Hop til indhold
troublemaker

Glædespiger læs her hurtigt

Recommended Posts

Guest solkongen
Trinetease skrev, den 9/14/2016 at 16:30:

Det kommer bare til at virke Mega lusket og useriøst at man er nød til at lave en ny profil herinde 'bare' for at kunne skrive om et 'problem'. 

Jeg er 1000% sikker på at pigerne herinde er fløjtende ligeglade med Tor netværket. Det er for mig kun for folk med skjult hensigter. 

Det havde været SÅ meget nemmere herinde hvis hele muligheden for at deltage herinde fra Tor blev helt udelukket.

Nej da så vil @KF ikke have mulighed for at sprede sine guldkorn herinde. :-D

Redigeret af solkongen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest solkongen
Tass skrev, den 9/14/2016 at 16:32:

så udeluk muligheden ;)

Helt ærligt vi lever i et frit land og hvis man lukkede ned for muligheden vil rigtig mange med gode hensigter også blive udelukket.

Iøvrigt, så vil dem med onde hensigter altid finde en vej igennem nåleøjet. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
solkongen skrev, for 10 minutter siden:

Nej da så vil @KF ikke have mulighed for at sprede sine guldkorn herinde. :-D

Jeg kan altså godt finde ud af at skrive her anonymt, uden Tor ;-)

KF.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg foreslår at du bedst opnår anonymitet ved at iføre dig sølvpapirshat, slukke for din mobiltelefon og afbryde forbindelsen til internettet.

Dernæst lukker du dig inde i et Faraday-bur og sikrer dig imod radiobølger.

Jeg har ikke noget bud på hvordan du får mad, du kan næppe gå i supermarkedet uden at blive overvåget, og levering ville betyde at nogen skulle kende din installationsadresse.

 

For at være en lille smule seriøs: Jeg tror det er bedst at gemme sig i mængden. Det her med at prøve at undgå at tiltrække sig opmærksomhed, vil gøre at du netop kommer til at tiltrække dig opmærksomhed.

Jeg er sådan set ikke uenig at privatlivets fred lever farligt i disse år, men jeg mener også at hvis man ikke har noget at skjule, så behøver man heller ikke at prøve at skjule det.

Det er stadig en selvmodsigelse at erklære anonymitet med en ny profil, man kalder troublemaker, når man i forvejen er anonym på eroguide i det omfang man har været påpasselig med private oplysninger på sin profil osv.

 

BB

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rejsenetvaerk skrev, for 8 timer siden:

Jeg er også indædt modstander af et forum for anmeldelse af sugar dating, og har også skrevet det, men det får ham nok heller ikke til at give sig.

Hvor har du skrevet om det? Jeg vil gerne læse det indlæg.

KF.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sjovt @Bbullersen

Og sølvpapirshatten - selvfølgelig ingen debat om overvågning er komplet uden at denne hat hives frem af klædeskabet.

Mr. Bullersen - det er stadig ikke pointen. Vi har frihedsrettigheder som er hastigt på vej til at drukne i ligegyldighed som den du (og mange andre) udviser. Hvorvidt man har noget at skjule eller ej er bedøvende ligegyldigt - det er din ret ikke at blive kontrolleret i hoved og hale af såvel stater som selvbestaltede frihedsberøvere i form af Facebook, Google, Apple osv. osv. osv.

For hver gang nogen siger som du (og andre) - jeg har jo ikke noget at skjule - så har du solgt ud af det arvesølv generationer før dig og mig har udkæmpet krige for.

Og mht. min "nye" identitet - så har jeg forklaret højere oppe hvorfor jeg fandt det betimelig. Og jeg kan tilføje at admins og mederatorernes sørgelig tendens til at tage kritik personligt, og selv opføre sig som de debattører, de egentlig skulle rette på; er forklaringen på, at jeg har valgt denne nye profil til dette issue alene. Det må man gerne have ondt i røven over, og man må gerne antage at det er fordi jeg har noget at skjule osv. osv. osv. osv og hans orkester - det er stadig noget misforstået vrøvl , og det bliver ikke rigtigt bare foirdi man gentager det i det uendelige.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bbullersen skrev, for 1 time siden:

Det er stadig en selvmodsigelse at erklære anonymitet med en ny profil, man kalder troublemaker, når man i forvejen er anonym på eroguide i det omfang man har været påpasselig med private oplysninger på sin profil osv.

En enkelt bruger har gjort mig opmærksom på at han har gættet min identitet (navn, adresse, firma, og stilling).

Heldigvis er det ikke en som kender mig, eller nogen i min omgangskreds, såvidt jeg ved.

Men blandt andet derfor er jeg blevet lidt pernippen, når det kommer til at bevare anonymiteten. Tor var én løsning, jeg har nu fundet en anden. Så bliver ikke konstant generet af Capcha chek ;-)

KF.

Del dette indlæg


Link til indlæg
troublemaker skrev, for 5 minutter siden:

Eller få lukket tråde han ikke kan lide :shock:

Sparer du point sammen til en karantæne?

KF.

Del dette indlæg


Link til indlæg
KF skrev, den 9/17/2016 at 19:03:

Sparer du point sammen til en karantæne?

KF.

Det ved jeg sørme ikke. Men du kan vel selv uddele? Er det ikke bare at du iklæder dig din teflondragt og leger moderator. Det plejer fint at virke for dig...

Sådan KF - nu kan du enten rapportere, eller logge dig ind som dit alter ego.

Del dette indlæg


Link til indlæg
troublemaker skrev, for 9 minutter siden:

Det ved jeg sørme ikke. Men du kan vel selv uddele? Er det ikke bare at du iklæder dig din teflondragt og leger moderator. Det plejer fint at virke for dig...

Sådan KF - nu kan du enten rapportere, eller logge dig ind som dit alter ego.

:-D 

Hvis jeg havde en grøn teflondragt, så havde du da haft evighedskarantæne for længe siden :idea:

KF.

Del dette indlæg


Link til indlæg
KF skrev, for 13 timer siden:

:-D 

Hvis jeg havde en grøn teflondragt, så havde du da haft evighedskarantæne for længe siden :idea:

KF.

Årh du ville sådan ønske. Kom nu KF vis din magt, og få tråden standset. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
troublemaker skrev, for 32 minutter siden:

Årh du ville sådan ønske. Kom nu KF vis din magt, og få tråden standset. 

Du og jeg, har de samme rettigheder og beføjelser. Længere er den ikke.

KF.

Del dette indlæg


Link til indlæg
troublemaker skrev, 1 time siden:

Årh du ville sådan ønske. Kom nu KF vis din magt, og få tråden standset. 

Det ville da være synd at lukke denne tråd. Det er jo rigtig go spas at se dig klovne rundt i den :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Prinz skrev, for 36 minutter siden:

Det ville da være synd at lukke denne tråd. Det er jo rigtig go spas at se dig klovne rundt i den :D 

Virkelig Prinz? Jeg ville ellers sværge på, at det et alt for velskrevet og intellektuelt til at du kan forstå det. Men hvis du siger det, så må jeg jo tro dig :roll:

Del dette indlæg


Link til indlæg
troublemaker skrev, 1 time siden:

Årh du ville sådan ønske. Kom nu KF vis din magt, og få tråden standset. 

Pas på du ikke teaser den for meget, tråde er lukket for mindre før ;-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
troublemaker skrev, for 2 timer siden:

Virkelig Prinz? Jeg ville ellers sværge på, at det et alt for velskrevet og intellektuelt til at du kan forstå det. Men hvis du siger det, så må jeg jo tro dig :roll:

Hehe her advokere jeg for at din tråd skal holdes åben og så tuder du også over det - hvad blev der af dit åbne sind? :D 

Og ja ingen tvivl om at dit regnestykke var lige intellektuelt nok til at jeg kunne følge med og derfor jeg spurgte nærmere ind til det :)  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Prinz skrev, for 18 minutter siden:

Hehe her advokere jeg for at din tråd skal holdes åben og så tuder du også over det - hvad blev der af dit åbne sind? :D 

Og ja ingen tvivl om at dit regnestykke var lige intellektuelt nok til at jeg kunne følge med og derfor jeg spurgte nærmere ind til det :)  

Godt ord igen Prinz. Måske jeg blev lidt pigefornærmet af at blive kaldt klovn. :D

Men stadig tak for matematik hjælpen skal du da have. Men hvad får dig dog til at tro jeg er åben af sind? Det kan jeg forsikre jeg ikke er ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vildmand skrev, for 2 timer siden:

Pas på du ikke teaser den for meget, tråde er lukket for mindre før ;-)

 

Jeg ved det. Men så starter vi bare en ny - som EG's politibetjentkorps kan få lukket :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Watson5 skrev, for 3 timer siden:

Hvem er CloudFlare så?

CloudFlare er en udbyder der tilbyder deres brugere reverseproxy's. Vi tilgår aldrig eroguide.dk direkte, men udelukkende gennem cloudflares proxy. Fordelen for eroguide.dk er at deres content er distribueret og hurtigere tilgængelig for deres brugere ..... hvis eroguide.dk's brugere nu var fordelt over jordkloden så ville det give mening.  
 

 

Og derudover så er det cloudflares server som evt ville blive udsat for et DDoS angreb, som de har både teknologi og hardware til at imødegå, og ikke Eroguide og Eroguides ISP der skal håndtere et evt DDoS angreb. Det er en af de primære grunde mange sites benytter cloudflare som "frontend" til adgangen til deres sites.

https://www.cloudflare.com/ddos/

Redigeret af Francois

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kamilla K
Francois skrev, den 5/10/2016 at 00:08:

Og derudover så er det cloudflares server som evt ville blive udsat for et DDoS angreb, som de har både teknologi og hardware til at imødegå, og ikke Eroguide og Eroguides ISP der skal håndtere et evt DDoS angreb. Det er en af de primære grunde mange sites benytter cloudflare som "frontend" til adgangen til deres sites.

https://www.cloudflare.com/ddos/

oki ehmmm...gódt så...

men hvad handler den her tråd egentlig om ? 

Jeg synes ikke helt at overskriften stemmer overens med trådens løbende indput ? 

Men det er nok bare mig der er lidt dum ...??  :( 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kamilla K skrev, for 3 timer siden:

oki ehmmm...gódt så...

men hvad handler den her tråd egentlig om ? 

Jeg synes ikke helt at overskriften stemmer overens med trådens løbende indput ? 

Men det er nok bare mig der er lidt dum ...??  :( 

 

 

Til din sidste sætning vil jeg blot sige : Selverkendelse er generelt en god ting..... meeeeeeen det kan altså også overdrives ;-)

 

Tråden handler om en tinfoilhat udstyret bruger, som vil advare jer GP'ere om at I vil miste alle de mange brugere som benytter TOR systemet til at anonymisere deres færden på nettet, som kunder. Fordi EG's ledelse har besluttet sig for at at benytte en af de funktioner cloudflare tilbyder, til at identificere at en indgående forbindelse til EG's server udgår fra en TOR node.

Så han ville blot som et udtryk for sin store respekt for jer, bare sørge for at I vidste at der måske er 4-5 personer på EG som ikke kan se jeres annoncer eller billeder i længere tid end 5 minutter, før de skal logge ind igen/verificeres med en captcha. Og så håbede han derefter at alle GP'erne ville bryde ud i et ramaskrig, og både protestere højlydt til EG, samt finde et andet annoncesite som ikke udsætter de 4-5 brugere af TOR systemet her på EG for denne dybt uretfærdige behandling...

eller sådan noget lignende...

/Francois

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kamilla K
Francois skrev, for 17 minutter siden:

Til din sidste sætning vil jeg blot sige : Selverkendelse er generelt en god ting..... meeeeeeen det kan altså også overdrives ;-)

 

Tråden handler om en tinfoilhat udstyret bruger, som vil advare jer GP'ere om at I vil miste alle de mange brugere som benytter TOR systemet til at anonymisere deres færden på nettet, som kunder. Fordi EG's ledelse har besluttet sig for at at benytte en af de funktioner cloudflare tilbyder, til at identificere at en indgående forbindelse til EG's server udgår fra en TOR node.

Så han ville blot som et udtryk for sin store respekt for jer, bare sørge for at I vidste at der måske er 4-5 personer på EG som ikke kan se jeres annoncer eller billeder i længere tid end 5 minutter, før de skal logge ind igen/verificeres med en captcha. Og så håbede han derefter at alle GP'erne ville bryde ud i et ramaskrig, og både protestere højlydt til EG, samt finde et andet annoncesite som ikke udsætter de 4-5 brugere af TOR systemet her på EG for denne dybt uretfærdige behandling...

eller sådan noget lignende...

/Francois

Jamen det er da mig der er dum på det punkt ? :roll:

Det virker da til, at de andre fint har fattet det  ? :)

Men NU forstår jeg det :) 

Af hjertet tak, fordi du gav dig tid til at forklare det på" Kamilla k - niveau " :D :wub:

Jeg bruger altså også tor systemet ,og alt muligt andet. Og det virker fint . 

 Men jeg bruger det heller ikke altid  

og jeg bruger ikke annoncer herinde

så undskyld ulejligheden

og tak igen @Francois :wub:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...