Hop til indhold
KnudSan

Århus Chr. Kiers Plads skønt

Recommended Posts

Prøvede noget nyt i går aftes. Nemlig Thai massage all inklusive og det var da bare toppen. 

Blev mødt i døren af en storsmilende dejlig pige. Super god start. Blev vist ind i et lille rum med en seng og tog tøjet af. Blev bedt om at lægge mig på maven og fik god massage. Både hård og så også lidt legende mellem ballerne.

Om på ryggen og så fik benene massage og stort smil, der blev rørt godt ved pung og så kravlede hun lige lidt op og tog fat om mit Lem og spurgte til hvad jeg ville have. Kommer an på prisen sagde jeg og fik at vide 1 kg for det hele og det var en aftale.

Hun gik et split sekund og kom nøgen tilbage, flot krop bryster og hår på missen, super skønt. Hun gav lige en gang B2B vil jeg tro, det var jo min thai debut, tungekyssede vildt, mens mit stive Lem blev kørt i rillen,mega frækt. Gummi på og en super ridetur, jeg foreslog at slikke hende og det blev gjort, så hun krammede i orgasme, det sker engang imellem fortalte hun, så hun lå lidt og sundere sig og så bad jeg om hun brugte hånden til afslutning og fik en vild udløsning. 

Hun hedder Aec eller Ace tror jeg. Virkelig sød, så måske en tur mere i dag mens hun kan huske mig, pas godt på hende.

Redigeret af KnudSan
Stavefejl

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest chris 60
KnudSan skrev, 1 time siden:

Prøvede noget nyt i går aftes. Nemlig Thai massage all inklusive og det var da bare toppen. 

Blev mødt i døren af en storsmilende dejlig pige. Super god start. Blev vist ind i et lille rum med en seng og tog tøjet af. Blev bedt om at lægge mig på maven og fik god massage. Både hård og så også lidt legende mellem ballerne.

Om på ryggen og så fik benene massage og stort smil, der blev rørt godt ved pung og så kravlede hun lige lidt op og tog fat om mit Lem og spurgte til hvad jeg ville have. Kommer an på prisen sagde jeg og fik at vide 1 kg for det hele og det var en aftale.

Hun gik et split sekund og kom nøgen tilbage, flot krop bryster og hår på missen, super skønt. Hun gav lige en gang B2B vil jeg tro, det var jo min thai debut, tungekyssede vildt, mens mit stive Lem blev kørt i rillen,mega frækt. Gummi på og en super ridetur, jeg foreslog at slikke hende og det blev gjort, så hun krammede i orgasme, det sker engang imellem fortalte hun, så hun lå lidt og sundere sig og så bad jeg om hun brugte hånden til afslutning og fik en vild udløsning. 

Hun hedder Aec eller Ace tror jeg. Virkelig sød, så måske en tur mere i dag mens hun kan huske mig, pas godt på hende.

Lyder rigtigt godt. Måske det sku' prøves en dag?

Del dette indlæg


Link til indlæg
chris 60 skrev, for 16 minutter siden:

Lyder rigtigt godt. Måske det sku' prøves en dag?

Jeg nød det og blev virkelig kørt op, en positiv oplevelse. 

Var der en times tid inkluderet afsluttende bad (alene).

Lidt sjovt, vi havde ikke talt om? Hvad jeg skulle have af massage da jeg lagde mig på sengen, det skete først da den søde massøse tog fat om mit Lem, men det var jo også ok.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest chris 60
KnudSan skrev, for 30 minutter siden:

Jeg nød det og blev virkelig kørt op, en positiv oplevelse. 

Var der en times tid inkluderet afsluttende bad (alene).

Lidt sjovt, vi havde ikke talt om? Hvad jeg skulle have af massage da jeg lagde mig på sengen, det skete først da den søde massøse tog fat om mit Lem, men det var jo også ok.

Hæhæ, ja, det er sgu altid ok! ;-) Havde nu foretrukket en afslutning med - og måske i - munden! :-) Hvor gammel vil du skyde på hun er?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ved ikke om hun er med på afslutning i munden, men jeg tror det, der var ikke noget med,at det der må du ikke osv. 

Jeg havde bare lyst til håndtering til slut :-D

Alderen er svær, måske 35 +- 3 år. Helt ærligt så er det svært at se.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mester75
Steenborg skrev, 1 time siden:

Det lyder et sted som er værd at besøge. Jeg kunne dog ikke lade være med at trække lidt på smilebåndet, da jeg så deres priser. 

20160925_144604.png

Del dette indlæg


Link til indlæg
pioneermandem skrev, for 4 timer siden:

kanon anmeldelsen (y) er der et link til stedet? :-)

Tak skal du have og kan se at der er fundet link. Der er service på :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mester75 skrev, for 2 timer siden:

Det lyder et sted som er værd at besøge. Jeg kunne dog ikke lade være med at trække lidt på smilebåndet, da jeg så deres priser. 

20160925_144604.png

Tror der skal betales med danske kroner 8-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hobbes skrev, for 35 minutter siden:

Ice er super sød! Venter bare på der kan blive tid i min kalender til et besøg!

Ja hendes navn udtales Ice, men staves anderledes. Men det væsentlige er, som du skriver, at hun er super sød og så kan hun tilfredsstille os dejlige og trængende drenge;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
KnudSan skrev, for 25 minutter siden:

Ja hendes navn udtales Ice, men staves anderledes. Men det væsentlige er, som du skriver, at hun er super sød og så kan hun tilfredsstille os dejlige og trængende drenge;-)

Nok mere trængende end dejlige??:-D

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg mindes og have været der en enkelt gang, men jeg husker stedet som værende en billig seng fra jysk 90*180 og meget dårlig udluftning, ingen bad mulighed og masser af snak i tilstødende lokaler. jeg fik en tur af en super gammel thai, meget liderlig dame men ikke noget og skrive hjem om
Enten så har stedet og pigerne fået et mega løft, ellers er der tale om en super omgang falsk reklame - kan vi få flere ind over med deres oplevelser? kan jo som sagt være jeg tar fejl....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

Er der nogen der kender: Nalee massage Jordbrovej 17, 8200 Aarhus N, Thai Kropsmassage Randersvej 7, 8200 Aarhus N eller Nangfa Thaimassage Randersvej 13, 8200 Aarhus N. Er det et godt sted?

Del dette indlæg


Link til indlæg
pioneermandem skrev, for 15 minutter siden:

jeg mindes og have været der en enkelt gang, men jeg husker stedet som værende en billig seng fra jysk 90*180 og meget dårlig udluftning, ingen bad mulighed og masser af snak i tilstødende lokaler. jeg fik en tur af en super gammel thai, meget liderlig dame men ikke noget og skrive hjem om
Enten så har stedet og pigerne fået et mega løft, ellers er der tale om en super omgang falsk reklame - kan vi få flere ind over med deres oplevelser? kan jo som sagt være jeg tar fejl....

Stedet er slidt. Men der er bademuligheder.

sommetider kan man få en god tur der, søg evt cream og du vil se

Venligst 8000

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hoffa skrev, for 3 minutter siden:

Hej

 

Er der nogen der kender: Nalee massage Jordbrovej 17, 8200 Aarhus N, Thai Kropsmassage Randersvej 7, 8200 Aarhus N eller Nangfa Thaimassage Randersvej 13, 8200 Aarhus N. Er det et godt sted?

 

Ville foretrække nangfa af de tre.

Har skrevet lidt om stedet.

Venligst 8000

Del dette indlæg


Link til indlæg
pioneermandem skrev, for 29 minutter siden:

jeg mindes og have været der en enkelt gang, men jeg husker stedet som værende en billig seng fra jysk 90*180 og meget dårlig udluftning, ingen bad mulighed og masser af snak i tilstødende lokaler. jeg fik en tur af en super gammel thai, meget liderlig dame men ikke noget og skrive hjem om
Enten så har stedet og pigerne fået et mega løft, ellers er der tale om en super omgang falsk reklame - kan vi få flere ind over med deres oplevelser? kan jo som sagt være jeg tar fejl....

Om sengen er fra Jysk det tjekkede jeg ikke :-D Men den var helt sikkert bredere end 90 cm. Nok 140 cm.

Det er en kælder og der er slidt.

Baderummet kunne godt trænge til den store overhaling, men min anmeldelse af min oplevelse er korrekt. Men kan da ikke lige få øje på, at jeg kommenterede selve stedets standart i min korrekte anmeldelse ;-)

Redigeret af KnudSan

Del dette indlæg


Link til indlæg
8000 skrev, for 16 minutter siden:

Stedet er slidt. Men der er bademuligheder.

sommetider kan man få en god tur der, søg evt cream og du vil se

Venligst 8000

Ved ikke om Cream og Ice er den samme eller i familie .

Ice Cream :-D;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hoffa skrev, for 30 minutter siden:

Hej

 

Er der nogen der kender: Nalee massage Jordbrovej 17, 8200 Aarhus N, Thai Kropsmassage Randersvej 7, 8200 Aarhus N eller Nangfa Thaimassage Randersvej 13, 8200 Aarhus N. Er det et godt sted?

 

@Hoffa det er ok at du efterlyser i min anmeldelse, no problem, men hvis du sætter den i efterlysning så vil du få flere kommentarer vil jeg tro.:-D

Redigeret af KnudSan

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kæphøj skrev, Lige nu:

OK, jeg bøjer mig. Du har ret...:-D:-D

Du skal da leve op til dit navn @Kæphøj for ellers så bliver du omdømt til, ja Udejlig. Kunne ikke finde på noget bedre :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...