt præcis tolkning ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Vestegnen
NoBS skrev, for 58 minutter siden:

Imens et helt andet sted. I 2 mindre relevante tråde gik pludselig Ida Sunshine og Girl Curious efter en strube. Det gik mig længe på - jeg spekulerede og reflekterede, men fandt ingen åbenlys mening med det. Blot en stille undren over det underlige behov for selvpromovering af intellekt - og en tilsyneladende manglende (selv)respekt for tvivlens grundstof.

Satte mig så i kaptajnssædet på en mindre robåd, og roede på åre vis gennem Eroguides kanaler. En foruroligende apati har bredt sig - mænd i teflon har udvisket al kontrovers til gabende politisk korrekthed. Pist væk er omstridte aktanter. Tilbage er listen af medløbere og rygklappere, der helt ufarligt mener det samme som alle andre. Den liste er for lang og budskabet for trist - derfor ingen nævnt og ingen glemt. Kun en lille mængde "vi skal være åhhhhh så gode ved hinanden" tåles, før kvalmegrænsen er nået hos denne BS detektor.

Men man kan også detektere personligheder, der sikrer mangfoldighed, stupiditet, snæversyn, intelligens, kontroverser, meninger, holdninger, argumenter, fakta, polemik, lavt selvværd, høj selvtillid....... Fortsæt selv listen...

Der er:

Vor mand i netundertrøjen - politisk tonedøv og forvildet i segregering.

Den marcipanesiske non tatoverede - hvis evne til personanalyser af sine antagonister er på en størrelse, der fint kan rummes inde i en elektron, og der vil stadig være plads til et ekko.

Vor skuespillende ven i en Mustang - der uanset fakta kan finde nydelse i den røde modsætning.

Vores allesammens trådbetjent med nøglen til lukning - der i sin dragt kan sky enhver dråbe, der måtte lande på den.

Vor ven i den høje nord - der hader enhver, der blot lugter lidt af København.

Vor halvbelæste sjældne sælger - som husker selektivt og forvilder sig konstant.

Vor sydenoms backdoor man - der gerne slipper en vind, men ikke selv vil dufte til den.

 

Ja - der er i grunden mange flere - men andre skal være velkommen til at bidrage krypterierne - blot vil jeg sige - tak for at I trods alt holder fanen højt - uden jer ingen relevans i den sociale medieverden. Det er bl.a. jeres skyld, at det giver mening at kæmpe for ytringsfrihed.

 

Problemet er også at moderatorerne pr. automatik giver klagerne medhold. For et par dage siden skrev jeg om en piges (fejlopererede) bryster, at hun burde lade dem fotografere fra en anden vinkel. Hun flæbede og flæbede og fik sine kunder til svine mig til. De klagede til moderator, der sagde at jeg var skinger. Mit synspunkt er at jeg ikke er forpligtet til at mene, at en piges bryster er pæne blot fordi hun selv synes det.

Hvis du vil undgå shitstorme herinde, så skal du du skrive dét som pigerne kan lide at høre. På den måde får du sikkert også rabat næste gang du besøger hende, og hvem ved: Måske vil din anmeldelse ligefrem blive brugt som reklame på hendes side :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
NoBS skrev, for 2 timer siden:

Imens et helt andet sted. I 2 mindre relevante tråde gik pludselig Ida Sunshine og Girl Curious efter en strube. Det gik mig længe på - jeg spekulerede og reflekterede, men fandt ingen åbenlys mening med det. Blot en stille undren over det underlige behov for selvpromovering af intellekt - og en tilsyneladende manglende (selv)respekt for tvivlens grundstof.

Satte mig så i kaptajnssædet på en mindre robåd, og roede på åre vis gennem Eroguides kanaler. En foruroligende apati har bredt sig - mænd i teflon har udvisket al kontrovers til gabende politisk korrekthed. Pist væk er omstridte aktanter. Tilbage er listen af medløbere og rygklappere, der helt ufarligt mener det samme som alle andre. Den liste er for lang og budskabet for trist - derfor ingen nævnt og ingen glemt. Kun en lille mængde "vi skal være åhhhhh så gode ved hinanden" tåles, før kvalmegrænsen er nået hos denne BS detektor.

Men man kan også detektere personligheder, der sikrer mangfoldighed, stupiditet, snæversyn, intelligens, kontroverser, meninger, holdninger, argumenter, fakta, polemik, lavt selvværd, høj selvtillid....... Fortsæt selv listen...

Der er:

Vor mand i netundertrøjen - politisk tonedøv og forvildet i segregering.

Den marcipanesiske non tatoverede - hvis evne til personanalyser af sine antagonister er på en størrelse, der fint kan rummes inde i en elektron, og der vil stadig være plads til et ekko.

Vor skuespillende ven i en Mustang - der uanset fakta kan finde nydelse i den røde modsætning.

Vores allesammens trådbetjent med nøglen til lukning - der i sin dragt kan sky enhver dråbe, der måtte lande på den.

Vor ven i den høje nord - der hader enhver, der blot lugter lidt af København.

Vor halvbelæste sjældne sælger - som husker selektivt og forvilder sig konstant.

Vor sydenoms backdoor man - der gerne slipper en vind, men ikke selv vil dufte til den.

 

Ja - der er i grunden mange flere - men andre skal være velkommen til at bidrage krypterierne - blot vil jeg sige - tak for at I trods alt holder fanen højt - uden jer ingen relevans i den sociale medieverden. Det er bl.a. jeres skyld, at det giver mening at kæmpe for ytringsfrihed.

 

Jo    jo   nå     nå     næ    næ    njet.

Folk herinde kan også deles op på en anden måde:

Dem med en højere uddannelse  (4 år eller mere).

Og  så  by- og bonderøve.

Dem med højere uddannelse er der flest af herinde. Det ses jo også af at de har tid til at skrive alt det vrøvl der diskes op med herinde.

Bare min tirsdags tweet.

:-D

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Krølle Bølle Jr. skrev, for 15 timer siden:

Jo    jo   nå     nå     næ    næ    njet.

Folk herinde kan også deles op på en anden måde:

Dem med en højere uddannelse  (4 år eller mere).

Og  så  by- og bonderøve.

Dem med højere uddannelse er der flest af herinde. Det ses jo også af at de har tid til at skrive alt det vrøvl der diskes op med herinde.

Bare min tirsdags tweet.

:-D

 

Av av - vil sørme helst ikke dømme hvilken kategorina, der leverer det mest forsumpede dåretale. Det ser for mine ringe øjne ud som uafgjort.

Længe leve ytringer og de der tør.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vestegnen skrev, for 17 timer siden:

Problemet er også at moderatorerne pr. automatik giver klagerne medhold. For et par dage siden skrev jeg om en piges (fejlopererede) bryster, at hun burde lade dem fotografere fra en anden vinkel. Hun flæbede og flæbede og fik sine kunder til svine mig til. De klagede til moderator, der sagde at jeg var skinger. Mit synspunkt er at jeg ikke er forpligtet til at mene, at en piges bryster er pæne blot fordi hun selv synes det.

Hvis du vil undgå shitstorme herinde, så skal du du skrive dét som pigerne kan lide at høre. På den måde får du sikkert også rabat næste gang du besøger hende, og hvem ved: Måske vil din anmeldelse ligefrem blive brugt som reklame på hendes side :-)

Det ændrer sig næppe før Eroguides indtjeningsmodel omkalibreres.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest solkongen
NoBS skrev, for 11 timer siden:

Længe leve ytringer og de der tør.

Det er næsten omkostningsfrit at ytre sig herinde.

Man står ikke til ansvar på samme måde som på facebook eller twitter. Man kan risikere at få karantæne, hvis man er en smule kritisk overfor pigerne og alle røvslikkerne, men ellers får det ingen kosekvenser. :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
solkongen skrev, for 19 timer siden:

Det er næsten omkostningsfrit at ytre sig herinde.

Man står ikke til ansvar på samme måde som på facebook eller twitter. Man kan risikere at få karantæne, hvis man er en smule kritisk overfor pigerne og alle røvslikkerne, men ellers får det ingen kosekvenser. :P

Det er så sandt det der :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
solkongen skrev, den ‎28‎-‎09‎-‎2016 at 21:43:

Det er næsten omkostningsfrit at ytre sig herinde.

Man står ikke til ansvar på samme måde som på facebook eller twitter. Man kan risikere at få karantæne, hvis man er en smule kritisk overfor pigerne og alle røvslikkerne, men ellers får det ingen kosekvenser. :P

Også dem der røvslikker "kapitalen"?? :-)

 

 

 

Redigeret af McQueen

Del dette indlæg


Link til indlæg
NoBS skrev, den 27/9/2016 at 15:21:

...Vores allesammens trådbetjent med nøglen til lukning - der i sin dragt kan sky enhver dråbe, der måtte lande på den....

...blot vil jeg sige - tak for at I trods alt holder fanen højt - uden jer ingen relevans i den sociale medieverden. Det er bl.a. jeres skyld, at det giver mening at kæmpe for ytringsfrihed.

Selv tak. :ph34r:

KF. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
McQueen skrev, den 30/9/2016 at 10:33:

Også dem der røvslikker "kapitalen"?? :-)

 

 

 

Eller føler sig bedre end andre, fordi man forsager penge ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
NoBS skrev, for 10 timer siden:

Eller føler sig bedre end andre, fordi man forsager penge ;)

Tror du misforstår begrebet "kapitalen" ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
McQueen skrev, den 10/02/2016 at 00:22:

Tror du misforstår begrebet "kapitalen" ;-)

 

McQueen skrev, den 10/02/2016 at 00:22:

Tror du misforstår begrebet "kapitalen" ;-) 

Nej det gør jeg bestemt ikke. Og blot fordi man er rig eller besidder (pengenes) magt - er man ikke nødvendigvis ond.

Del dette indlæg


Link til indlæg
NoBS skrev, for 7 timer siden:

 

Nej det gør jeg bestemt ikke. Og blot fordi man er rig eller besidder (pengenes) magt - er man ikke nødvendigvis ond.

Nej selvfølgelig ikke.

Men man har højst sandsynlig relativ god mulighed for at påvirke mange menneskers hverdag.... i samspil med andre magtfulde organisationer.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...