Hop til indhold
Hornypoul

Freja Malou, Holsted

Recommended Posts

Nej, men hun har været her. Det er godt nok vel ca. 3 år siden. Men billederne er de samme såvidt jeg husker og hun var yndig da.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Havde en aftale her kl 13 tæt på Horsens. Var på adressen lidt før aftalt tid og ringede som aftalt. Fik SMS med besked om hun lige skulle i bad. Fik opkald 35 minutter senere. Øv 

Du som undre er der gik en ind idet værelse hvor jer er ret sikker på hun arbejder fra idag.

Gentagelse helt sikkert nej

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Duque_87

Hej...

Har også været forbi for nogle år siden... Ikke noget at prale af...  Aftale en tid og kom 10 min før. Hun var ikke hjemme og ventede en halv time.

Da jeg endelig kom ind, virkede det hele som det bare skulle overstået. Hurtig ind og ud igen....

 

Så kan ikke anbefales...

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Duque_87 skrev, for 13 timer siden:

Hej...

Har også været forbi for nogle år siden... Ikke noget at prale af...  Aftale en tid og kom 10 min før. Hun var ikke hjemme og ventede en halv time.

Da jeg endelig kom ind, virkede det hele som det bare skulle overstået. Hurtig ind og ud igen....

 

Så kan ikke anbefales...

 

 

Helt enig !

Del dette indlæg


Link til indlæg

har os prøvet at få en affale med hende der for et par år siden, aftalte dag og tid, da jeg ankom var hun ikke hjemme og jeg skulle vente 1½ time, efter 1½ time var hun stadigt ikke hjemme og svarede heller ikke på sms

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...