Hop til indhold
Cupido6

Isabella alene hjemme igen

Recommended Posts

Isabella elsker sex og det kan man tydeligt mærke. Hun er en velskabt petit med  dejlige følsomme baller,  der godt kan lide at blive krammet. Hun er stolt af sine fremtrædende bryster,  der sandsynligvis ikke er helt økologiske, men legevillige.

https://annoncelight.dk/showad/212807

På fotos i annoncen er hendes hår mørkt, og nu er hun en villig og yppig blondine. Fotos er ellers vellignende.

Hun tager normalt imod gæster i sin lejlighed en dag om ugen, fordi hun kan lide det og synes det er spændende. Placering nord for Aarhus og meget diskret, men med  et andet navn på døren! 

Hun er ligefrem og nem at tale med og man kommer hurtigt til sagens kerne. Isabella er ivrig efter at imødekomme dine ønsker og lever sig ind i GFE rollen. Hun er kyssevillig. Hun er også stolt af at kunne sprøjte, men det praktiske plastlagen er ikke så ophidsende.

Hun blev til gengæld hurtigt ophidset og det smittede med udsigt til hendes sexede krop, følelsen af den stramme skede, så det var svært at holde udløsningen tilbage,  så jeg ikke kunne udnytte de afsatte 45 min.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cupido6 skrev, for 1 time siden:

Isabella elsker sex og det kan man tydeligt mærke. Hun er en velskabt petit med  dejlige følsomme baller,  der godt kan lide at blive krammet. Hun er stolt af sine fremtrædende bryster,  der sandsynligvis ikke er helt økologiske, men legevillige.

https://annoncelight.dk/showad/212807

På fotos i annoncen er hendes hår mørkt, og nu er hun en villig og yppig blondine. Fotos er ellers vellignende.

Hun tager normalt imod gæster i sin lejlighed en dag om ugen, fordi hun kan lide det og synes det er spændende. Placering nord for Aarhus og meget diskret, men med  et andet navn på døren! 

Hun er ligefrem og nem at tale med og man kommer hurtigt til sagens kerne. Isabella er ivrig efter at imødekomme dine ønsker og lever sig ind i GFE rollen. Hun er kyssevillig. Hun er også stolt af at kunne sprøjte, men det praktiske plastlagen er ikke så ophidsende.

Hun blev til gengæld hurtigt ophidset og det smittede med udsigt til hendes sexede krop, følelsen af den stramme skede, så det var svært at holde udløsningen tilbage,  så jeg ikke kunne udnytte de afsatte 45 min.

År hun er alene fordi du har forladt hende igen !! øv det må vi lave om på ! jes !!

Tak for info JP

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest chris 60
Cupido6 skrev, den 22/9/2016 at 21:01:

Isabella elsker sex og det kan man tydeligt mærke. Hun er en velskabt petit med  dejlige følsomme baller,  der godt kan lide at blive krammet. Hun er stolt af sine fremtrædende bryster,  der sandsynligvis ikke er helt økologiske, men legevillige.

https://annoncelight.dk/showad/212807

På fotos i annoncen er hendes hår mørkt, og nu er hun en villig og yppig blondine. Fotos er ellers vellignende.

Hun tager normalt imod gæster i sin lejlighed en dag om ugen, fordi hun kan lide det og synes det er spændende. Placering nord for Aarhus og meget diskret, men med  et andet navn på døren! 

Hun er ligefrem og nem at tale med og man kommer hurtigt til sagens kerne. Isabella er ivrig efter at imødekomme dine ønsker og lever sig ind i GFE rollen. Hun er kyssevillig. Hun er også stolt af at kunne sprøjte, men det praktiske plastlagen er ikke så ophidsende.

Hun blev til gengæld hurtigt ophidset og det smittede med udsigt til hendes sexede krop, følelsen af den stramme skede, så det var svært at holde udløsningen tilbage,  så jeg ikke kunne udnytte de afsatte 45 min.

Hm, hun er da blond på de nuværende billeder. Og sød at skrive med. Har fået en aftale, som vist ikke bliver kedelig efter hendes mening! ;-) 

Redigeret af chris 60

Del dette indlæg


Link til indlæg

På vej hjem fra en mindre god oplevelse. 

Havde en aftale med Isabella, skal siges at hun ikke skriver ret meget i hendes beskeder, korte og kedelige svar. Men jeg tænkte wtf hun har fået gode anmeldelser og billederne var jo fristende:) 

møder op aftalte sted og tid, skriver også 5 min før at jeg er der. Hun behræfter at alt er ok.  

Men da jeg kommer frem er der flere på trapperne som skal møde hende og det var så ikke mig der bankede på døren. 

Fik en besked med at hun var klar lidt senere. 

Det syntes jeg er dybt useriøst og derfor denne "anmeldelse/besked" i tråden. 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Storpik33 skrev, for 56 minutter siden:

Kan kun blive enig og tænker hvor mange har hun om dagen hun er da på hverdag 

Hun er kun på tirsdag og onsdag denne uge og sidste uge torsdag og lørdag eftermiddag/ aften.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hunden

Så er Hunden kommet hjem fra sit ugentlig fast besøg hos Isabella, hvor hendes dejlige frække r.. igen blev taget under kærlig behandling til begges tilfredshed :-P

Jeg spurgte hende, hvad der var gået galt i går og som havde medført en del aktivitet her på Eroguide. Hun sagde, at det var på grund af, at ”nogle” ikke havde overholdt de aftalte tidspunkter - og hun var ked af, at det havde betydet, at der var flere i opgaven på en gang.

Jeg var også blevet sur, hvis der var flere hanhunde i opgangen, når jeg har lavet en aftale og var kommet til den aftalte tid :-(

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej. 

Jamen godt der var en forklaring. 

Men det var jo ligesom ikke andet end en konstatering af min oplevelse :( hvis man booker en tid og en anden kommer på aftalte tidpunkt, så må man jo spørge om man er rette person, navnet var jo i mailen.

Men jeg vil være ok med hun skrev: undskyld jeg har vist taget den forkert ind, jeg troede det var dig som var personen der bankede på. men ved du hvad, jeg er klar til dig om XXX min og jeg glæder mig meget til at give dig min fulde opmærksomhed.

men hendes svar var: jeg er klar lidt senere.

måden at svare på gjorde udslaget, følte mig sgu lidt ussel og ligegyldig behandler. (bag i køen makker)

God dag til jer derude.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror da at vi alle har prøvet at nogen har taget vores tid hos en pige. Det er bare mega dårlig stil, hvis man har planlagt efter at tage fri i de timer.

Men uanset hvad, så er hun det hele værd, og lidt til!

Jeg kan kun bekræfte hendes billeder, både her og på sugardaters. Jeg tror dog ikke at hun er der længere. Men en modelsmuk pige, med lækre former, det er hun.

Jeg ved ikke hvor mange kunder hun har om dagen, men de gange jeg har været der, har det været sidst på dagen, og hun har da været piksulten som en 17 årig i Sunny Beach. Hverken gejst eller lyst har manglet, og jeg tror at glidecreme er en by i Rusland for Isabella. Hun kan virkelig tage noget pik, og æder gerne hver en cm med både øjenkontakt og glæde. Jeg tænker da at hun har fundet sin hylde i livet, og nyder det i fulde drag ;-)

Jeg synes i hvert fald at det er kæmpe fedt at bruge en så smuk og lækker kvinde, på så hård og fræk en måde. ;) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du kan jo se hendes krop i annoncen, og nogengange annoncere hun på sugardaters med ansigt.

ellers er hun rigtig velskabt. Slank, velplejet, siliconebabser(pæne), langt lyst hår.

hun er vist tidligere model , men hun har dog ikke helt højden til at have idealmål ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Buttman76 skrev, for 12 minutter siden:

Hvordan kontakter i hende? Hun har ikke tlf nr på hendes annonce ??

Via mail vel? kan se hun har en mail adresse på annoncen ;) 

Og hun ser da godt nok dejlig ud :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Friske skrev, for 4 timer siden:

Hvor lang tid får man for de 1500 hun skriver? 

Er sut med gummi?

Prøv at spørg. Jeg tænker at du får hvad du vil ha. Det tror jeg hun tænder lidt på ;)

hun giver megafransk ;) incl

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

storslem skrev, den 26/10/2016 at 20:19:

Det er i Trige et hul i jorden nærmere Randers end Århus.

Er det det?

 

Jeg troede ellers at det var en del af Århus kommune ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest chris 60
Samson skrev, for 48 minutter siden:

 

Er det det?

 

Jeg troede ellers at det var en del af Århus kommune ;)

Det er det osse - og nærmere Århus end Randers. Men bestemt ikke et sted, jeg ville bo!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Julieman
chris 60 skrev, for 2 timer siden:

Det er det osse - og nærmere Århus end Randers. Men bestemt ikke et sted, jeg ville bo!

Ha ha det er jo heller ikke sikkert du får lov at bo hos hende, bare fordi du har sex med hende :):) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest chris 60
Julieman skrev, den 31/10/2016 at 16:11:

Ha ha det er jo heller ikke sikkert du får lov at bo hos hende, bare fordi du har sex med hende :):) 

Haha, nej, det får jeg nok ikke lov til. Gider heller ikke ha' det rend af mænd 1-2 gange om ugen! :-) Men jeg kender området ret godt, da jeg havde en kæreste, der boede i nr. 12 på samme vej tilbage i 1985. Hende og hendes 2 døtre fik stjålet ikke mindre end 6 cykler på halvandet år, og så blev cykeldækningen fjernet fra indboforsikringen! Allerede dengang var området ved at udvikle sig til en ghetto! Masser af tyrkere, somaliere og jeg ved ikke hvad!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...