Hop til indhold

Recommended Posts

Undskyld glemte fantastisk sides "gid det var mig der havde fået iden"

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Søren Brun
jp skrev, for 44 minutter siden:

Men fik et straf point (udløber i 2017 ) som jeg ikke forstod,

Jeg hidtil kun læst om strafpoint, der aldrig udløber. Måske en fra moderatorforummet vil kaste lidt lys over hvordan retningslinierne er for EG's sanktioner, der er åbenbart forskellige former for strafpoint, hvilket jeg tror er nyt for de fleste.

Jeg er godt klart over at man ikke kan sætte det i 'kasser', men der er da en principiel forskel på et strafpoint, der gælder i et år og et, der gælder for altid.

Jeg regner nu ikke med at mit livtidsstrafpoint får den store betydning, men jeg synes at det er underligt, at man ikke kender til alle sanktionsmulighederne og til baggrunden for disse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Søren Brun skrev, for 13 timer siden:

Jeg hidtil kun læst om strafpoint, der aldrig udløber. Måske en fra moderatorforummet vil kaste lidt lys over hvordan retningslinierne er for EG's sanktioner, der er åbenbart forskellige former for strafpoint, hvilket jeg tror er nyt for de fleste.

Advarselspoint udløber efter ét år.

Normalt giver 3 advarsler karantæne, men er man meget grov kan man få det før. Inden der gives karantæne vil der blive set på hvorfor man havde fået en advarsel før, var forseelsen grov eller mindre grov, var den mindre grov vil ledelsen overveje igen om en karantæne skal gives. Ledelsen vil også kigge på brugeren generelt, er han/hun ofte lige på grænsen eller ej.

Skriver man bare nogenlunde pænt og opfører man sig bare rimelig ok herinde, er man ikke i fare for at få karantæne.

KF.

PS. I øvrigt er dette svar sakset, fra en tråd du oprettede for et halvt års tid siden, om samme emne ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren
Søren Brun skrev, for 13 timer siden:

Jeg hidtil kun læst om strafpoint, der aldrig udløber. Måske en fra moderatorforummet vil kaste lidt lys over hvordan retningslinierne er for EG's sanktioner, der er åbenbart forskellige former for strafpoint, hvilket jeg tror er nyt for de fleste.

Jeg er godt klart over at man ikke kan sætte det i 'kasser', men der er da en principiel forskel på et strafpoint, der gælder i et år og et, der gælder for altid.

hmmmm......kunne da være rart at det kunne belyses nærmere fra en kompetent ??????..:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tass

hvorfor straffe alle ved at låse en tråd, bare fordi nogle få ikke kan enes???

De få vil jo som oftest bare fortsætte andetsteds.

Straf synderne, og lad resten hygge. Kollektiv afstraffelse har aldrig haft positiv indvirkning, andet end at være "den nemme løsning"

Redigeret af Tass

Del dette indlæg


Link til indlæg
Grækeren skrev, den 9/3/2016 at 10:06:

hmmmm......kunne da være rart at det kunne belyses nærmere fra en kompetent ??????..:)

Det er i.flg. @Administrator op til pågældende moderator om et strafpoint skal udløber eller ej

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Tass skrev, for 15 timer siden:

hvorfor straffe alle ved at låse en tråd, bare fordi nogle få ikke kan enes???

De få vil jo som oftest bare fortsætte andetsteds.

Straf synderne, og lad resten hygge. Kollektiv afstraffelse har aldrig haft positiv indvirkning, andet end at være "den nemme løsning"

Det er jeg faktisk fuldstændig enig med dig i. Der er blot det problem, at moderatorteamet, så vidt jeg kan se, ikke kan/vil stoppe "synderne" i tide. Det er de samme fjolser, som konstant prøver at starte skænderier, og selv når samtlige alarmklokker ringer, får fjolserne blot lov at forsætte. 

Jeg har desværre i mit tidligere virke på diverse blogs og debatsites, set hvor galt det kan gå, når man ikke stopper sådanne elementer. Disse sites eksisterer ikke mere. Og idioterne på de sites endte i nærmest krigslignende debat med alle mulige personangreb og -tilsvininger, politi anmeldelser og de opsøgte gud dødme også hinanden privat. 

Der er 3-4 stykker herinde, der minder mig fælt om nogle, jeg er stødt på før. Kan dog heldigvis tillade mig en vis frelsthed, da jeg til alle tider har holdt mig ude af den slags - hvilket ikke skal forveksles med manglende holdning og stillingtagen til deres idioti.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cage skrev, for 2 minutter siden:

Det er jeg faktisk fuldstændig enig med dig i. Der er blot det problem, at moderatorteamet, så vidt jeg kan se, ikke kan/vil stoppe "synderne" i tide. Det er de samme fjolser, som konstant prøver at starte skænderier, og selv når samtlige alarmklokker ringer, får fjolserne blot lov at forsætte. 

Jeg har desværre i mit tidligere virke på diverse blogs og debatsites, set hvor galt det kan gå, når man ikke stopper sådanne elementer. Disse sites eksisterer ikke mere. Og idioterne på de sites endte i nærmest krigslignende debat med alle mulige personangreb og -tilsvininger, politi anmeldelser og de opsøgte gud dødme også hinanden privat. 

Der er 3-4 stykker herinde, der minder mig fælt om nogle, jeg er stødt på før. Kan dog heldigvis tillade mig en vis frelsthed, da jeg til alle tider har holdt mig ude af den slags - hvilket ikke skal forveksles med manglende holdning og stillingtagen til deres idioti.

ift den omtalte tråd, der blev lukket inden du havde mulighed for, at modsige det du kalder: "Ida Sunshines forkvaklet løgne og udokumenteret påstande", bidrager du velsagtens selv ganske væsentligt hertil. Det eneste der mangler i tråden, så vidt jeg kan se, er dit kendetegn: "Hvis du synes", hvilket jo kunne opfattes som et punktum i den sag, men aldrig er det, dersom du kontinuerligt efterfølgende vil referere til 'uenigheden', og din oplevelse af 'manglende evne til debat', eller slet og ret en 'uretfærdighed' mod din person, med referencer til "Hylekoret", "proselytter" m.v.; implicit at du selv evner at debatere, ikke selv hyler m.v.

"Kan dog heldigvis tillade mig en vis frelsthed, da jeg til alle tider har holdt mig ude af den slags" - ja, du siger du kan tillade dig 'frelsthed', og man kan jo kun vanskeligt være i tvivl om, at du oplever dig 'frelst', men om du faktisk er det, er der ikke meget der tyder på.

Alene i det citerede indlæg har du ganske travlt med tørre problemet, du selv medvirker til at skabe, af på andre end dig selv. Jeg tænker, at Moderatorerne er ganske opmærksomme på, hvilken andel du selv har, hvorfor de ikke har så travlt med at stoppe "idioterne" som du kunne ønske dig ...

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren
Marqui skrev, for 3 timer siden:

Det er i.flg. @Administrator op til pågældende moderator om et strafpoint skal udløber eller ej

oki...skåret ud i pap !!! så er der 2 former for advarsler

1. Advarsler af 1 års varighed.

2. Advarsler som aldrig vil udløbe.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren
Cage skrev, for 2 timer siden:

Det er jeg faktisk fuldstændig enig med dig i. Der er blot det problem, at moderatorteamet, så vidt jeg kan se, ikke kan/vil stoppe "synderne" i tide. Det er de samme fjolser, som konstant prøver at starte skænderier, og selv når samtlige alarmklokker ringer, får fjolserne blot lov at forsætte. 

Jeg har desværre i mit tidligere virke på diverse blogs og debatsites, set hvor galt det kan gå, når man ikke stopper sådanne elementer. Disse sites eksisterer ikke mere. Og idioterne på de sites endte i nærmest krigslignende debat med alle mulige personangreb og -tilsvininger, politi anmeldelser og de opsøgte gud dødme også hinanden privat. 

Der er 3-4 stykker herinde, der minder mig fælt om nogle, jeg er stødt på før. Kan dog heldigvis tillade mig en vis frelsthed, da jeg til alle tider har holdt mig ude af den slags - hvilket ikke skal forveksles med manglende holdning og stillingtagen til deres idioti.

akkk...helt ærligt, en helt almindlig sund ting er en rimmelig situations fornemmelse...den er lidt svær at øjne her, gad vide hvilken menighed der her er tale om ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cage skrev, for 9 minutter siden:

@Grækeren - hvorfor afsporer du debatten?

altså fordi du er uenig, så karakteriseres det som at 'afspore' debatten?

Hvorfor er det, at du helt konsekvent afholder dig fra at spørge indtil, hvad bevægegrunden til uenighed består i? istedet for blot at klistre et egenopfundet prædikat på; typisk "bolden kære hulebrødre", eller "argumentationens grundprincipper" ...bare fordi du påstår, at holde dig til 'bolden' eller til 'argumentationens grundprincipper', er det jo ingenlunde ensbetydende med, at det faktisk er tilfældet, hvad det ikke er.

Var du reelt optaget af at holde dig til bolden og til argumentation, ville du nok i højere grad søge en forståelse (ikke det samme som enighed) i hvad folk måtte ytre, istedet for at luske af, og fortsætte 'debatten' som stikpiller i andre tråde.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så lukker mudderhullet...... her er blevet lidt for pløret nu

De herrer.. husk nu at tale pænt til hinanden.... så kan vi alle holde ud at være her.

Mht advarsler er det vel næppe nogen dyb hemmelighed: Vi giver som regel advarsler der udløber efter et år medmindre vi vurderer at forseelsen er meget grov. Dette er et nyt tiltag vi har indført i løbet af det sidste år, så har man modtaget en advarsel før den tid er den uden udløbsdato.

Redigeret af Observator

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...