Hop til indhold

Recommended Posts

Guest Vestegnen
StudineMILF skrev, for 12 timer siden:

Du har ret til din egen mening, men HUSK der er et andet menneske bag det billede :-)

Jeg har nuanceret min mening i denne tråd. Denne side er primært et debatforum for mænd, hvor vi diskuterer glædespiger. Du læser uden tvivl også dine kunders anmeldelser af din evne til blowjob osv? Måske opfordrer du ligefrem dine kunder til at anmelde dig positivt? Jeg ved det ikke, men jeg har oplevet det hos dine medsøstre.

Somme tider står der noget som I ikke kan lide at læse. Men som sagt er dette et debatforum. I forhold til hvad andres skriver om dine "kolleger", så er mine indlæg relativt stuerene. Går jeg eller andre over grænsen, så kan vi meldes til moderator.

Jeg er ikke sart. Det skal I heller ikke være. Tør dine øjne!

Men jeg vil bare give Sofie dét råd at tage en BH på for at skjule sine fejloperede bryster.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vedtegnen: jeg har ondt af den kvinde, der 'debatteres' - upersonligt idem din person finder jeg, at du under alibi af debat og relevant forumanmeldelse, mm. Helt uden for persons værdighed inddrager attributter, der kan bifaldes eller ej i en kommerciel sammenhæng. 

Jeg har ikke truffet den anmeldte kvinde, men ja... gid hun får en 'seerstorm' af likes og sympati

 

ligeledes deler jeg studinemilfens anbringende

 

mvh afklaretmand

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tass

Der er til tider langt imellem sympatiske mennesker. Som anonym har man mulighed for at spille hvad som helst, det imponerende er, at så mange vælger at være i den negative ende, og bedre endnu præstere at finde begrundelser for det ;):)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sofie.larsen
Vestegnen skrev, 1 time siden:

Jeg har nuanceret min mening i denne tråd. Denne side er primært et debatforum for mænd, hvor vi diskuterer glædespiger. Du læser uden tvivl også dine kunders anmeldelser af din evne til blowjob osv? Måske opfordrer du ligefrem dine kunder til at anmelde dig positivt? Jeg ved det ikke, men jeg har oplevet det hos dine medsøstre.

Somme tider står der noget som I ikke kan lide at læse. Men som sagt er dette et debatforum. I forhold til hvad andres skriver om dine "kolleger", så er mine indlæg relativt stuerene. Går jeg eller andre over grænsen, så kan vi meldes til moderator.

Jeg er ikke sart. Det skal I heller ikke være. Tør dine øjne!

Men jeg vil bare give Sofie dét råd at tage en BH på for at skjule sine fejloperede bryster.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Vestegnen
Afklaretmand skrev, for 35 minutter siden:

Vedtegnen: jeg har ondt af den kvinde, der 'debatteres' - upersonligt idem din person finder jeg, at du under alibi af debat og relevant forumanmeldelse, mm. Helt uden for persons værdighed inddrager attributter, der kan bifaldes eller ej i en kommerciel sammenhæng. 

Jeg har ikke truffet den anmeldte kvinde, men ja... gid hun får en 'seerstorm' af likes og sympati

 

ligeledes deler jeg studinemilfens anbringende

 

mvh afklaretmand

Er det værdigt at diskutere hendes evne til at sutte pik? Man kunne hævde,  at intime handlinger mellem voksne mennesker er et privat anliggende og ikke er noget som skal diskuteres i et offentligt forum som eroguide?  

Jeg skal bare forstå jer ret? Hendes evne til at sutte pik må vi godt skrive om, men ikke hendes bryster?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sofie.larsen

Jeg giver dig helt ret, denne side er til debat omkring glædespiger, og du har ret til din mening! 

Når det så er sagt, takker jeg igen for dit råd! Men din mening at jeg skal skjule mine bryster? Hvorfor? Fordi du syntes de er fejlopereret? Der tager du fejl, denne operation jeg har fået, har været et ret stort indgreb, jeg har som sagt ikke fået en brystforstørrende operation, men et brystløft, et Brystløft givet et anker snit/ar, og det er hvad du kan se på billedet.

Med mindre du har en lægelig baggrund indenfor skønhedsoperationer burde dit råd være at du ikke føler mine ar er attraktive så for dig som "kunde" ville du foreslå en BH eller at tage billedet fra en anden vinkel. 

Men at sige at de er fejlopereret er umildbart en udtalelse du ikke kan give med mindre du har forstand på dette. 

Jeg tager det ikke personligt at du ikke føler det er gode billeder. Og kan tilmed selv sige at billederne er af dårlig kvalitet og taget lige nu og her, men de er ægte, og vil heller have en overrasket kunde end en utilfreds.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Playful
Vestegnen skrev, for 2 minutter siden:

Er det værdigt at diskutere hendes evne til at sutte pik? Man kunne hævde,  at intime handlinger mellem voksne mennesker er et privat anliggende og ikke er noget som skal diskuteres i et offentligt forum som eroguide?  

Jeg skal bare forstå jer ret? Hendes evne til at sutte pik må vi godt skrive om, men ikke hendes bryster?

Vestegnen, jeg mener, at havde du besøgt Sofie og havde en mening om det, så kunne din mening tolkes og diskuteres som en anmeldelse. Når du ikke engang har besøgt Sofie, men bare nedgør hende udfra billeder, finder jeg ikke anstændigt. Som StudineMilf også skriver, skal du huske der et menneske bag billedet. Du skal selvfølgelig have lov at ytre indenfor reglementet på EG, men jeg finder det forkasteligt.   

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Vestegnen
Playful skrev, for 30 minutter siden:

Vestegnen, jeg mener, at havde du besøgt Sofie og havde en mening om det, så kunne din mening tolkes og diskuteres som en anmeldelse. Når du ikke engang har besøgt Sofie, men bare nedgør hende udfra billeder, finder jeg ikke anstændigt. Som StudineMilf også skriver, skal du huske der et menneske bag billedet. Du skal selvfølgelig have lov at ytre indenfor reglementet på EG, men jeg finder det forkasteligt.   

Pladder! I vil bare have rosenrøde og positive kommentarer om glædespiger! 

Jeg nedgør hende ikke, men for min skyld må hun gerne tage en BH på.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Vestegnen
Sofie.larsen skrev, for 47 minutter siden:

Jeg giver dig helt ret, denne side er til debat omkring glædespiger, og du har ret til din mening! 

Når det så er sagt, takker jeg igen for dit råd! Men din mening at jeg skal skjule mine bryster? Hvorfor? Fordi du syntes de er fejlopereret? Der tager du fejl, denne operation jeg har fået, har været et ret stort indgreb, jeg har som sagt ikke fået en brystforstørrende operation, men et brystløft, et Brystløft givet et anker snit/ar, og det er hvad du kan se på billedet.

Med mindre du har en lægelig baggrund indenfor skønhedsoperationer burde dit råd være at du ikke føler mine ar er attraktive så for dig som "kunde" ville du foreslå en BH eller at tage billedet fra en anden vinkel. 

Men at sige at de er fejlopereret er umildbart en udtalelse du ikke kan give med mindre du har forstand på dette. 

Jeg tager det ikke personligt at du ikke føler det er gode billeder. Og kan tilmed selv sige at billederne er af dårlig kvalitet og taget lige nu og her, men de er ægte, og vil heller have en overrasket kunde end en utilfreds.

Jeg har forstået, at du er såret over min kommentar om dine bryster. En kommentar som jeg IKKE undskylder for.

Jeg har ikke en lægefaglig baggrund, men jeg synes ikke, at dine bryster er kønne vurderet ud fra dine egne fotos. Derfor skrev jeg, at du enten burde fotografere dem fra en anden vinkel eller tage en BH på.

Eroguide er efter min mening ikke bare en roseklub af glædespiger.  Jeg kan godt vurdere bryster ud fra fotos selvom jeg ikke har besøgt den pågældende kvinde. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sofie.larsen
Vestegnen skrev, for 5 minutter siden:

Jeg har forstået, at du er såret over min kommentar om dine bryster. En kommentar som jeg IKKE undskylder for.

Jeg har ikke en lægefaglig baggrund, men jeg synes ikke, at dine bryster er kønne vurderet ud fra dine egne fotos. Derfor skrev jeg, at du enten burde fotografere dem fra en anden vinkel eller tage en BH på.

Eroguide er efter min mening ikke bare en roseklub af glædespiger.  Jeg kan godt vurdere bryster ud fra fotos selvom jeg ikke har besøgt den pågældende kvinde. 

Det var netop det du IKKE skrev, men hvad jeg skrev. Du skrev at billederne af mine fejlopereret bryster sprang dig i øjnene. Hvilket jeg egentlig bare syntes er en flabet kommentar som ikke burde blive gjort mere ved, men ignoreret. 

Jeg er ikke såret over din kommentar, og jeg har ikke behov for en undskyldning, for du har ret til din mening, alle personer er forskellige og ytrer sig forskelligt, din mening finder jeg bare flabet og kan derfor ikke lade være med at kommentere den. 

Og derfor skriver jeg tak for dit råd om ikke at ligge billeder op af "fejlopereret" bryster, men giver det råd at du kunne have formuleret dig anerledes, så som at skrive at billederne kunne være taget fra en anden vinkel eller med BH på. 

Kan godt læse at du har ændret lidt i din mening og at den er blevet mindre flabet.

Din mening er ærlig, og det er netop det denne side kan bruges til, om man kan lide det eller ej, jeg kommentere bare på det da din mening omhandler mig.

Denne tråd handler om en kundes oplevelse. Lad den blive ved det!:-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

TIlbage til Tracket. :-)

Var der for nogle dage siden. Sød pige. Jeg synes hun er køn med med lidt kurver som jeg godt vil have det. Gav et godt blow og smilede pænt da jeg kom ud over mund og ansigt. Hvad mere kan man ønske?

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Jokeriit

Kan nu kun konstatere, at pigen giver et verdensklasse blow med slug og renslikning, til top karakter! Knaldet var osse perfekt og brysterne siddet lige som de skal. Det er ikke sidste gang jeg besøger hende. Hun giver garanti for kvaliteten 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nogen der er friske på en fælles køretur til Sofie og få et blow måske mere sammen?  Da jeg har lidt svært ved at komme dertil uden bil:D.  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej, det er ikke hende

jeg har mailet  til Sofie fra Roskilde start december men intet hørt

hun kan jo ha juletravlt 

Håber hun kommer på igen hun er

en mega sød pige

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bump

Jeg kan godt ha mine bange anelser om, at det måske "var det"

Det er godt nok ærgerligt....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er "på" igen, havde fornøjelsen af et fantastisk blowjob, hun er en hun er en skøn ung pige, så tal pænt om hende...

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thop skrev, for 4 timer siden:

Hun er "på" igen, havde fornøjelsen af et fantastisk blowjob, hun er en hun er en skøn ung pige, så tal pænt om hende...

Hej Thop 

hvordan kommer man i kontakt med Sofie?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...