Hop til indhold

Recommended Posts

Mildur skrev, for 19 minutter siden:

...Måske skulle I overveje at markere det redigerede indlæg med en påskrift, fx. "redigeret af administrator". Til hjælp for dem som efterfølgende prøver at finde mening i tråden.

Der står:

"Redigeret for 4 timer siden af Extinguisher"

Nederst i første indlæg i tråden.

Det er det eneste indlæg der er redigeret, og det er kun én lille detalje der er ændret, næppe noget der har betydning for helheden.

KF.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Trådstarters indlæg syntes jeg gik over stregen, fint der er blevet fjernet de kritisable ord, som var for personfølsomme. 

Værtinden er en sød og meget empatisk kvinde, en af de meget få der ligger billede med ansigt ud, man besøger hende i hendes eget private hjem,  derfor bør man absolut som kunde være meget diskret. Værtinden gør meget for at gøre "opholdet" hyggeligt, fortæller meget om sig selv og spørger ind til kunderne. Jeg besøgte hende for et par år siden, har kun været der den ene gang da jeg ikke tændte helt på konceptet, syntes sexdelen blev lidt for husmoderagtigt til mig, men der er vi forskellige. På daværende tidspunkt var jeg single og syntes det var sjovt at udforske købemarkedet, søgte frække oplevelser, og lige på det punkt levede det ikke op til det jeg søgte, må også give trådstarters ret i at værtinden taler meget. Idag besøger jeg ikke glædespiger da jeg er i fast forhold, men det er en anden historie. 

Men er man til en empatisk moden kvinde og man savner lidt nærvær og hygge er hun uden tvivl et besøg værd, men er man til svedig vild og fræk sex skal man vælge en anden. 

Redigeret af Valdemar

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Fjotte skrev, den 19/8/2016 at 10:53:

Har selv besøgt Værtinden 2 gange og kan kun tilslutte mig koret af tilfredse kunder. Begge gange har været rigtige gode oplevelser. Så de bedste anbefalinger herfra.

Tak Fjotte <3 Jeg har været glad for dine besøg ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Kære alle kommentatorer

Der har været skrevet mange venlige bemærkninger, hvilket herfra skal lyde et stort tak, men også mindre flatterende, om min personlighed og koncept. Af flere årsager har jeg valgt at trække mig.

1.      Jeg bryder mig IKKE om, at blive udlagt med vurderinger i cyberspace. Især på den baggrund, at jeg fra start, har været MEGET ærlig omkring hvad jeg laver, gjort en hel del ud af beskrivelsen, men også under samtale med potentielle kunder, med henvisning til… om ikke de ville være bedre tjent med en anden udbyder.

2.    Jeg har ALDRIG ønsket yngre kunder, men ALTID gjort opmærksom på, at mit koncept henvendte sig til folk... der ønskede ro, at ligge i hvile, en meditativ face og som ville LÆRE at mærke efter og kende sin og sin partners krop.

3.      Trådstarter er ikke årsag til, at jeg har valgt at slutte med mit koncept på hygge, nær- og samvær, men jeg må ærligt erkende… den dårlige anmeldelse var en øjenåbner. Jeg kan IKKE tilbyde at modtage gæster, hvis der henvises til, at jeg har misforstået noget, ved at være menneskelig. Jeg vil derfor mene, at eventuelle opsøgere, vil få mere optimal tilfredsstillelse hos en udbyder, der kan sige… koldt, hurtigt, betaling.

4.      Flere skriver om, at der har været udbydere med et koncept a la mit i Midtjylland. Ja, det er helt korrekt, for det er kvinder JEG har sat i gang, under mit koncept. Kvinderne lånte mine locations, tøj, parykker, udstyr m.m. og jeg underviste dem i massageteknikker, samt skrev deres tekster og fotograferede. Jeg er den ubestridt FØRSTE i Danmark af nyere tid, der har åbnet mit hjem og tilladt, at mine kunder fik en fornemmelse af frihed, afslapning og ligeværdighed… under FULD diskretion.

Udbydere betales for at lade deres kunder tro, at mænd er fantastiske elskere, men desværre har IKKE mange mænd forstået, hvordan de skal tilfredsstille en kvinde. Når en mand på den bekostning konstaterer, at et besøg hos én udbyder har været en skuffelse og senere bliver personlig på nettet, så er det IKKE udbyderen, det er galt med, men manden og hans forventninger til det umulige. Beklager… sex er KUN godt, når der er kemi og når BEGGE parter har forstået, hvad de kan gøre for hinanden, UDEN at fake.

Der SKAL være to til tango. Jeg fravalgte i sin tid samleje ved de første par besøg og med udgangspunkt i, at det var bedst for kunden og undertegnede, at vi evt. gik videre, når vi havde opnået tillid og kendskab til hinanden. Som en kunde sagde til mig da jeg slog mit koncept op… ”det er din tavshed der betales for, IKKE dit skuespil”.

Jeg fravalgte senere helt samleje, fordi mange kunder var kønssygdoms smittede uden at vide det og derfor IKKE havde været i behandling efterfølgende. Smitten blev sendt videre. Mange udbydere er døde af hals/strube/underlivskræft på grund af bl.a. blowjob og sex med risici. Samt rigtig mange mænd, konstateres med prostatakræft. Kræft stammer fra en smittebærende virus, der aktiveres ved samleje med forskellige mænd/kvinder og her hjælper IKKE at benytte kondom. Risikoen var for stor og 2 ryk og en aflevering, en for lille fornøjelse.

Jeg takker af og vil som afslutning opfordre ALLE til, at tænke sig om. En udbyder undersøger for det meste, hvem hendes kunde er og såvel som en kunde kan ødelægge en udbyders liv, såvel kan udbydere ligge deres kunde i forretning- og familiemæssig ruin.

Venligst skriv IKKE mere om VÆRTINDEN – hun er NU fortid.

Varme hilsner

 Carpe Diem

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

@Værtinden v. Nr. Nebel - Befriende at læse. Dine betragtninger om forholdet mellem mænd og kvinder i det seksuelle i almindelighed og i prostitutionsbranchen i særdeleshed - svarer ganske nøje til mange af mine overvejelser også.

Tak for indsigten (især pkt. 3) - jeg håber, flere gp'ere (og kunder) også læser det - om ikke andet så for at udvide deres horisont og måske slippe både bedrag og selvbedrag. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Værtinden v. Nr. Nebel skrev, for 3 timer siden:

Kære alle kommentatorer

Der har været skrevet mange venlige bemærkninger, hvilket herfra skal lyde et stort tak, men også mindre flatterende, om min personlighed og koncept. Af flere årsager har jeg valgt at trække mig.

1.      Jeg bryder mig IKKE om, at blive udlagt med vurderinger i cyberspace. Især på den baggrund, at jeg fra start, har været MEGET ærlig omkring hvad jeg laver, gjort en hel del ud af beskrivelsen, men også under samtale med potentielle kunder, med henvisning til… om ikke de ville være bedre tjent med en anden udbyder.

2.    Jeg har ALDRIG ønsket yngre kunder, men ALTID gjort opmærksom på, at mit koncept henvendte sig til folk... der ønskede ro, at ligge i hvile, en meditativ face og som ville LÆRE at mærke efter og kende sin og sin partners krop.

3.      Trådstarter er ikke årsag til, at jeg har valgt at slutte med mit koncept på hygge, nær- og samvær, men jeg må ærligt erkende… den dårlige anmeldelse var en øjenåbner. Jeg kan IKKE tilbyde at modtage gæster, hvis der henvises til, at jeg har misforstået noget, ved at være menneskelig. Jeg vil derfor mene, at eventuelle opsøgere, vil få mere optimal tilfredsstillelse hos en udbyder, der kan sige… koldt, hurtigt, betaling.

4.      Flere skriver om, at der har været udbydere med et koncept a la mit i Midtjylland. Ja, det er helt korrekt, for det er kvinder JEG har sat i gang, under mit koncept. Kvinderne lånte mine locations, tøj, parykker, udstyr m.m. og jeg underviste dem i massageteknikker, samt skrev deres tekster og fotograferede. Jeg er den ubestridt FØRSTE i Danmark af nyere tid, der har åbnet mit hjem og tilladt, at mine kunder fik en fornemmelse af frihed, afslapning og ligeværdighed… under FULD diskretion.

Udbydere betales for at lade deres kunder tro, at mænd er fantastiske elskere, men desværre har IKKE mange mænd forstået, hvordan de skal tilfredsstille en kvinde. Når en mand på den bekostning konstaterer, at et besøg hos én udbyder har været en skuffelse og senere bliver personlig på nettet, så er det IKKE udbyderen, det er galt med, men manden og hans forventninger til det umulige. Beklager… sex er KUN godt, når der er kemi og når BEGGE parter har forstået, hvad de kan gøre for hinanden, UDEN at fake.

Der SKAL være to til tango. Jeg fravalgte i sin tid samleje ved de første par besøg og med udgangspunkt i, at det var bedst for kunden og undertegnede, at vi evt. gik videre, når vi havde opnået tillid og kendskab til hinanden. Som en kunde sagde til mig da jeg slog mit koncept op… ”det er din tavshed der betales for, IKKE dit skuespil”.

Jeg fravalgte senere helt samleje, fordi mange kunder var kønssygdoms smittede uden at vide det og derfor IKKE havde været i behandling efterfølgende. Smitten blev sendt videre. Mange udbydere er døde af hals/strube/underlivskræft på grund af bl.a. blowjob og sex med risici. Samt rigtig mange mænd, konstateres med prostatakræft. Kræft stammer fra en smittebærende virus, der aktiveres ved samleje med forskellige mænd/kvinder og her hjælper IKKE at benytte kondom. Risikoen var for stor og 2 ryk og en aflevering, en for lille fornøjelse.

Jeg takker af og vil som afslutning opfordre ALLE til, at tænke sig om. En udbyder undersøger for det meste, hvem hendes kunde er og såvel som en kunde kan ødelægge en udbyders liv, såvel kan udbydere ligge deres kunde i forretning- og familiemæssig ruin.

Venligst skriv IKKE mere om VÆRTINDEN – hun er NU fortid.

Varme hilsner

 Carpe Diem

Det er mig noget uforståeligt at der skal så mange forklaringer til pga en enkelt anmeldelse der ikke lige er positiv i dine øjne!!

  • Synes godt om 4

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dickens måske det er på grund af sådan nogen som dig det gør at hun stopper med det job de udføre må man godt skrive ordentlig om dem

Del dette indlæg


Link til indlæg
sofus 2 skrev, for 32 minutter siden:

Dickens måske det er på grund af sådan nogen som dig det gør at hun stopper med det job de udføre må man godt skrive ordentlig om dem

Så er der Gud hjælpe mig ikke en eneste GP tilbage hvis alle stoppede pga 1 dårlig anmeldelse og tager man det så tungt er det meget fornuftig at finde andet at få tiden til at gå med.

Værtinden v. Nr. Nebel skrev, for 7 timer siden:

Jeg fravalgte senere helt samleje, fordi mange kunder var kønssygdoms smittede uden at vide det og derfor IKKE havde været i behandling efterfølgende. Smitten blev sendt videre. Mange udbydere er døde af hals/strube/underlivskræft på grund af bl.a. blowjob og sex med risici. Samt rigtig mange mænd, konstateres med prostatakræft. Kræft stammer fra en smittebærende virus, der aktiveres ved samleje med forskellige mænd/kvinder og her hjælper IKKE at benytte kondom. Risikoen var for stor og 2 ryk og en aflevering, en for lille fornøjelse.

Jeg er ALDRIG blevet smittet og sutter uden. Har du da være smittet? Det må du jo være siden du skriver at  gæsterne (ikke kunder som er en kold ting i mine øjne ) bære smitten vider uden at DE selv er klar over det, men du ved det.!!

Og hvor har du læst at vi kvinder er skyld i at mænd får prosteta kræft. Det vil jeg gerne have et link til.

Held og lykke med dit otium.

  • Synes godt om 7

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mester75

@Værtinden v. Nr. Nebel

Et velment råd fra en som har brugt lang tid på diverse debat fora: Den bedste måde at en tråd til at dø, som du giver udtryk for at du ønsker sker for denne er at lade være med skrive i den. Glem alt om at få det sidste ord, en sådan ting findes ikke på internettet. Men indrømmet, at vende ryggen til en tråd, hvor der står noget man finder urimeligt er pisse svært. 

Håber du opfatter det i den ånd det er skrevet, du virker som en dejlig kvinde. Alt godt herfra. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
sofus 2 skrev, for 3 timer siden:

Dickens måske det er på grund af sådan nogen som dig det gør at hun stopper med det job de udføre må man godt skrive ordentlig om dem

Hvorfor mener du at mine indlæg skulle få GP'er til og stoppe?

Har da kun undret mig over at der skrives stolpe op og ned om et enkelt indlæg der ikke taler i hendes favør!!!

 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tzatiki
Frodige Ida skrev, for 18 timer siden:

Så er der Gud hjælpe mig ikke en eneste GP tilbage hvis alle stoppede pga 1 dårlig anmeldelse og tager man det så tungt er det meget fornuftig at finde andet at få tiden til at gå med.

Jeg er ALDRIG blevet smittet og sutter uden. Har du da være smittet? Det må du jo være siden du skriver at  gæsterne (ikke kunder som er en kold ting i mine øjne ) bære smitten vider uden at DE selv er klar over det, men du ved det.!!

Og hvor har du læst at vi kvinder er skyld i at mænd får prosteta kræft. Det vil jeg gerne have et link til.

Held og lykke med dit otium.

Nu synes jeg også, at det stak af for hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.
×
×
  • Create New...