Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg besøgte i sidste uge Sofie som bor i et lille hyggeligt rækkehus (Privat og diskret) i en lille by lidt uden for Roskilde, som hedder Vindinge.

Jeg havde bestilt tid til et blowjob med slug til 700kr.

Da jeg ankom åbnede en lidt genert med sød pige døren, vi hilste pænt på hinanden og jeg kom inden for. vi afregnede ude i entreen og jeg fik stillet skoene inden jeg blev inviteret med op at trappen og op i hendes sove værelse.

Hun smed selv alt tøjet og fik lov at røre ved hendes krop (store faste bryster) mens jeg nød hun gjorde min pik stiv med sin hånd og våde kys og slik. Da hun tog mig i munden  tabte jeg vejret et øjeblik. Det var nok på TOP 3 af de bedste blowjobs jeg har fået i mit liv. hun gjorde det vådt, dybt, blødt og tog mig helt til roden - det skal lige siges at jeg er godt 20cm og en godt tyk (om pikken) ;-) jeg kom efter kun 5 minutter og hun tog hele min ladning i munden slugte hver en dråbe og suttede mig helt tom efter jeg var kommet..

Jeg skal helt sikkert tilbage til hende en anden gang og have et blow job mere og næste gang er jeg nød til at knalde hende også.. :-)

  • Synes godt om 4

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Vestegnen

Jeg vil nok foreslå hende at poste et foto af hendes bryster, hvor der ikke er tydelige operationsar.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vestegnen skrev, for 19 minutter siden:

Jeg vil nok foreslå hende at poste et foto af hendes bryster, hvor der ikke er tydelige operationsar.

Hmmm jamen så ville de jo ikke være ægte billeder. Og så ville I højst sandsynligt brokke Jer over det, når det kom til til stykket. Hun har måske ikke været så heldig med sine operationer, men det er da et plus at hun viser ægte, naturlige billeder. Beklager jeg blander mig her....

  • Synes godt om 24

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tass
Vestegnen skrev, for 38 minutter siden:

Jeg vil nok foreslå hende at poste et foto af hendes bryster, hvor der ikke er tydelige operationsar.

Hvorfor dog det??
"what you see is what you get" - det må da så absolut være vejen frem. Specielt iblandt alle de kværulanter der mener billederne viser en pige der vejer 5 kilo mindre og blah blah blah.

Vil da nærmere sige respekt til hende fordi hun IKKE ligger skjul på det :) Flere som hende tak. Lige bortset fra et punkt jeg ikke vil nævne... :(

Del dette indlæg


Link til indlæg

Beklager mangel på Link, men det korrekt som 'Nuhok' Postede.. https://annoncelight.dk/showad/214463

Må indrømme jeg slet ikke tænkte over hendes ar efter operationen.. nød virkelig oplevelsen, det ar virkelig et godt sut ! :D  det burde i prøve :P er sikker på hun kan få enhver af jer op at ringe af hendes trylleri med sin mund ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Vestegnen
malle1980 skrev, for 3 timer siden:

Hmmm jamen så ville de jo ikke være ægte billeder. Og så ville I højst sandsynligt brokke Jer over det, når det kom til til stykket. Hun har måske ikke været så heldig med sine operationer, men det er da et plus at hun viser ægte, naturlige billeder. Beklager jeg blander mig her....

Jeg vil ikke fremstå som en sexistisk anakronisme,  men fotoet af hendes fejloperede bryster sprang mig i ansigtet.

Men bevares, vi kan da godt tage ja-hatten på og rose hende for at vise sine mindre heldige sider frem.

Måske det ligefrem vil inspirere andre glædespiger til at gøre det samme eller i det mindste bare poste et par fotos. Ikke Malle? ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tass
Vestegnen skrev, for 56 minutter siden:

Jeg vil ikke fremstå som en sexistisk anakronisme,  men fotoet af hendes fejloperede bryster sprang mig i ansigtet.

Men bevares, vi kan da godt tage ja-hatten på og rose hende for at vise sine mindre heldige sider frem.

Måske det ligefrem vil inspirere andre glædespiger til at gøre det samme eller i det mindste bare poste et par fotos. Ikke Malle? ;-)

Så det her er ikke fotos af malle? :rolleyes::ph34r:

https://www.eroguide.dk/profile/malle1980/

Redigeret af Tass

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sofie.larsen
Vestegnen skrev, for 5 timer siden:

Jeg vil nok foreslå hende at poste et foto af hendes bryster, hvor der ikke er tydelige operationsar.

Tak for dit forslag:-) 

Dog vil jeg sige at de er lavet rigtig flot og er rigtig glade for dem, der er tydelige ar fordi de er nye og fordi det ikke kun er en forstørrelse;-) 

Arbejdet er desuden udført af en af Europas bedste kirurger, hvis du vil se mere af hans arbejde kan du Google Linse:-)

Og samtidig ønsker jeg ikke at smide et billede op som er for redigeret da det ikke ville være det man mødte. 

 

Redigeret af Sofie.larsen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tass
malle1980 skrev, for 4 timer siden:

Billederne ER skam af mig

Jamen søde Malle, det ved jeg da godt :) Drillede jo bare Vestegnen lidt :P:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vestegnen skrev, for 16 timer siden:

Jeg vil ikke fremstå som en sexistisk anakronisme,  men fotoet af hendes fejloperede bryster sprang mig i ansigtet.

Men bevares, vi kan da godt tage ja-hatten på og rose hende for at vise sine mindre heldige sider frem.

Måske det ligefrem vil inspirere andre glædespiger til at gøre det samme eller i det mindste bare poste et par fotos. Ikke Malle? ;-)

De er sgu da ikke fejlopererede!

Det er en brystreduktion, hun har været igennem (vil jeg mene)...og det efterlader den slags ar.

De bliver selvfølgelig mindre med siden!

Ar giver karakter!

 

 

Redigeret af McQueen
  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

"Aadd der er operations-ar! Jeg er tolv år mentalt og blir slået ud kurs af noget så overfladisk! Aaadd!"

:roll:

Visse individer herinde ku ha godt af en solid high-five.. i ansigtet.. med en stol.

 

 

Men du Sofie - dine skønne bryster havde jeg gerne begravet ansigtet i og motorbådet til du segnede af grin! B)

Tror faktisk jeg slår vej forbi inden længe og gør præcis dét..! :D

 

... og så knepper jeg dig! Så du f***ing kan lære at ikke alle er så emsige med noget så skønt som en liderlig pigekrop! hqdefault.jpg

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Argent skrev, for 4 timer siden:

"Aadd der er operations-ar! Jeg er tolv år mentalt og blir slået ud kurs af noget så overfladisk! Aaadd!"

:roll:

Visse individer herinde ku ha godt af en solid high-five.. i ansigtet.. med en stol.

 

 

Men du Sofie - dine skønne bryster havde jeg gerne begravet ansigtet i og motorbådet til du segnede af grin! B)

Tror faktisk jeg slår vej forbi inden længe og gør præcis dét..! :D

 

... og så knepper jeg dig! Så du f***ing kan lære at ikke alle er så emsige med noget så skønt som en liderlig pigekrop! hqdefault.jpg

Det der er guld værd, Argent.... Du bør skifte navn :-):-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
McQueen skrev, for 2 timer siden:

Det der er guld værd, Argent.... Du bør skifte navn :-):-) 

Har skam overvejet det, men sølv klæ'r mig nu bedst - jeg lader altid pigerne komme først B)

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Argent skrev, for 6 minutter siden:

Har skam overvejet det, men sølv klæ'r mig nu bedst - jeg lader altid pigerne komme først B)

Du mener ikke Aurum er passende...he he...

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest sugarshooter

Lyder sgu som en pige man må besøge snart - dejlig tæt på pendlerruten, det kan godt gå hen og blive et dyrt bekendtskab hvis hun blæser så godt som du skriver :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vestegnen skrev, den 13. september 2016 at 21:08:

Jeg vil ikke fremstå som en sexistisk anakronisme,  men fotoet af hendes fejloperede bryster sprang mig i ansigtet.

Men bevares, vi kan da godt tage ja-hatten på og rose hende for at vise sine mindre heldige sider frem.

Måske det ligefrem vil inspirere andre glædespiger til at gøre det samme eller i det mindste bare poste et par fotos. Ikke Malle? ;-)

Hvad er dit problem for at være helt ærlig ??? :shock:

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Vestegnen
StudineMILF skrev, for 9 timer siden:

Hvad er dit problem for at være helt ærlig ??? :shock:

Helt ærligt, så synes jeg ikke at hendes fejloperede bryster er pæne. Og??

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Playful
Vestegnen skrev, for 5 timer siden:

Helt ærligt, så synes jeg ikke at hendes fejloperede bryster er pæne. Og??

Enig med de fleste her, at hun ser fantastisk ud. Vestegnen, det er ikke anstændigt at kritisere et andet menneske. Du kan bare lade være med at besøge hende. Jeg synes hun er smuk både på det ydre og det indre. Sikke et sobert svar hun gav dig. Oveni i alt det elsker jeg Sofies ærlighed. Om hun havde ar i hele ansigtet ville jeg synes hun er et smukt menneske.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vestegnen skrev, for 5 timer siden:

Helt ærligt, så synes jeg ikke at hendes fejloperede bryster er pæne. Og??

Du har ret til din egen mening, men HUSK der er et andet menneske bag det billede :-)

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...