Hop til indhold
Bamsefyr

En af den slags dage hos kat

Recommended Posts

Jeg må nok også betragtes som stamkunde dernede. Jeg har prøvet medhjælperen en gang, hvor kat ikke kunne og hvor jeg sagde det var ok med at prøve hende den anden.

Ellers har jeg da fortalt Kat, at hvis hun afbryder midt i massagen og hende den anden kommer, for at overtage, ja så finder jeg et andet sted at lægge mine penge. Og så roser jeg Kat for at afdramatisere lidt, og siger at når man har prøvet Kat, så ønsker man altså ikke andre massøser

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Iwantyoufor6

Ja Vildmand, det er også det som gør kat til noget specielt.. hun er faktisk god til massage delen, og når hun selv har lyst er hun også fantastisk til det næste.. tror hun har været lidt sulten de sidst par gange jeg var forbi.. så heldig plejer jeg ikke at være...?Murphys LOV nr. 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Iwantyoufor6 skrev, for 6 timer siden:

...... det er også det som gør kat til noget specielt.. hun er faktisk god til massage delen, og når hun selv har lyst er hun også fantastisk til det næste..

 

Det er nemlig lige sådan det er med Kat. Man kommer ikke bare ind ad døren og får super behandlng, fordi man har penge på lommen. Men når man først finder nøglen til denne fyrige kvindes begær! Oh lala

Der skal på alle måder arbejdes for sagen.

"Den virker i dag!" kan hun udbryde, og så er man godt på vej til en fantastisk oplevelse. ;);)

/Soy

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...