Hop til indhold
Gæst

Elgiganten

Elgiganten  

36 medlemmer har stemt

  1. 1. Hvad mener du om servicen i Elgiganten

    • God service, god og fair rådgivning
      11
    • Dårlig service, mangelfuld rådgivning der ikke tager udgangspunkt i kundens behov
      10
    • Både godt og skidt, fifty/fifty
      15


Recommended Posts

Gæst

Elgiganten

Butikken der har gode produkter til rimelige priser

Men hold da op en service jeg oplever derinde - men vil lige høre om I oplever samme service, så må I selv regne ud om jeg mener god eller dårlig :D:D

 

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg


Link til indlæg

Da jeg så overskriften, tænkte jeg i et splitsekundt:

"Hmm..Er der potientielle muligheder dér for at få noget f..."!

 

Så er det så harmløst som vurdering af deres Service...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Elgiganten er en discount forretning!!! Drop det brok omkring service og handl ved en rigtig radio/tv forretning, hvis du vil have service og betal for det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sparkster

Jeg har generelt haft fine oplevelser med el giganten... så længe de ikke smider min iPad væk (igen)... så er jeg glad.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Østerbroen skrev, for 53 minutter siden:

Elgiganten

Butikken der har gode produkter til rimelige priser

Men hold da op en service jeg oplever derinde - men vil lige høre om I oplever samme service, så må I selv regne ud om jeg mener god eller dårlig :D:D

 

Jeg læser oftest på nettet omkring det jeg vil købe, så jeg spørger ikke om råd i butikken. 

 

 

ppd skrev, for 36 minutter siden:

Da jeg så overskriften, tænkte jeg i et splitsekundt:

"Hmm..Er der potientielle muligheder dér for at få noget f..."!

 

Så er det så harmløst som vurdering af deres Service...

Haha :D dder er nogle flotte kvindelige ekspedienter i Holstebro. 

 

 

Some1 skrev, for 15 minutter siden:

Elgiganten er en discount forretning!!! Drop det brok omkring service og handl ved en rigtig radio/tv forretning, hvis du vil have service og betal for det.

Jeg tror ikke at ser findes radio tv forretninger i Holstebro længere :shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg
holstebronx skrev, for 32 minutter siden:

 

 

Jeg tror ikke at ser findes radio tv forretninger i Holstebro længere :shock:

Det gør Hi-Fi klubben ligger stadig ude på struervej. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
skovmanden skrev, for 7 minutter siden:

Det gør Hi-Fi klubben ligger stadig ude på struervej. 

Ah...ja den forsvinder helt i mængden at tvivlsomme butikker derude :shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Some1 skrev, 1 time siden:

Elgiganten er en discount forretning!!! Drop det brok omkring service og handl ved en rigtig radio/tv forretning, hvis du vil have service og betal for det.

Det er sikkert ikke hifi produkterne der hentydes til.

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Some1

Lars Larsen kalder selv sine forretninger for middelmådige, for det er 85% af befolkningen, og det er dem der handler hos ham.

Så noget må købmanden da gøre rigtigt, og så længe man mindst får det man betaler for, så kan både service og produkter være i orden.

Det synes jeg at den service jeg har fået, og de produkter har været, som jeg har købt hos Elgiganten - helt igennem i orden til prisen.

Jeg har også handlet komplet nyt tv og lyd i Hifi klubben, fremragende service og gode produkter, men betalte så også det mere for det, der adskiller en special butik fra en blandet landhandel som Elgiganten og Jysk er.

Det ene udelukker ikke det andet, men man kan hurtigt komme til at betale mere end nødvendigt, hvis man handler fokuseret i niche butikker.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Rejsenetvaerk jeg handler altid i Elgiganten og har altid været godt tilfreds. Jeg forventer den billigeste pris og at servicen følger derefter. Som tidligere detailansat kan jeg godt sætte mig ind i situationen omkring kunder, hvor forventningen omkring pris og service står i skarp kontrast til hinanden.

@holstebronx HI-FI klubben på Struervej eller Bremdal Radio og Tv. Du vil vel godt hoppe på cyklen for at få den ønskede service ik? Eller er service blot er spørgsmål om radius for din rollator? ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Caveman

Jeg var i elgiganten i dag, den i aalborg.

Og det nærmeste man kom hifi derude, var lidt kabler og ledninger hovedsageligt fra kina. Ellers var det kun microanlæg og soundbar skidt de havde.

Ikke lige det mest opmuntrende, for en hifi entusiast.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Some1 skrev, for 8 timer siden:

@Rejsenetvaerk jeg handler altid i Elgiganten og har altid været godt tilfreds. Jeg forventer den billigeste pris og at servicen følger derefter. Som tidligere detailansat kan jeg godt sætte mig ind i situationen omkring kunder, hvor forventningen omkring pris og service står i skarp kontrast til hinanden.

@holstebronx HI-FI klubben på Struervej eller Bremdal Radio og Tv. Du vil vel godt hoppe på cyklen for at få den ønskede service ik? Eller er service blot er spørgsmål om radius for din rollator? ;-)

 

Altså som sagt så har jeg undersøgt tingene inden jeg køber. Det er min beslutning, mit køb og mine penge. Det skal ikke hedde sig at jeg efterfølgende fortryder pga. en ekspedient.

Men mht. efterfølgende service hvis skidtet skal til rep., så ville jeg umiddelbart nok også foretrække en special forretning.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maii Love

Når man tropper og med en G skål og lyst hår, så får jeg altid god service ;) 

Ej, de er virkelig ikke ret dygtige - ved (ofte) hvad jeg skal have og hvad dimsen hedder. Men de er virkelig dårlige til det lovgivningsmæssige med bytteret og reklamation - her tænker jeg på deres overflødige forsikringer af produkter, hvor de alligevel er forpligtet til erstatning eller ombytning.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Maii Love skrev, for 39 minutter siden:

Når man tropper og med en G skål og lyst hår, så får jeg altid god service ;) 

Hvor nedringet er din trøje så? hvis du altså har trøje på når du er ude og handle? :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maii Love
gerog skrev, for 25 minutter siden:

Hvor nedringet er din trøje så? hvis du altså har trøje på når du er ude og handle? :D 

Nej, jeg har aldrig tøj på når jeg går i Elgiganten... Har I andre det?!?! 

Spøg til side.. Men pigerne er lidt svære at gemme ;) Hvis jeg går i nedringet, så kan jeg nærmest arresteres for blufærdighedskrænkelser..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Maii Love skrev, for 8 minutter siden:

Hvis jeg går i nedringet, så kan jeg nærmest arresteres for blufærdighedskrænkelser..

Folk er også så sarte nu til dags... ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren
Some1 skrev, for 16 timer siden:

Elgiganten er en discount forretning!!! Drop det brok omkring service og handl ved en rigtig radio/tv forretning, hvis du vil have service og betal for det.

Som1, jeg købet tv i i Fona, fik service og rådgivning, betalte kash,og nu er Fona lukket, fremover går jeg hos en forhandler får råd og vejledning, og handler i giganten, eller power....de lukker nemlig ikke

Del dette indlæg


Link til indlæg
Alkoholikeren skrev, for 2 timer siden:

Som1, jeg købet tv i i Fona, fik service og rådgivning, betalte kash,og nu er Fona lukket, fremover går jeg hos en forhandler får råd og vejledning, og handler i giganten, eller power....de lukker nemlig ikke

Hvordan kan du være sikker på det?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...