Hop til indhold
Guest Axl Rose

Når GP'en vil noget mere...

Recommended Posts

Guest Axl Rose

Har fået mig en stor oplevelse i dag. Besøgte en GP'er på Frederiksberg og havde en fornøjelig halv time... Vi dyrkede ikke sex, for det var ikke derfor at jeg var kommet. Jeg havde brug for en erotisk massage og give igen af samme mønt. Kærtegn, kælen, oliemassage osv. Men jeg kunne mærke en særlig kemi og interesse fra GP'en. Den halve time blev langt overskredet og vi talte lang tid, inden jeg valgte at sige farvel. Jo... Enten var hun uendelig god til skuespil eller også mærkede jeg en oprigtig interesse for noget mere. Her til aften kom der så en sms om tak for en fantastisk oplevelse. Og lidt senere en mere, hvor hun oplyste sit rigtige navn og lagde op til lidt mere sms-chat. 

Men hvorfor egentlig ikke - de fleste par opstår på arbejdspladsen og det sker vel også inden for denne branche. Det giver i hvert fald et lille smil på læben.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Axl Rose skrev, for 5 minutter siden:

Har fået mig en stor oplevelse i dag. Besøgte en GP'er på Frederiksberg og havde en fornøjelig halv time... Vi dyrkede ikke sex, for det var ikke derfor at jeg var kommet. Jeg havde brug for en erotisk massage og give igen af samme mønt. Kærtegn, kælen, oliemassage osv. Men jeg kunne mærke en særlig kemi og interesse fra GP'en. Den halve time blev langt overskredet og vi talte lang tid, inden jeg valgte at sige farvel. Jo... Enten var hun uendelig god til skuespil eller også mærkede jeg en oprigtig interesse for noget mere. Her til aften kom der så en sms om tak for en fantastisk oplevelse. Og lidt senere en mere, hvor hun oplyste sit rigtige navn og lagde op til lidt mere sms-chat. 

Men hvorfor egentlig ikke - de fleste par opstår på arbejdspladsen og det sker vel også inden for denne branche. Det giver i hvert fald et lille smil på læben.

....måske tid til overvejelse, om De er af en støbning der kan håndtere at være sammen med en kvinde der jobber som GP....?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lubovnik
Fisseslikkeren skrev, for 3 timer siden:

Der er mange der er gode skuespillere, og der er utroligt mange, der bare vil have dine penge. Jeg håber for dig at det ikke er sådan men pas på.

Ligesom skribenten her håber jeg hun mener det oprigtigt, men er også enig i hans advarende "pas på". Jeg har selv ladet mig narre tidligere. Lyt til sneleopardens beretning herunder. Den er god at blive klog og forsigtig  af. Hvis det da er muligt. Vi mænd har det med at slå den kritiske sans fra når en sød pige viser interesse. Igen, jeg siger ikke det er sådan det er - blot pas på!

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Axl Rose
Fisseslikkeren skrev, for 6 timer siden:

Der er mange der er gode skuespillere, og der er utroligt mange, der bare vil have dine penge. Jeg håber for dig at det ikke er sådan men pas på.

Jeg har nu ikke tænkt mig at gøre mere ved det... men er nu ikke i tvivl om den oprigtige interesse fra hendes side. Synes blot at det er så sød og sjov og overraskende en historie at jeg havde brug for at dele den - det er jo ikke lige en jeg har tænkt at fortælle venner, familie og kollegaer. Troede egentlig at de fleste GP'er havde et filter på, når de var på arbejde at den slags ikke kunne ske.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Axl Rose skrev, for 44 minutter siden:

Jeg har nu ikke tænkt mig at gøre mere ved det..

Besøg hende da igen, hendes slags møder du med garanti ikke hver dag - og så må du jo se om det er noget der bær - eller bare skal være en lille flirt ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Thank you for sharing, som vi siger på svensk,

Beffriende at få læse en sød beretning som denne nogen gang, som kontrast til alle de "jeg skal sagtens have hele verden for mine små penge og gerne bonus og rabat oven i det ellers så er hun en kold pengemaskine"-skriv man så ofte ser.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

nu er jeg en af de fyre der er rigtig dårlig til at holde følelser og sex adskilt så jeg arbejder med en regl nul kys på munden..

En aften i januar efter en rigtig dårlig forretnings rejse slog jeg vejen forbi en østeuropæisk gp for lige at få lidt smil på læben og allerede da hun modtog mig i døren smilet jeg, hun var sød, køn og rigtig rar, den aften snakket vi 2 timer væk til en times pris, hurtigt kom jeg ved hende op til flere gange om ugen og en aften vil hun kysse, jeg forklaret hende reglen men hun mente at det var ok vis jeg ikke betalte for at være der, i dag har vi et fantastisk forhold, jeg har startet et firma tæt på hendes hjem og været sammen med hele hendes familie flere gange og hun insisterer stadig på at tjene hendes egen penge 

Selvfølgelig sker det... oftere end vi tror 

Rigtig god vind 

Mr_Snow 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lillemand

Axl - på äldre, poetisk svenska skriver man: "Bättre lyss till den sträng som brast, än att aldrig spänna en båge!"

Om du inte fattar mod och ser vad din GP verkligen vill och menar med sin invit, så kommer du aldrig få veta om du missat något, eller vad du missat.

Det betyder inte att du huvudlöst skall kasta all försiktighet över bord, använd ditt sunda förnuft.

Lille

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Axl Rose
Mr_Snow skrev, for 4 timer siden:

nu er jeg en af de fyre der er rigtig dårlig til at holde følelser og sex adskilt så jeg arbejder med en regl nul kys på munden..

En aften i januar efter en rigtig dårlig forretnings rejse slog jeg vejen forbi en østeuropæisk gp for lige at få lidt smil på læben og allerede da hun modtog mig i døren smilet jeg, hun var sød, køn og rigtig rar, den aften snakket vi 2 timer væk til en times pris, hurtigt kom jeg ved hende op til flere gange om ugen og en aften vil hun kysse, jeg forklaret hende reglen men hun mente at det var ok vis jeg ikke betalte for at være der, i dag har vi et fantastisk forhold, jeg har startet et firma tæt på hendes hjem og været sammen med hele hendes familie flere gange og hun insisterer stadig på at tjene hendes egen penge 

Selvfølgelig sker det... oftere end vi tror 

Rigtig god vind 

Mr_Snow 

 

Skøn historie Mr Snow. 

Pretty Woman er jo mange kvinders yndlingsfilm, så det er da ret fantastisk at du har lavet en "Pretty Woman" i den virkelige verden!

Arbejde hun så stadig som GP og hvordan har du det i givet fald med det?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Axl Rose skrev, for 3 timer siden:

Skøn historie Mr Snow. 

Pretty Woman er jo mange kvinders yndlingsfilm, så det er da ret fantastisk at du har lavet en "Pretty Woman" i den virkelige verden!

Arbejde hun så stadig som GP og hvordan har du det i givet fald med det?

Det gør hun i perioder og det er jeg helt ok med så længe vi kan snakke om det som et hver andet job, jeg vidste jo hvad jeg gik ind til da vi begyndte forholdet :-)

Men lad mig da så tilføje at alle vores venner og familie tror vi mødte hinanden gennem mit arbejde som er knap så lyssky som hendes :-P

Kun hendes eks som (tror jeg) ikke rigtig kan lide mig ved hvor vi kender hinanden fra 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Citat

 

Jeg har prøvet det to gange !den ene sagde at jeg skulle købe blomster og ned på knæ !! gid jeg havde gjort det !  En sykolog sagde "helt fint" JP

Del dette indlæg


Link til indlæg
Axl Rose skrev, den 8/26/2016 at 22:43:

Men hvorfor egentlig ikke

Min første tanke: Fordi du skriver om det her. (som jeg kan se senere, at du også bekræfter).

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Axl Rose

Ja, romancen har dog betyder at jeg har måtte blokere hende på telefonen. Søde sms'er med kys og søde ord, som ganske givet er sendt i bedste mening, men som ikke passer ind i mit privatliv pt. Men samtidig skønt at opleve en GP'er som virkelig formår at give en gfe langt udover det tidsrum der er betalt for :-D

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...