Hop til indhold
kanonkongen

Hvornår blev det, okay ikke at svare ?

Recommended Posts

Jeg synes også det er irriterende, at folk ikke ringer tilbage når man har en aftale. Eller ringer til en, hvis de er forsinket.
Jeg går meget op i, at man overholder en aftale, da det også handler om at vise respekt for den anden persons tid.
Og ja, selvfølgelig kan der ske nogle ting, at man ikke lige kommer helt præcist til tiden - vi er jo kun mennesker ;)

Jeg går også meget op i at være offline. Da jeg altid slår min mobil over på Airplane-mode, når jeg har meget tralvt og det meste af weekenden.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

KK 

Haha ja sådan set er det jo den moderne teknologi der skyld i vores utålmodighed, det jo den der skyld i at vi kan se, at beskederne er læst ikk ;-)

 

Jamen de folk der gør sådan overfor andre er jo ofte dem der ikke kan tåle den behandling selv :-D

Ja du har ret hmm mht til det der med tøjvalg,  så har jeg nok lidt kvindelige gener,  jeg er nemlig også elendig til at få valgt tøj, men jeg ved det derfor finder jeg ud af det i go tid :-) er sikker på kvinderne kan lære det :-D

Men ja generelt er vi bare blevet mere ligeglade med vores medmennesker 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...