Hop til indhold
KnudSan

Århus Chr. Kiers Plads skønt

Recommended Posts

Guest Mester75
KnudSan skrev, for 1 time siden:

Tror der skal betales med danske kroner 8-) 

Og det kan bedre betale sig at tage 2 gange 1 time. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mester75 skrev, for 1 minut siden:

Og det kan bedre betale sig at tage 2 gange 1 time. 

Ja det havde jeg ikke lige set. :-D

Så jeg er glad for, at Aec og jeg ikke brugte den betalings liste? Så havde jeg nok pænt takket nej og også blevet forvirret, men værst af alt så havde jeg misset en god oplevelse :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg
KnudSan skrev, for 12 minutter siden:

Ja det havde jeg ikke lige set. :-D

Så jeg er glad for, at Aec og jeg ikke brugte den betalings liste? Så havde jeg nok pænt takket nej og også blevet forvirret, men værst af alt så havde jeg misset en god oplevelse :-P

Tidligere er  der beskrevet at lokalerne gamle od snavsede og det lugtede af kælder

Del dette indlæg


Link til indlæg
Enra skrev, for 5 minutter siden:

Tidligere er  der beskrevet at lokalerne gamle od snavsede og det lugtede af kælder

Lokalerne er slidte og baderum er meget slidt og ikke kønt.

Der var ikke nogen ubehagelige lugte, der lugtede af massage olie. 

Der blev brugt rene håndklæder, både ved massage og jeg fik et rent til badeturen. 

Men hvis man ikke lige synes om, at der er slidt, så skal man finde et andet sted og det er positivt skrevet fra min side. Også her er vi forskellige og det  jo ok. 8-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mester75 skrev, for 5 timer siden:

Det lyder et sted som er værd at besøge. Jeg kunne dog ikke lade være med at trække lidt på smilebåndet, da jeg så deres priser. 

20160925_144604.png

De har vist et omvendt Fakta slogan. 

Du skal helst ikke blive for længe.

Del dette indlæg


Link til indlæg
KnudSan skrev, for 17 timer siden:

Det er en kælder og der er slidt.

Baderummet kunne godt trænge til den store overhaling, men min anmeldelse af min oplevelse er korrekt. Men kan da ikke lige få øje på, at jeg kommenterede selve stedets standart i min korrekte anmeldelse ;-)

Måske en ide for håndværkerne eller gør det selv-typerne iblandt os; at arrangere en "naturalieudveksling" med stedet ;-) 

Redigeret af Thai-fan

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
Thai-fan skrev, for 22 minutter siden:

Måske en ide for håndværkerne eller gør det selv-typerne iblandt os; at arrangere en "naturalieudveksling" med stedet ;-) 

Go idé men vi ska da vist være et par stykker om det, altså opgaven, ikk pigen :) 

jeg tror det bliver et lidt stort projekt? Jeg har aldrig set så dårlig rum/badeværelse :/

og hva gør man imellem tiden? De har jo stort set aldrig lukket?

Men lad os da bare få hævet niveauet hos Chaba, det goe gamle sted :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thaimig skrev, 1 time siden:

Go idé men vi ska da vist være et par stykker om det, altså opgaven, ikk pigen :) 

jeg tror det bliver et lidt stort projekt? Jeg har aldrig set så dårlig rum/badeværelse :/

og hva gør man imellem tiden? De har jo stort set aldrig lukket?

Men lad os da bare få hævet niveauet hos Chaba, det goe gamle sted :) 

Måske en skurvogn på gaden kunne indrettes til massage vogn, mens der blev renoveret og så kunne håndværkere holde deres pauser i vognen, men først når de har lavet noget i kælderen. Sådan lidt akkord system, med indbygget bonus :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg
KnudSan skrev, den ‎26‎-‎09‎-‎2016 at 14:13:

Måske en skurvogn på gaden kunne indrettes til massage vogn, mens der blev renoveret og så kunne håndværkere holde deres pauser i vognen, men først når de har lavet noget i kælderen. Sådan lidt akkord system, med indbygget bonus :-D

Det ler store planer  men er det ikke  ejeren af lokalet der bør få det renoveret..

og ikke bare side og skovle penge fra pigerne for de dårlige forhold.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Enra skrev, for 10 timer siden:

Det ler store planer  men er det ikke  ejeren af lokalet der bør få det renoveret..

og ikke bare side og skovle penge fra pigerne for de dårlige forhold.

 

Jeg kender ikke til hvilke aftale pigerne og ejeren har omkring deres leje, men klart at det er et forhold mellem de 2 parter :-D

Så vi venter med at bestille en massage skurvogn ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...