Hop til indhold
Guest Maya Kathrine

Den nye annoncesystem på mobilen

Recommended Posts

Guest Maya Kathrine

Hej alle!

Så har vi gjort lidt for at optimere det til mobilen. I hvert tilfælde for dem der kigger på. Primært har menuen været voldsomt generende/dækkende over resten af siden. Det er nu fikset. Nu mangler vi bare at optimere indholdet nede på siden, så profilerne også kan tage sig fantastisk ud - på mobilen.

For annoncørene der har problemer med at oprette annonceprofiler via mobilen, er vi der heller ikke endnu. Det håber vi dog at kunne nå lidt af i morgen.

Der er udover mobiloptimeringer lavet en masse andre rettelser. Der kan jeg f.eks. nævne at fejlen med EDGE-browseren burde være rettet nu.

I er meget velkomne til at sende mig en privatbesked med de idéer til optimeringer i har ift. det nye annoncesystem. Jeg skal nok tage pænt imod.

Det var det. Go' Torsdag aften allesammen. Det er jeg sikker på i godt kan finde ud af;-)

Mhv. Maya

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mester75

Nu da I er igang med at kigge på hvordan jeres side virker på en mobil, vil I så ikke prøve at se om I kan få rettet fejlen med dobbelte ord og bogstaver når man bruger en android telefon. ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maya Kathrine
Mester75 skrev, for 3 minutter siden:

Nu da I er igang med at kigge på hvordan jeres side virker på en mobil, vil I så ikke prøve at se om I kan få rettet fejlen med dobbelte ord og bogstaver når man bruger en android telefon. ;-)

Hej Mester!

Send mig lige en PB med nogle detaljer omkr. den fejl. Så vil jeg skrive det på listen.

Mvh. Maya

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mester75
Maya Kathrine skrev, for 40 minutter siden:

Hej Mester!

Send mig lige en PB med nogle detaljer omkr. den fejl. Så vil jeg skrive det på listen.

Mvh. Maya

Jeg tager er screenshot næste gang jeg oplever fejlen og sender til dig. :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Any chance of an English manual? I mean where do I make my add or is it just a profile and that is it? I find it some what confusing to use on iPhone 

 

gabriella

 

 

 

 

I

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maya Kathrine
Gabri skrev, for 42 minutter siden:

Any chance of an English manual? I mean where do I make my add or is it just a profile and that is it? I find it some what confusing to use on iPhone 

gabriella

 

Hi Gabriella!

Actually the new ad profile system is also in English, but a little work need to be done before it is usable. Maybe we can arrange some help for you - until then - to get the profile created. There is one month free VIP subscription at first. So for one month you will not have to worry about money. I'll get back to you with a solution tomorrow.

With love Maya

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Ja så skriver jeg en tekst. 

Jaså skriver den dobbelt og hopper rundt sp. 

og små bogstaver over det hele DtoeeStore og

 

Sådan ser en tekst ud med android med "SwiftKey app" :D så det kræver lidt redigering når man har skrevet et indlæg :ph34r:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...