Hop til indhold
Cupido6

Isabella alene hjemme igen

Recommended Posts

Guest Julieman
chris 60 skrev, for 6 timer siden:

Haha, nej, det får jeg nok ikke lov til. Gider heller ikke ha' det rend af mænd 1-2 gange om ugen! :-) Men jeg kender området ret godt, da jeg havde en kæreste, der boede i nr. 12 på samme vej tilbage i 1985. Hende og hendes 2 døtre fik stjålet ikke mindre end 6 cykler på halvandet år, og så blev cykeldækningen fjernet fra indboforsikringen! Allerede dengang var området ved at udvikle sig til en ghetto! Masser af tyrkere, somaliere og jeg ved ikke hvad!

Ja selve det med Trige har du så ret i, det er og bliver et hul i jorden for altid :/  man kan så selvfølgelig undre sig over at en så smuk pige som Isabella vil bo sådan et sted :/  men på den anden side, så er hun også sikker på at kunderne ikke bliver hængende :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest chris 60
Julieman skrev, for 3 timer siden:

Ja selve det med Trige har du så ret i, det er og bliver et hul i jorden for altid :/  man kan så selvfølgelig undre sig over at en så smuk pige som Isabella vil bo sådan et sted :/  men på den anden side, så er hun også sikker på at kunderne ikke bliver hængende :) 

Og så fandt jeg lige ud af, at 1500 er for 45 minutter, men 1 time er 2500 med flere udløsninger!! Er hun tosset?? Hvor kom en tusse for et kvarter fra? Jeg har sagt nejtak!!

Godtnok står der 1500 og et sprøjt i annoncen, og så går jeg automatisk ud fra, det er for en time - det plejer det jo at være, men næh, nej! Fanneme om jeg vil røvrendes på den måde. Uanset hun ser godt ud og alt det! Har fundet en anden endnu flottere tøz til 1600 osse i Århus. Derudover kan vi pt. finde 2 piger i samme by til 2200 for en time., så her er jeg stået af med Isabella! :-( Med mindre hun ombestemmer sig i morgen formiddag, da det var meningen, vi skulle mødes 15.30 i morgen.

Mere følger!

Redigeret af chris 60

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest chris 60

Nåda. Nu ændrede den smukke tonerne. Nu tager vi den tid, det tager for de 1500. Det var dejligt, for jeg er efterhånden i løbet af ugen blevet godt tændt på hende via vores skriverier (og fotos, selvfølgelig) og skal have en snak om noget evt. fast, hvis vi ellers "spiller" sammen. Det med faste vil hun jo helst, har hun skrevet tidligere.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg forstår det ikke.. hvorfor bruge uger på at skrive med hende om petitesser frem og tilbage hvis du er tændt på hvad du ser umiddelbart ?

Bare knep hende, og kom så igen hvis det er godt, og lad være hvis det er dårligt.

Det kan man jo ikke læse ud af noget skriveri alligevel;)

Redigeret af Samson

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hundelufteren

Jeg har skrevet med hende i dag; men jeg ved også, at hun var på ferie i sidste uge, hvilket nok er grunden til, at hun endnu ikke har svaret.

Del dette indlæg


Link til indlæg
chris 60 skrev, den 3/11/2016 at 12:27:

Nåda. Nu ændrede den smukke tonerne. Nu tager vi den tid, det tager for de 1500. Det var dejligt, for jeg er efterhånden i løbet af ugen blevet godt tændt på hende via vores skriverier (og fotos, selvfølgelig) og skal have en snak om noget evt. fast, hvis vi ellers "spiller" sammen. Det med faste vil hun jo helst, har hun skrevet tidligere.

Hvordan gik mødet?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest chris 60
Mr. Bean skrev, for 1 time siden:

Hvordan gik mødet?

Det blev aldrig til noget, da hun praktisk taget aldrig kan/kunne efter kl. 15 pga. af hendes børn - men det er alt for tidligt på dagen for mig. Jeg kan i dag godt se, at hun nu ofter godt kan væsentligt senere f.ex. i weekends, men det kunne hun ikke dengang.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...