Hop til indhold
R-M

Angelina Angel - Endnu en anmeldelse til alle de andre - Tommel op :)

Recommended Posts

Nå, må sku nok hellere fyre et par linier af. Jeg har for første gang været to gange hos den samme GP. Det skyldes to ting, et at jeg ikke kommer sådan nogle steder så tit og to, fordi hun er fantastisk godt selskab med alt hvad det så indebære. 

Hun har den der dejlige helt nede på jorden og lige ud af posen attitude, som gør at man engenlig føler sig pisse godt tilpas. Hun er dansk, snakker dansk og er i det hele taget rigtig meget dansk og virker egentlig til at hun har det rigtig rigtig fint og dejlig med det hun laver.

Hun har en del tatoveringer og er ingen nips så er det et turn off skal man nok spare på krudtet og smutte et andet sted hen. Hvis det ikke er et turn off er der an mass go sex, som i rigtig go, kæmpe patter ( tror patter er det rigtige ord for dem, for det er vidst noget tid siden at de har været bryster) :):):)

Godt blæs til roden, ja det hele spiller sku uden at skulle komme ind på alt for mange detaljer.

Har kun de bedste anbefalinger og gode ord at sige om Angelina

Hun er en rigtig sød pige så vær go ved hende, må jo nok indse at jeg jo nok alligevel ikke kan have hende i fred...

Peace out...

Link:

http://seductiongirls.dk/pigerne/angelina/

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej R-M

 

Du skriver hun har en del tatoveringer, det kan man ikke se paa hendes billederne? (Jeg sporger fordi jeg syntes det skaemmer en dejlig kvindekrop - og det ser det jo ud til at AA har)

Mvh

G

Del dette indlæg


Link til indlæg
gregsom skrev, for 41 minutter siden:

Hej R-M

 

Du skriver hun har en del tatoveringer, det kan man ikke se paa hendes billederne? (Jeg sporger fordi jeg syntes det skaemmer en dejlig kvindekrop - og det ser det jo ud til at AA har)

Mvh

G

Der er rigtig mange GP'ere der fjerner tatoveringer fra deres billeder, for at undgå at blive genkendt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
gregsom skrev, den 21. september 2016 at 11:05:

Hej R-M

 

Du skriver hun har en del tatoveringer, det kan man ikke se paa hendes billederne? (Jeg sporger fordi jeg syntes det skaemmer en dejlig kvindekrop - og det ser det jo ud til at AA har)

Mvh

G

De er faktisk flotte til hende. "En del" vil jeg betragte som en underdrivelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
fallara skrev, for 16 timer siden:

Holder du ferie Angelina? Synes ikke du er på vagtplanerne.

Jeg holder 2 ugers ferie ja :)

 

warmgun skrev, for 16 timer siden:

De er faktisk flotte til hende. "En del" vil jeg betragte som en underdrivelse.

Haha :D Ja jeg har lidt flere end gennemsnittet tror jeg ! Og mange tak :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej med jer

Nåede lige en tur forbi Angelina inden hendes ferie.... :-)

Og det var godt..... Klart et rigtig godt valg :-) - tak for jeres fine anmeldelser der ledte mig i den rigtige retning....

Er man til store dejlige bryster... så se at komme afsted...

God ferie til dig Angelina

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mande6711 skrev, den 09/26/2016 at 23:22:

Hej med jer

Nåede lige en tur forbi Angelina inden hendes ferie.... :-)

Og det var godt..... Klart et rigtig godt valg :-) - tak for jeres fine anmeldelser der ledte mig i den rigtige retning....

Er man til store dejlige bryster... så se at komme afsted...

God ferie til dig Angelina

Tak for de søde ord :) Jeg hyggede mig bestemt også :D vi ses forhåbentlig igen - knus :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...