Hop til indhold
Skovfogeden

Chokobabe - Aarhus - sugarbabe

Recommended Posts

Er der nogen der har haft kontakt med Chokobabe fra Aarhus???

Hun skulle være 38 år og delvis indisk.

Efter hun havde været inde på min profil 13 gange, skrev jeg til hende.

Jeg har skrevet lidt med hende, men en rimelig høj pris fik mig til at takke pænt nej tak.

Efterfølgende blev man så blokeret, så derfor kan jeg ikke linke til hende.

Redigeret af Skovfogeden

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Skovfogeden skrev, for 21 minutter siden:

Er der nogen der har haft kontakt med Chokobabe fra Aarhus???

Hun skulle være 38 år og delvis indisk.

Efter hun havde været inde på min profil 13 gange, skrev jeg til hende.

Jeg har skrevet lidt med hende, men en rimelig høj pris fik mig til at takke pænt nej tak.

Efterfølgende blev man så blokeret, så derfor kan jeg ikke linke til hende.

Undrer mig du vil vide noget om hende, du vil ikke betale hendes pris for at møde dig, så er den vel ikke længere og da slet ikke når du er blevet blokeret. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det syntes jeg da ikke det er. Hvis man har skrevet sammen og ikke blevet enige, så er det da ok. Da jeg var aktiv derinde gjorde jeg det samme for nogen bliver jo ved og ved med at skrive!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det havde jeg ikke lige tænkt på det med at nogen bliver ved med at skrive.

Nok fordi jeg bare går videre.

Men jeg takkede pænt og høfligt nej og med ønsket om en fortsat god dag.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Synes at det er i orden at blokere brugere der ikke forstår et nej eller som bliver ubehagelige. 

Er desværre blevet tildelt dårlig rating af et par piger (gold diggers) fordi jeg pænt fortalte at jeg ikke vil betale forud og så blevet blokket, dermed ingen mulighed for at give til genmæle eller give dem en dårlig rating. Dette synes jeg er et problem med SD.

Del dette indlæg


Link til indlæg

mester ja det er klamt og træls af skulle forklare en tommel ned fordi man ikke gider blive snydt

men har i øvrigt kontakt til choko , er i århus nogengange og undervise

 

nå har haft kontakt til hende og hun vil gerne med på en date og middag og hvis vi

vil hen på mit hotel er det da bare et par store sedler så er hun glad
så der må være en anden grund til hendes pris/nejtakpris og blokering

 

Redigeret af cokken

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun har besøgt min profil 48!! gange indenfor den seneste måned. Hun ser smuk og attraktiv ud, men er fra Aarhus og jeg fra Fyn, så har blot skrevet en pæn besked til hende og takket for besøgene :-)

 

Chokobabe.png

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej !

Jeg har også kort skrevet med hende i aften - hun har besøgt min profil 25 gange indenfor kort tid.

Men jeg befinder mig på Sydsjælland og er ikke interesseret i et SG forhold med en fra Aarhus - det er sgu for langt, selvom hun ser sød ud.

Mvh
Tja66

Del dette indlæg


Link til indlæg

shovfoged , og hvad er meget sugar ? til mig har hun sagt 2000 for sex og intet for middag

tror bare hun ville sige nej tak på en pæn måde ? til dig

Redigeret af cokken

Del dette indlæg


Link til indlæg

Prisen var 2.600 for hygge.

Der sagde jeg så pænt nej tak.

Så det var nu ikke hende der takkede nej.

Jeg vil ikke prige om en pris, for tror ikke at det vil gavne hyggen efterfølgende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

ja men det er lidt i overkanten men ikke voldsomt, meget

men ja har som regel givet 1500 , men hvis der også er middag først og man bruger flere timer er det da ok

men som sagt så sagde hun 2000 til mig for det samme ok

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg har blokeret hende, da jeg finder hende lidt for anmassende for ikke at sige lettere aggressiv

hun ønskede 3000 for at mødes, dette synes jeg også er i overkanten

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
peterhansenx skrev, for 15 timer siden:

jeg har blokeret hende, da jeg finder hende lidt for anmassende for ikke at sige lettere aggressiv

hun ønskede 3000 for at mødes, dette synes jeg også er i overkanten

 

Tak til dem der har forsvaret mine valg om blokering:)))

Til resten af jer latterlige usikre svage hankøn , jeg magter ikke at spilde min tid på jer!! Jeg ved hvad jeg vil og kræver , er du ikke mand nok til det , så har du misforstået det jeg søger , ganske simpelt ! 

 

peterhansenx fra Århus , du ønskede at blive domineret , kneppet i røven med dildo og andet legetøj ,  som du selv skrev, har gemt dine beskeder på screen shot med din profil , så du skal overhovedet ikke ligge skylden på mig, fordi du i din triste ensomhed søger en du kan være slave tøs for!!!!

Jeg er den jeg er og kræver det jeg vil men fra en ægte gentleman , så du skal på ingen måder vise din bitre side, fordi du søger noget du ikke er mand nok til at stå ind for!!!!!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Men kan oplyse om, at jeg blokerede den pågældende efter en meget kort korrespondance, vist en enkelt besked, hvor hun tydeligvis var helt oppe i det røde felt over et eller andet. Hun indledte iøvrigt korrespondancen, så det var meget mystisk.

Hun virker som om hun meget nemt, bliver sur på andre meget hurtigt! Gider man bruge sin tid på "sårn jen"??

Redigeret af Pogo

Del dette indlæg


Link til indlæg
Chokobabe skrev, den 29/11/2016 at 01:18:

Tak til dem der har forsvaret mine valg om blokering:)))

Til resten af jer latterlige usikre svage hankøn , jeg magter ikke at spilde min tid på jer!! Jeg ved hvad jeg vil og kræver , er du ikke mand nok til det , så har du misforstået det jeg søger , ganske simpelt !

Jeg er den jeg er og kræver det jeg vil men fra en ægte gentleman , så du skal på ingen måder vise din bitre side, fordi du søger noget du ikke er mand nok til at stå ind for!!!!!!!

Jeg skal bare lige være helt sikker.. Vil det sige at du ikke vil bolle mig i røven for 100 - 200 kroner ?? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
peterhansenx skrev, den 28/11/2016 at 09:54:

jeg har blokeret hende, da jeg finder hende lidt for anmassende for ikke at sige lettere aggressiv

hun ønskede 3000 for at mødes, dette synes jeg også er i overkanten

 

Har du nu husket at fortælle det hele :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...