Hop til indhold

Recommended Posts

Guest Frække Ida
Værtinden v. Nr. Nebel skrev, for 4 timer siden:

Kære Ida

Tak <3 Det er jeg glad for at du og langt de fleste af mine gæster også syntes <3

Jeg ved hvem dem pågældende anmelder er og han gav bestemt IKKE udtryk for, at ha haft en dårlig oplevelse, tværtimod. Der kan være mange årsager til, at folk vælger at blive personlige. Fremefter eller når annoncen udløber, satser jeg nok mere på mit Bed & Breakfast for folk, der har lyst til at hygge sig med hinanden og IKKE med mig. Der er jo rigeligt med skønne udbydere og det handler vist mest i bund og grund om, at søge den der tilbyder det, man har behov for. Gæsten var en fejltagelse og jeg kan kun håbe for ham, at han finder frem til én, der giver ham mere optimal kredit.

Varme hilsner

Værtinden

 

 

Så kommer j en nat eller to m hemmeligt selskab! ;) Lyder t at blive super :) 

Redigeret af Frække Ida

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
StudineMILF skrev, 1 time siden:

Det skal du ikke takke for. Jeg kan bare huske han fortalte, at han var forbi og at det var godt, og det havde jeg såmænd bare lyst til at dele med dig og andre i tråden, da jeg også synes vi skal være gode ved hinanden OG vi kan ikke tilfredsstille alle, og skal det heller ikke. 8-) 

Rigtig dejlig weekend herfra :-)

Hæ, hæ. Jeg håber da du tilfredstiller alle, men ikke kan gøre alle tilfredse? ;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

hej jeg skriver bare hvad jeg oplevede og er da dejligt at andre har oplevet noget andet skulle det da også gerne være sådan og så har jeg el ikke mere at sige til det for kan se jeg har gjort værtinden gal på mig 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tzatiki
Værtinden v. Nr. Nebel skrev, den 19/8/2016 at 15:40:

Kære Ida

Tak <3 Det er jeg glad for at du og langt de fleste af mine gæster også syntes <3

Jeg ved hvem dem pågældende anmelder er og han gav bestemt IKKE udtryk for, at ha haft en dårlig oplevelse, tværtimod. Der kan være mange årsager til, at folk vælger at blive personlige. Fremefter eller når annoncen udløber, satser jeg nok mere på mit Bed & Breakfast for folk, der har lyst til at hygge sig med hinanden og IKKE med mig. Der er jo rigeligt med skønne udbydere og det handler vist mest i bund og grund om, at søge den der tilbyder det, man har behov for. Gæsten var en fejltagelse og jeg kan kun håbe for ham, at han finder frem til én, der giver ham mere optimal kredit.

Varme hilsner

Værtinden

 

 

Kære Værtinde,

Der er nu ikke "rigeligt med skønne udbydere" af netop det koncept, som du tilbyder - og jeg synes personligt, at det er temmelig ærgerligt, at det ikke fås tættere på mig. Jeg kunne ihvertfald godt tænke mig at prøve det koncept, som du har, selvom jeg "kun" er 40 :-D.

Del dette indlæg


Link til indlæg
moden vestjyde skrev, for 8 timer siden:

hej jeg skriver bare hvad jeg oplevede og er da dejligt at andre har oplevet noget andet skulle det da også gerne være sådan og så har jeg el ikke mere at sige til det for kan se jeg har gjort værtinden gal på mig 

Tænk lidt over hvordan du formulerer dig, din anmeldelse var meget personlig og nedladende. :huh:

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes at værtinden har et fantastisk tiltalende koncept, hun virker som en dejlig person og jeg har, lige siden jeg første gang så hende annoncere, haft et stort ønske om at møde hende,  desværre er hun i den anden ende af landet og det er svært at arrangere.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bundstokken skrev, for 13 timer siden:

Jeg synes at værtinden har et fantastisk tiltalende koncept, hun virker som en dejlig person og jeg har, lige siden jeg første gang så hende annoncere, haft et stort ønske om at møde hende,  desværre er hun i den anden ende af landet og det er svært at arrangere.

Har besøgt værtinden op til flere gange, efter hun er kommet til Vestjylland, og syntes hendes koncept er fantastisk. Når man læser hendes annonce, er der ikke noget at tage fejl af, hvad hun tilbyder og hvad der skal foregå de næste par timer. Værtinden lever fuld op til hvad hun lover i sin annonce. Hun er super god til at få en til at slappe af og følge sig hjemme i hendes selskab. Der er ingen hastværk og skulle tiden overskrides, skal der ikke betales ekstra. Går derfra med en smil på læben, efter en kanon god behandling. Glæder mig til at besøge værtinden igen, og få en oplevelse ud over det sædvanlige.

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Til bl.a. moden vestjyde

Jeg beklager, din dårlige oplevelse. Det er individuelt hvad man søger og du skulle jo så nok ha haft overvejet mere præcist, hvad du søgte. Der er mange dejlige udbydere og de er afgjort langt bedre til... at få dig hurtigt igennem systemet og ud af vagten, end jeg. Ingen snak, altruisme, medmenneskelighed, opvartning m.m. Jeg forstår faktisk IKKE hvorfor, du opsøgte mig, når du i første linje på min annonce kunne læse dig til, at jeg er et menneske og ikke én der kører på batterier.

Nej, jeg er IKKE vred på dig, men MEGET skuffet over, at du IKKE var voksen eller mand nok til, om man vil... at give udtryk for din utilfredshed da du var på besøg. I sengen lod du ikke til at ha kvaler med behandlingen.

Du er selvfølgelig IKKE velkommen længere, hvilket sikkert heller ikke er ønskeligt for dig, men jeg vil håbe at når du opsøger en udbyder igen, at du HAR gjort dig en tanke om, hvad det ER du vil ha. Alt kan klares i en håndevending, både køligt, distancerende og Barbie dukke agtigt. Det er LANGT fra hvad jeg tilbyder... og det du nok er blevet forarget over... kaldes empatisk og humanistisk, lattermild og omsorgsfuld.

Held og lykke fremover

Varme hilsner

Værtinden

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Kære tzatiki

Tak for dine opmuntrende og søde ord.

Det er også muligt at besøge mig, selv om man kun er 40 år, men det KRÆVER... at man har forstået hvad jeg laver og at man er indstillet på, at det IKKE er en tur i helikopter, samt at man kan forholde sig til, at jeg er menneskelig :-)

Du er velkommen til at kontakte mig på min profil, dersom du kommer på de Vestjyske kanter. Dog overvejer jeg, udelukkende at overgå til, KUN at udleje mit hjem og have ud, under Bed & Breakfast regi. Så undgår man også at høre mig tale :-)

Rigtig god aften

Varme hilsner

Sanne

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Kære Frække Ida

Du skal være velkommen <3

Du finder min pris på Bed & Breakfast under min annonce på annoncelight.dk . Mit hjem og have er ved at blive omdannet til en STOR legeplads for voksne. Der er dog allerede adskillige muligheder og flere har anvendt lokaliteterne til modelfotografering bl.a. grundet de store særprægede træer, platformene m.m. og indlogering <3

Ser frem til at høre fra dig og din eventuelle... :-)

Varme hilsner

Værtinden

Redigeret af Værtinden v. Nr. Nebel

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Kære Bundstokken <3

Tak for dine søde og opmuntrende ord <3

Varme hilsner

Værtinden

 

Redigeret af Værtinden v. Nr. Nebel

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Kære ALLE <3

Efter et par dage i tænkeboks over, at en gæst har udlagt mig negativt på sitet og henvist til, at jeg måtte være psykisk syg eller har misforstået et og andet… ved at være menneskelig, empatisk og altruistisk, så er jeg nået til den konklusion, at nedlægge mit koncept.

Jeg er ganske enkelt blevet for gammel til, at vil acceptere at se mig selv udlagt på et site, hvor administrator IKKE formår at gennemse de anmeldelser, han forbeholder sig ret til at være alene om at udgive, med henvisninger til person oplysninger. Uanset om de er korrekte eller skrevet med henblik på, som i dette eksempel, at skade undertegnede.

Det har været dejligt at konstatere, at endnu ingen har været enige i den pågældendes negative anmeldelse og det har varmet meget, med de mange privat beskeder, der er nået frem til min mailboks. Jeg kan herfra kun beklage, at vi lever i et samfund, hvor kulde, ligegyldighed og et hurtigt træk i fallos, er nøgleordet. Hvilket igen kan få mig til at sætte spørgsmålstegn ved, hvorfor nogle mænd er opsøgende i stedet for selv at klare trækket og give konen en dejlig middag, for den pris det koster at kaste sig ud i en dårlig samvittighed!

Jeg har aldrig udgivet eller tilbudt et koncept, jeg ikke har kunnet leve op til. Af samme årsag har jeg aldrig henvist til luksus, men til et refugium/frirum med muligheder, opvartning, massage, forplejning, bad og afslapning. Ved prismæssig sammenligning, kan langt de fleste dejlige udbydere, tilbyde 20 minutters træk og slip for ca. 700,- Jeg er til gensidig respekt, foredrag og small talk for at lære hinanden at kende, som opbygning for tillid.

Fremefter… modtages KUN besøg af tidligere gæster og med få undtagelser nye kunder, der har accepteret min form for massage. Eventuelle andre interesserede, kan booke sig ind på Bed & Breakfast vilkår i Comfort Zone med en elsker/elskerinde, enten for nogle timer eller med overnatning. Der stilles div. til rådighed, samt der er servicering.

Fuld diskretion sidestilles med god hygiejne. Mit hjem og have ligger ugenert. Jeg bistår gerne med massageteknikker, men vil fremefter fortrække til privat afdeling.

Pas godt på hinanden derude.

Mange varme hilsner

Ex Værtinden

Del dette indlæg


Link til indlæg
Værtinden v. Nr. Nebel skrev, 1 time siden:

Kære ALLE <3

Efter et par dage i tænkeboks over, at en gæst har udlagt mig negativt på sitet og henvist til, at jeg måtte være psykisk syg eller har misforstået et og andet… ved at være menneskelig, empatisk og altruistisk, så er jeg nået til den konklusion, at nedlægge mit koncept.

Jeg er ganske enkelt blevet for gammel til, at vil acceptere at se mig selv udlagt på et site, hvor administrator IKKE formår at gennemse de anmeldelser, han forbeholder sig ret til at være alene om at udgive, med henvisninger til person oplysninger. Uanset om de er korrekte eller skrevet med henblik på, som i dette eksempel, at skade undertegnede.

Det har været dejligt at konstatere, at endnu ingen har været enige i den pågældendes negative anmeldelse og det har varmet meget, med de mange privat beskeder, der er nået frem til min mailboks. Jeg kan herfra kun beklage, at vi lever i et samfund, hvor kulde, ligegyldighed og et hurtigt træk i fallos, er nøgleordet. Hvilket igen kan få mig til at sætte spørgsmålstegn ved, hvorfor nogle mænd er opsøgende i stedet for selv at klare trækket og give konen en dejlig middag, for den pris det koster at kaste sig ud i en dårlig samvittighed!

Jeg har aldrig udgivet eller tilbudt et koncept, jeg ikke har kunnet leve op til. Af samme årsag har jeg aldrig henvist til luksus, men til et refugium/frirum med muligheder, opvartning, massage, forplejning, bad og afslapning. Ved prismæssig sammenligning, kan langt de fleste dejlige udbydere, tilbyde 20 minutters træk og slip for ca. 700,- Jeg er til gensidig respekt, foredrag og small talk for at lære hinanden at kende, som opbygning for tillid.

Fremefter… modtages KUN besøg af tidligere gæster og med få undtagelser nye kunder, der har accepteret min form for massage. Eventuelle andre interesserede, kan booke sig ind på Bed & Breakfast vilkår i Comfort Zone med en elsker/elskerinde, enten for nogle timer eller med overnatning. Der stilles div. til rådighed, samt der er servicering.

Fuld diskretion sidestilles med god hygiejne. Mit hjem og have ligger ugenert. Jeg bistår gerne med massageteknikker, men vil fremefter fortrække til privat afdeling.

Pas godt på hinanden derude.

Mange varme hilsner

Ex 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der bliver da overreageret lidt her imo da det drejer sig om en person som ikke lige havde en i hans øjne god oplevelse 

 

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Kære dickens

Nej, det er IKKE på grund af den enkelte, men fordi jeg er blevet for gammel til, at spilde min tid med, at tage mig af anmeldelser. For mig er det mere konstruktivt, at lave noget folk kan være tilfredse med og det må vel være, at medbringe eget legetøj levende som på Duracell og få mest ud af det :-)

Derfor er jeg heller ikke vred på den pågældende, der åbnede mine øjne.

Varme hilsner

Værtinden

Del dette indlæg


Link til indlæg
dickens skrev, for 2 timer siden:
Værtinden v. Nr. Nebel skrev, for 3 timer siden:

Kære ALLE <3

Efter et par dage i tænkeboks over, at en gæst har udlagt mig negativt på sitet og henvist til, at jeg måtte være psykisk syg eller har misforstået et og andet… ved at være menneskelig, empatisk og altruistisk, så er jeg nået til den konklusion, at nedlægge mit koncept.

Jeg er ganske enkelt blevet for gammel til, at vil acceptere at se mig selv udlagt på et site, hvor administrator IKKE formår at gennemse de anmeldelser, han forbeholder sig ret til at være alene om at udgive, med henvisninger til person oplysninger. Uanset om de er korrekte eller skrevet med henblik på, som i dette eksempel, at skade undertegnede.

Det har været dejligt at konstatere, at endnu ingen har været enige i den pågældendes negative anmeldelse og det har varmet meget, med de mange privat beskeder, der er nået frem til min mailboks. Jeg kan herfra kun beklage, at vi lever i et samfund, hvor kulde, ligegyldighed og et hurtigt træk i fallos, er nøgleordet. Hvilket igen kan få mig til at sætte spørgsmålstegn ved, hvorfor nogle mænd er opsøgende i stedet for selv at klare trækket og give konen en dejlig middag, for den pris det koster at kaste sig ud i en dårlig samvittighed!

Jeg har aldrig udgivet eller tilbudt et koncept, jeg ikke har kunnet leve op til. Af samme årsag har jeg aldrig henvist til luksus, men til et refugium/frirum med muligheder, opvartning, massage, forplejning, bad og afslapning. Ved prismæssig sammenligning, kan langt de fleste dejlige udbydere, tilbyde 20 minutters træk og slip for ca. 700,- Jeg er til gensidig respekt, foredrag og small talk for at lære hinanden at kende, som opbygning for tillid.

Fremefter… modtages KUN besøg af tidligere gæster og med få undtagelser nye kunder, der har accepteret min form for massage. Eventuelle andre interesserede, kan booke sig ind på Bed & Breakfast vilkår i Comfort Zone med en elsker/elskerinde, enten for nogle timer eller med overnatning. Der stilles div. til rådighed, samt der er servicering.

Fuld diskretion sidestilles med god hygiejne. Mit hjem og have ligger ugenert. Jeg bistår gerne med massageteknikker, men vil fremefter fortrække til privat afdeling.

Pas godt på hinanden derude.

Mange varme hilsner

Ex 

§ 2. Der accepteres ikke personlige angreb mod andre brugere af Eroguide.dk, overtrædelser kan medføre sanktioner.

§ 3. Kritik vedr. massagepiger eller massageklinikker skal fremføres på saglig vis, og må naturligvis ikke være rene person angreb....... 

§ 4. Det er forbudt på nogen måde at krænke en massagepiges privatliv. Derfor må massagepigens rigtige navn, privat adresse, private telefonnummer, mobilnummer, e-mail adresse eller andre personlige forhold, såsom familieforhold og børn under INGEN omstændigheder offentliggøres på Eroguide.dk. Offentliggørelse kan medføre bortvisning.

§ 8. Alle indlæg der bryder ovenstående regler, kan i henhold til disse regler fjernes, eller ved mindre overtrædelser redigeres.

 

Underlig holdning fra administrationens side, da de ellers gennem egne retningslinier forbyder, at du bliver omtalt som du gør.

 

Men op på hesten igen værtinde, lad dig ikke slå ud af en enkelt klaphat

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Miniraser skrev, for 23 minutter siden:

§ 2. Der accepteres ikke personlige angreb mod andre brugere af Eroguide.dk, overtrædelser kan medføre sanktioner.

§ 3. Kritik vedr. massagepiger eller massageklinikker skal fremføres på saglig vis, og må naturligvis ikke være rene person angreb....... 

§ 4. Det er forbudt på nogen måde at krænke en massagepiges privatliv. Derfor må massagepigens rigtige navn, privat adresse, private telefonnummer, mobilnummer, e-mail adresse eller andre personlige forhold, såsom familieforhold og børn under INGEN omstændigheder offentliggøres på Eroguide.dk. Offentliggørelse kan medføre bortvisning.

§ 8. Alle indlæg der bryder ovenstående regler, kan i henhold til disse regler fjernes, eller ved mindre overtrædelser redigeres.

 

Underlig holdning fra administrationens side, da de ellers gennem egne retningslinier forbyder, at du bliver omtalt som du gør.

 

Men op på hesten igen værtinde, lad dig ikke slå ud af en enkelt klaphat

Miniraser mener du at jeg Bryder reglerne? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
dickens skrev, for 2 timer siden:
Værtinden v. Nr. Nebel skrev, for 3 timer siden:

Kære ALLE <3

Efter et par dage i tænkeboks over, at en gæst har udlagt mig negativt på sitet og henvist til, at jeg måtte være psykisk syg eller har misforstået et og andet… ved at være menneskelig, empatisk og altruistisk, så er jeg nået til den konklusion, at nedlægge mit koncept.

Jeg er ganske enkelt blevet for gammel til, at vil acceptere at se mig selv udlagt på et site, hvor administrator IKKE formår at gennemse de anmeldelser, han forbeholder sig ret til at være alene om at udgive, med henvisninger til person oplysninger. Uanset om de er korrekte eller skrevet med henblik på, som i dette eksempel, at skade undertegnede.

Det har været dejligt at konstatere, at endnu ingen har været enige i den pågældendes negative anmeldelse og det har varmet meget, med de mange privat beskeder, der er nået frem til min mailboks. Jeg kan herfra kun beklage, at vi lever i et samfund, hvor kulde, ligegyldighed og et hurtigt træk i fallos, er nøgleordet. Hvilket igen kan få mig til at sætte spørgsmålstegn ved, hvorfor nogle mænd er opsøgende i stedet for selv at klare trækket og give konen en dejlig middag, for den pris det koster at kaste sig ud i en dårlig samvittighed!

Jeg har aldrig udgivet eller tilbudt et koncept, jeg ikke har kunnet leve op til. Af samme årsag har jeg aldrig henvist til luksus, men til et refugium/frirum med muligheder, opvartning, massage, forplejning, bad og afslapning. Ved prismæssig sammenligning, kan langt de fleste dejlige udbydere, tilbyde 20 minutters træk og slip for ca. 700,- Jeg er til gensidig respekt, foredrag og small talk for at lære hinanden at kende, som opbygning for tillid.

Fremefter… modtages KUN besøg af tidligere gæster og med få undtagelser nye kunder, der har accepteret min form for massage. Eventuelle andre interesserede, kan booke sig ind på Bed & Breakfast vilkår i Comfort Zone med en elsker/elskerinde, enten for nogle timer eller med overnatning. Der stilles div. til rådighed, samt der er servicering.

Fuld diskretion sidestilles med god hygiejne. Mit hjem og have ligger ugenert. Jeg bistår gerne med massageteknikker, men vil fremefter fortrække til privat afdeling.

Pas godt på hinanden derude.

Mange varme hilsner

ex værtinden

Syntes det er mærkelig at du ikke vil forsætte, når det er en person der er negativ. Mange andre indlæg er på din side. Tænker på om du har vente på dette øjeblik, for at have en grund til at trappe ned.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
dickens skrev, for 1 time siden:

Miniraser mener du at jeg Bryder reglerne? 

Nej :)

Jeg mener trådstarter bryder reglerne og eroguide bryder vist også deres egne regler, hvis de ikke vil slette/redigere komentarer/anmeldelser der bryder deres eget reglement

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes nu ikke reglerne bliver brudt.

Han skriver jo bare at der bliver talt lidt for meget og hun ikke lige er hans kop the.

 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Miniraser skrev, for 11 timer siden:

§ 2. Der accepteres ikke personlige angreb mod andre brugere af Eroguide.dk, overtrædelser kan medføre sanktioner.

§ 3. Kritik vedr. massagepiger eller massageklinikker skal fremføres på saglig vis, og må naturligvis ikke være rene person angreb....... 

§ 4. Det er forbudt på nogen måde at krænke en massagepiges privatliv. Derfor må massagepigens rigtige navn, privat adresse, private telefonnummer, mobilnummer, e-mail adresse eller andre personlige forhold, såsom familieforhold og børn under INGEN omstændigheder offentliggøres på Eroguide.dk. Offentliggørelse kan medføre bortvisning.

§ 8. Alle indlæg der bryder ovenstående regler, kan i henhold til disse regler fjernes, eller ved mindre overtrædelser redigeres.

 

Underlig holdning fra administrationens side, da de ellers gennem egne retningslinier forbyder, at du bliver omtalt som du gør.

 

Men op på hesten igen værtinde, lad dig ikke slå ud af en enkelt klaphat

Det er nu ikke så underligt endda. Ingen af ovenstående regler for brug af Eroguide.dk er overtrådt i trådstarten, jvf. gældende fortolkning. 

Prøv engang at sammenligne med andre anmeldelser med karakter af advarsler. Og du vil se at denne er i den pænere ende, når man tænker på sprogbrug.

KF.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bare lige for god ordens skyld, vi har modtaget rapporter om denne streng. Man kan mene, at det måske ikke er den allermest elegante formulering i trådstarters indlæg, men regelsættet er ikke overtrådt derfor har vi ladet den stå med en let redigering

Generelt bør man ikke skrive noget om nogen man ikke vil sige face-to-face, og huske inden man skriver at der er menneske i den anden ende.

Redigeret af Extinguisher
  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren

Jooo....håber ikke min lokale Luna lukker ned fordi der en som ytrer sig om sin oplevelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Extinguisher skrev, for 3 timer siden:

Bare lige for god ordens skyld, vi har modtaget rapporter om denne streng. Man kan mene, at det måske ikke er den allermest elegante formulering i trådstarters indlæg, men regelsættet er ikke overtrådt derfor har vi ladet den stå med en let redigering

Generelt bør man ikke skrive noget om nogen man ikke vil sige face-to-face, og huske inden man skriver at der er menneske i den anden ende.

Det er ok med en redigering af det oprindelige indlæg. Problemet er så, at mange af de efterfølgende indlæg kommer til at fremstå ret meningsløse, ude af den oprindelige kontekst. Måske skulle I overveje at markere det redigerede indlæg med en påskrift, fx. "redigeret af administrator". Til hjælp for dem som efterfølgende prøver at finde mening i tråden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.
×
×
  • Create New...