Hop til indhold
Guest Duque_87

Jeres Favoritter

Recommended Posts

Guest 7inches

Helt klar disse tre (i vilkårlig rækkefølge):

 @AngelinaAngel   (I Kolding), @FrækkeFrederikke (Kolding) og ikke mindst @Sofiala i Hornsyld.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Min toppige gennem tiderne (28 år) kan kun være Maria Magic, det har altid været drømmepigen for mig 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Duque_87 skrev, den 28/8/2016 at 19:23:

Hej Alle

Spekulere tit over hvilke piger der ligger på jeres top lister...

..... Kom frisk

Det kan da være, at man ikke har mødt hende endnu :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg mener helt klart at som pige må man altså skrive sine faoritter.....det kan jo ikke kun være jer drenge....

Ector.....rigtig god slave, kan tage en rigtig god tur med pisken, er til sjov og ballade er med på den værste....en rigtig god ven i nøden....kan bestemt anbefales!

Bananas.....en mand der er svensk, (det kan han jo ikke gøre for ) men har nogle rigtig gode meninger...kan anbefales!

Onslow.....en mand med de samme meninger, som mig....dog har vi så lige noget med dyresex....men en mand med sine meningers mod. (kan anbefales, kan kontaktes på pm)

ihhihihihihh

Ps.

Der tages forbehold:

 For læserens manglende humor, stavefejl, hiraglyffer, hentydninger, uetisk indhold, karnorws lovsamlings manglende love. Juriske misforståelser, Manglende indsigt i min hensigt med indlæg, enhver form for uetisk svar bør sendes til min advokat: [email protected]

Redigeret af Lady Cherie

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady Cherie skrev, for 4 minutter siden:

Jeg mener helt klart at som pige må man altså skrive sine faoritter.....det kan jo ikke kun være jer drenge....

Ector.....rigtig god slave, kan tage en rigtig god tur med pisken, er til sjov og ballade er med på den værste....en rigtig god ven i nøden....kan bestemt anbefales!

Bananas.....en mand der er svensk, (det kan han jo ikke gøre for ) men har nogle rigtig gode meninger...kan anbefales!

Onslow.....en mand med de samme meninger, som mig....dog har vi så lige noget med dyresex....men en mand med sine meningers mod. (kan anbefales, kan kontaktes på pm)

ihhihihihihh

Har en underlig fornemmelse af at det ville være sjovere at se din "bad stand" liste :lol: 

Del dette indlæg


Link til indlæg
warmgun skrev, den 10. okt. 2016 at 18:32:

Nu er det så blevet til tre gange, så mon ikke StudineMILF er blevet min favorit?

Tusinde tak søde :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady Cherie skrev, den 2016-10-24 at 22:13:

Jeg mener helt klart at som pige må man altså skrive sine faoritter.....det kan jo ikke kun være jer drenge....

Ector.....rigtig god slave, kan tage en rigtig god tur med pisken, er til sjov og ballade er med på den værste....en rigtig god ven i nøden....kan bestemt anbefales!

Bananas.....en mand der er svensk, (det kan han jo ikke gøre for ) men har nogle rigtig gode meninger...kan anbefales!

Onslow.....en mand med de samme meninger, som mig....dog har vi så lige noget med dyresex....men en mand med sine meningers mod. (kan anbefales, kan kontaktes på pm)

ihhihihihihh

Ps.

Der tages forbehold:

 For læserens manglende humor, stavefejl, hiraglyffer, hentydninger, uetisk indhold, karnorws lovsamlings manglende love. Juriske misforståelser, Manglende indsigt i min hensigt med indlæg, enhver form for uetisk svar bør sendes til min advokat: [email protected]

En slave, en dansk højrepopulist og en svensk gentlemand ... din sans for farvespektret mangler da intet Cherie. ;-)
Du er klar over at jeg og Onslow rent politiskt står så langt fra hinanden at vores røve mødes i enden af cirkeln - ikke? Bump bump - hej makker. På den anden side tror jeg nok vi kunne hygge os med en tysk bajer og en traktor hvis vi bare lod være med at snakke farsi.


I hvert fald er jeg stolt og glad over at blive nævnt i det her sammenhæng, og du er godt nok klar over at jeg elsker dig Cherie ... ik? :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady Cherie skrev, den ‎24‎-‎10‎-‎2016 at 22:25:

Kære Prins

Den streg er jo ikke oprettet....men hvor mange gange kan man skrive Mette Skrigeskinke?

(du havde jo håbet jeg skrev noget andet? hæ hæ) :D:D:D 

Nu er jo Ladyen som bestemmer hvor mange gange der skal skrives Mette Skrigeskinke:-o8-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Smukke Milla
Vikingekongen skrev, den 22/10/2016 at 08:04:

Min er helt klart Smukke Milla - Hun har bare det ekstra !! - pragtfuld i alle aspekter.

og @Cupido6 , der vil du aldrig gå galt i byen.

mh Vikingekongen 

Sikke da nogle skønne ord at vende tilbage til efter min ferie:-P<3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Smukke Milla
KnudSan skrev, den 23/10/2016 at 11:03:

@Smukke Milla er helt klart også på min ønske liste, håber at ønsket opfyldes ;-) en dag.

God søndag til Smukke Milla og også til dig @Vikingekongen :-D

Jeg ser frem til et frækt møde:-P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Smukke Milla skrev, for 11 timer siden:

Jeg ser frem til et frækt møde:-P

Jeg er også sikker på, at det vil være et frækt møde med dig @Smukke Milla Jeg må ønske mig det møde i julegave:P

Del dette indlæg


Link til indlæg

En af mine mest intense oplevelser var hos en pige I Odense jeg var tilfældigvis på Fyn hun hedder Julie.

Hun fik vist et godhjertet chok da hun så mig og stoppede ligesom op og strålede som en sol. "Jeg troede du var meget ældre sagde hun. hold op en oplevelse.

få rigtige gode oplevelse, en del gode oplevelse, lidt for mange middelmådige oplevelser og ganske få heldigvis decideret dårlig oplevelser.

har lavet en top fem i uvilkårlig rækkefølge

Julie i Odense ( se evt. på Ekstrabladet.dk )

Sisse som hører til i Jylland jeg ved ikke om hun stadigvæk er aktiv, en veluddannet virkelig sød kvinde i starten af fyrene, jeg fik endda et lift af hendes chauffør.

Maria fra Vordingborgpigerne var vist faldet for hende, det blev vist lidt dyrt. bare den måde hun kiggede på mig og sin elegance, hun er noget helt særligt.

Så var der en polsk pige, som jeg mødte et par gange, også virkelig sød Angelica Eller Angela som kunne huske mig selvom der var et halvt år i mellem og kunne huske hende.

Så var Kristina som inviteret mig i svingerklub og trøstede mig da jeg havde det dårligt, så kom jeg ned til hende og hun var så sød og omsorgsfuld, en voksen kvinde det kom bag på mig første gang jeg mødte hende. Hun er vist stadigvæk aktiv i Vanløse.     

Del dette indlæg


Link til indlæg

Frække Ida og Adelie 

Enestående piger. Jeg kan godt, sån en lørdag som i dag, drømme om begge to en hel søndag :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest nicegent2

Jeg synes at vi mangler Jennifer Romantica ?

Hun er en lille (knald) perle :-)

Gid jeg havde bedre tid til at besøge hende.

Derudover har jeg et par favortitter, der desværre har trappet ned, ingen nævnt og ingen glemt

Del dette indlæg


Link til indlæg
nicegent2 skrev, for 2 timer siden:

Jeg synes at vi mangler Jennifer Romantica ?

Hun er en lille (knald) perle :-)

Gid jeg havde bedre tid til at besøge hende.

Derudover har jeg et par favortitter, der desværre har trappet ned, ingen nævnt og ingen glemt

Arghmen hvor er du altså dejlig.. Tak søde:D..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...