Hop til indhold

Recommended Posts

Jensen skrev, for 2 timer siden:

Dette blot lidt gætterier, Bee er i Jylland (Fredericia) for Rose er jo lige kommet tilbage til Brøndby og sikkert til det sted hvor Bee arbejde. Det er lidt gætteri fra min side at de har byttet :-)

https://annoncelight.dk/showad/202311

 

Din konspirations teori ville være rigtig god hvis det var Bee på billedet, og ikke en anden pige..........

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tass
EUwanker skrev, for 53 minutter siden:

Din konspirations teori ville være rigtig god hvis det var Bee på billedet, og ikke en anden pige..........

om pigen er den rette skal jeg ikke kunne sige, men hun kalder sig nu engang Bee..... og gjorde det ligeså sidste gang hun var her i Fredericia... ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
jegertykigen skrev, for 5 timer siden:

Jeg havde glæder mig til en seance med bee, men kan ikke finde hende :(

hendes annonce er overtaget af en rose, nogen der ved noget?

PM mig så skal jeg fortælle dig det. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Denmand skrev, for 5 timer siden:

Jeg ved jo ikke om hun er interesseret i at det skal være alment kendt, hvorfor hun ikke er på.

Men derfor er det bedre at fortælle det til alle der pm dig? Gør dig selvfølgelig også meget mere spændende ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
AlfaN skrev, for 25 minutter siden:

Men derfor er det bedre at fortælle det til alle der pm dig? Gør dig selvfølgelig også meget mere spændende ;-)

Jeg er sådan set totalt ligeglad, men jeg kan da fortælle dig at hun kommer tilbage snart. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Denmand skrev, for 2 timer siden:

Jeg er sådan set totalt ligeglad, men jeg kan da fortælle dig at hun kommer tilbage snart.

hun skal vel lige passe og pleje den meget besøgte fi... og hvile kæberne og tungen - nok den mest / bedst anmeldte thaikvinde i mands minde:-) og med rette skal tilføjes.

1955

Del dette indlæg


Link til indlæg

Rose er på adressen, og hun er tilbage i topform. Simpelthen det bedste knald jeg har fået længe. Jeg syntes bestemt at både bee, Nee og rose er fantastiske kvinder. Hvem der er bedst afhænger vidst af dagsformen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Denmand skrev, den 31/8/2016 at 19:21:

PM mig så skal jeg fortælle dig det. 

Tror det er en bruger der lover mere end han kan holde......skrev en pm sidste uge og har intet hørt endnu..........

Del dette indlæg


Link til indlæg
EUwanker skrev, for 1 time siden:

Tror det er en bruger der lover mere end han kan holde......skrev en pm sidste uge og har intet hørt endnu..........

Jeg har heller ikke hørt tilbage, desværre.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Satans også havde ellers sådan glædet mig til at høre nogle løgnhistorie........nå det må blive en anden gang

Del dette indlæg


Link til indlæg
Martindrengen skrev, for 21 timer siden:

Hvis det er hende her, du søger, så er hun tilbage i Thailand. Hun kommer forhåbentlig tilbage om nogle måneder.....

Fedt. Det 19 svar. Den første der svarede på spørgsmålet. :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

det ska fejres :-D:-D

gad vide om hun egentligt er der eller har været på vej til LOS eller i Fredericia ???

men et godt brand !

men go tur til alle , træk et nummer 

Del dette indlæg


Link til indlæg
butterfly skrev, for 9 minutter siden:

det ska fejres :-D:-D

gad vide om hun egentligt er der eller har været på vej til LOS eller i Fredericia ???

men et godt brand !

men go tur til alle , træk et nummer 

I Malmö er mit kvalificerede gæt. ;-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...