Hop til indhold
Bamsefyr

En af den slags dage hos kat

Recommended Posts

Var hos Kat i dag. Hun sad og ventet da jeg kom ind. Det startede også fint og hun var glad og fræk. Fik min lækre rygmassage,  og så begyndte hun blowjob.  

Så gik yderdøren op og ind kom en kunde hun gik ud til og kunne høre der blev grinet osv. Så ringede kat og snakkede thai. Hendes afløser kom ind til den nye mand. Fra det øjeblik begyndte det at gå meget hurtig. Jeg skulle om på ryggen og hun begyndte at give HJ.

En halv time efter jeg var kommet ind til hende stod jeg på gaden igen med en følelse af at jeg var blevet taget i røven. Var den nye kunde ikke kommet ind havde jeg sikkert fået en time som jeg plejer, men nu skulle der lige laves penge. Da jeg kørte hjem tænkte jeg om jeg ikke snart bliver klogerer. Sikkert ikke. Det er ikke første gang og sikkert heller ikke sidste gang hun har snydt mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kender det du har oplevet alt for godt bamse..det er lidt lotto..rammer man dagen eller ikke:)

Men randers er lidt tyndslidt:)

Men den nye på vestergade lover godt:) fornuftig start der:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
1master skrev, den 18. september 2016 at 19:43:

Havde jeg skullet betale for en time, men kun fået en halv, var jeg sgu gået uden at betale en øre.

Hov så er du jo ikke bedre end massøren. Hun snyder dig for 30 minutter og du vil gøre det samme :-D

Men ja, det er sgu ikke i orden, at en times massage er færdig efter 30 min

Del dette indlæg


Link til indlæg
ommeren skrev, for 1 minut siden:

Hov så er du jo ikke bedre end massøren. Hun snyder dig for 30 minutter og du vil gøre det samme :-D

Men ja, det er sgu ikke i orden, at en times massage er færdig efter 30 min

Det ved jeg ganske udmærket, men når nogen forsøger at snyde mig, må de bare tage, hvad der kommer retur og så er det jo bare tough luck, hvis man ikke finder sig i noget ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
stilfuld49 skrev, for 3 timer siden:

Hvad er det denne Kat kan som er så specielt?

Hun kan give god massage, hun kan pirre, hun er utrolig fræk, når det tager hende, giver bj - nok først når du har været der nogle gange og hun rimmer dig med fornøjelse, jeg er altid renvasket når jeg kommer, ved ikke om det er alle der får den behandling.

Men hun har af og til travlt og kan finde på at sende en afløser ind til dig

Jeg plejer altid at skrive til hende om hun har tid

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kuk-kuk skrev, for 2 minutter siden:

well, hun kan finde på og sende en afløser ind også selv om du har reserveret tid

Ikke til mig - kun hvis jeg kommer uden tid

Del dette indlæg


Link til indlæg
stilfuld49 skrev, for 1 time siden:

Smiler okay - hun lyder fræk, men også uforudsigelig :-)  Jeg synes ikke jeg kan se hende foto af hende nogen steder? ser hun godt ud?

Ahh - hun er mere fræk end køn. Men giver oftest gode oplevelser

Du kan se et billede af hende, på hendes skilt udenfor

Redigeret af Vildmand

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har været hos Kat. Midt i massage afbrydelse da der kom en anden kunde i butikken.

Åbenbart en stamkunde. Lå med bar røv og tænkte: Hvad fanden sker der her?

Ind kom en anden kvinde - bevares meget sød men ældre og løs i kødet - ikke fedt når man har set frem til at finde ud af hvad Kat egentlig kan.

På vejen ud siger Kat, der har gjort den anden færdig på rekordfart: "Så er det min tur næste gang". Nej, det tror jeg nu ikke der bliver noget af.

Hos Anni på Mariagervej ved jeg at jeg får en god behandling hver gang, hvilket jeg til enhver tid vil vælge fremover.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Iwantyoufor6

For mig ser det ud til kat, helt har droppet "den" gamle afløser, hun er alene nu, gudskelov for det..  jeg har over det sidste stykke tid kommet hos kat et par gange, syntes hun har taget sig sammen, føler der er mere fokus og hun svare ikke telefon imens, og ingen kolde "nye" hænder 5minutter efter man lige er startet. og hun er fandens fræk selv om jeg specifik sagde massage og betalte på forskud.. kunne hun ikke lade den være.. og naturligvis må hun røre..

Syntes faktisk hun er den dejlige frække massør som jeg kan lide. håber det forbliver sådan. eller har jeg bare været heldig 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis Kat har droppet den anden pige vil det være godt for forretningen. De 2 sidste gange jeg har været der er Kat begyndt, men har ringet efter den anden når der kom en anden kunde. Kat er fænomonal når det tager hende, men ustabil. Jeg regner mig som en stamkunde, så vil gerne have en ordentlig behandling. Er enig med første ærede skriver.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aalborg igen og igen

Kan en af jer gæve gutter sende information omkring Kat til mig i PB?

Har forgæves ledt efter kontakt på hende - Måske er det bare mine søgeevner der fejler... But anyway :-)

Det ville varme hvis i kunne hjælpe :D

På forhånd tak!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aalborg igen og igen skrev, for 9 timer siden:

Kan en af jer gæve gutter sende information omkring Kat til mig i PB?

Har forgæves ledt efter kontakt på hende - Måske er det bare mine søgeevner der fejler... But anyway :-)

Det ville varme hvis i kunne hjælpe :D

På forhånd tak!

Kat Thai Massage
Vester Kirkestræde 2 8900 Randers c
Tlf. 50 21 50 22

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Iwantyoufor6 skrev, for 19 timer siden:

Syntes faktisk hun er den dejlige frække massør som jeg kan lide. håber det forbliver sådan. eller har jeg bare været heldig 

Det er også derfor jeg kommer igen selv om jeg har været sur på hende flere gange. Der er bare noget som hun kan som ingen andre kan. :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bamsefyr skrev, for 1 time siden:

Det er også derfor jeg kommer igen selv om jeg har været sur på hende flere gange. Der er bare noget som hun kan som ingen andre kan. :-)

Hun kan faktisk massere rigtig godt, og så er der den der frækhed

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er jo netop det der er så frustrerende. Man bestiller tid, hun lukker op og man glæder sig til hendes frække hænder - og tunge - og så ringer hun efter en anden og det hele er ødelagt. Jeg har de sidste 2 gange haft en træls oplevelse, men kommer nok alligevel igen. Kat er bare den bedste oplevelse i Østjylland når hun er i hopla, og så er hun skide sød også.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...