Hop til indhold

Recommended Posts

Moriarty skrev, for 28 minutter siden:

Trist hvis man nu skulle have brune øjne :)

Hvad  ?...den må du godt lige forklare 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thai-fan72
Albert7 skrev, for 18 minutter siden:

Hvad  ?...den må du godt lige forklare 

Svaret kan du selv finde i hendes annonce... ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sniper123
Albert7 skrev, for 3 minutter siden:

Jeg ringede på det idag og da virkede det.

Smuk kinesisk pige - 30  Indrykket: lørdag 20. august 2016, 17:57

Fint nok; men annoncen er bestemt ikke opdateret ;) og det var hende og ikke ham der tog telefonen??

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sniper123 skrev, for 16 minutter siden:

Smuk kinesisk pige - 30  Indrykket: lørdag 20. august 2016, 17:57

Fint nok; men annoncen er bestemt ikke opdateret ;) og det var hende og ikke ham der tog telefonen??

 

Ja det var hende, men adressen er den samme som man får når man ringer på det andet nr.

jeg tjekkede jo lige før jeg satte den på her :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thai-fan72 skrev, for 32 minutter siden:

Svaret kan du selv finde i hendes annonce... ;)

Sjovt kriterie, specielt når man tænker på hendes egen øjenfarve :)

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Midnats6 skrev, den Monday, February 20, 2017 at 00:59:

Jeg er også ret sikker på det er kineseren. Jeg forstår dog ikke hvorfor hun har brug for at nedskrive hendes alder til 28. Som jeg husker det, så har hun været 30 de sidste 5 år. For mig er det ligegyldigt om hun er 30 eller 45. Hun holder sig flot.

Hun er sindsygt smuk for en 41 årig kvinde. Hun ligner helt sikkert en på 28.

Del dette indlæg


Link til indlæg
LOVER BY CHOICE skrev, for 7 timer siden:

Hun er sindsygt smuk for en 41 årig kvinde. Hun ligner helt sikkert en på 28.

Jamen jeg er enig. Hun er gudesmuk.  Lækker stram krop. Mave, røv bryster hun er skabt godt. I øvrigt synes jeg, at hun er virkelig sød. Jeg har altid følt mig afslappet i hendes selvskab. Kan mærke, at et besøg er lige omkring hjørnet.

Stadivæk forstår jeg ikke hendes annonce make-over. Både alder og navn. Jeg mener, kineseren er da et kvalitets brand.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte hende i lørdags på sit sædvanlige sted i Rødovre - hun var i topform og er skide sød som altid. Jeg havde egentligt planlagt at besøge et nyt sted, men endte med at tage til kineseren i stedet for, da jeg altid har fået en god oplevelse her.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dejligt at vide hun er her - har ledt efter den gamle annonce, men nu giver det så mening - må bestemt afsted

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var forbi hende for nogle dage siden. Kan kun bekræfte det I andre siger. Hun er skide sød og kanon nice kander! Ganske fin oplevelse :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så måtte jeg lige forbi kineseren igen. Jeg fik megafransk til 500. Hun sutter jo som en drøm. Fræk øjenkontakt og tog den til roden flere gange. Jeg spurgte om hun var frisk på to fyre, men hun sagde, at det var for hårdt for hende, så det gør hun ikke længere. Men hold da kæft hvor en sutter jeg fik. Hvis der er nogen der kender en pige, der sutter som kineseren, så sig til.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
lidenskabogvarme skrev, for 3 timer siden:

Hun må uden sammenligning være forummets mest anmeldte og diskuterede pige :)

 

Og en af de mest hårdt arbejdende piger. Og alligevel giver hun en super service hver gang. Den kvinde må have en psyke af stål..

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Måtte lige lave en Update på kineseren. Min suttetøs. Jeg er vel blevet lidt af slags stamkunde hos hende. Til dags dato har jeg ikke fået et bedere blowjob, end det kineseren giver. Hun sutter altså pik som en gudinde. Hun tigger mig altid om at kneppe hende, men jeg er sgu mest til et godt blæs hos hende. Forleden havde hun suttet grundigt. Boller og pik. Langsomt og drillende, derefter hårdt og dybt. Perfekt. Jeg besluttede mig for at belønne hende ved at slikke hendes fisse i en 69. Efter et par min. Tiggede hun om pik. På med et kondom. Jeg tog hende bagfra. Jeg kommer normalt ret hurtigt, men denne dag kneppede jeg hende hårdt og hurtigt i 25 min. Nøj hvor var det en lækker omgang. 

 

  • Synes godt om 5

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sniper123
Midnats6 skrev, den 1/7/2017 at 22:50:

 men denne dag kneppede jeg hende hårdt og hurtigt i 25 min. Nøj hvor var det en lækker omgang. 

 

Man mindes Rapports grå sider - stakkels tøs - hvis det var, som du skrev ;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun virker virkelig fræk, især udfra filmen på nettet.

Jeg ville selv gerne besøge hende og skrev også til hende for noget tid siden, men da hun desværre kun tager i mod skandinaviske mænd måtte jeg tage mit eksotiske sydøst asiatiske look et andet sted :mellow: 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...