Hop til indhold
Skovfogeden

Chokobabe - Aarhus - sugarbabe

Recommended Posts

Chokobabe skrev, den 29/11/2016 at 01:18:

Tak til dem der har forsvaret mine valg om blokering:)))

Til resten af jer latterlige usikre svage hankøn , jeg magter ikke at spilde min tid på jer!! Jeg ved hvad jeg vil og kræver , er du ikke mand nok til det , så har du misforstået det jeg søger , ganske simpelt ! 

 

peterhansenx fra Århus , du ønskede at blive domineret , kneppet i røven med dildo og andet legetøj ,  som du selv skrev, har gemt dine beskeder på screen shot med din profil , så du skal overhovedet ikke ligge skylden på mig, fordi du i din triste ensomhed søger en du kan være slave tøs for!!!!

Jeg er den jeg er og kræver det jeg vil men fra en ægte gentleman , så du skal på ingen måder vise din bitre side, fordi du søger noget du ikke er mand nok til at stå ind for!!!!!!!

Magen til agressiv pige skal man lede længe efter.

Sådan en tone gør mig virkelig træt... spild af et liv at lægge ører til den stil.

Hvis ikke hun blokerede mig, hvis jeg var på SD, så ville jeg stærkt overveje at blokere hende :-)

Venligst

French

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Michael50

Jeg har mødt Chokobabe nogle gange og hun er en fantastisk dejlig sød pige, med en perfekt krop.

Hun er utrolig sød at være sammen med, men ved hvad hun vil og gider ikke spilde tiden på fjolser. Kan kun anbefale hende :-)

I må acceptere at Sugar Dating ikke er et chat forum og at man kan blive blokeret.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest aarhussyd
Michael50 skrev, for 2 timer siden:

Jeg har mødt Chokobabe nogle gange og hun er en fantastisk dejlig sød pige, med en perfekt krop.

Hun er utrolig sød at være sammen med, men ved hvad hun vil og gider ikke spilde tiden på fjolser. Kan kun anbefale hende :-)

I må acceptere at Sugar Dating ikke er et chat forum og at man kan blive blokeret.

Dejligt med et nyt medlem der er positiv fra første indlæg :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Chokobabe skrev, den 29/11/2016 at 01:18:

Tak til dem der har forsvaret mine valg om blokering:)))

Til resten af jer latterlige usikre svage hankøn , jeg magter ikke at spilde min tid på jer!! Jeg ved hvad jeg vil og kræver , er du ikke mand nok til det , så har du misforstået det jeg søger , ganske simpelt ! 

 

peterhansenx fra Århus , du ønskede at blive domineret , kneppet i røven med dildo og andet legetøj ,  som du selv skrev, har gemt dine beskeder på screen shot med din profil , så du skal overhovedet ikke ligge skylden på mig, fordi du i din triste ensomhed søger en du kan være slave tøs for!!!!

Jeg er den jeg er og kræver det jeg vil men fra en ægte gentleman , så du skal på ingen måder vise din bitre side, fordi du søger noget du ikke er mand nok til at stå ind for!!!!!!!

Vi skriver sammen på SD. Du kan godt virke lidt skræmmende når du skriver du tager screen shots. Nu er du vel ikke en farlig kvinde at indlede et forhold til?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...