Hop til indhold
Gæst

Hvad er normalt prisniveau SD?

Recommended Posts

cokken skrev, den 23. august 2016 at 06:59:

ja og den tror vi så på kors en historie sentinel

 

Hehehe! :D Tjaa... Det hjælper lidt at pigen synes man er sød og at pigen er "ny" i faget, men ja - Den er go' nok ;) Man kan få ret spøjse aftaler i hus, bare ved at spille sine kort rigtigt og blot ved at spørge...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej.

Jeg er 26 år og heste pige, hvilket jo er en ret dyr hobby ;) Så jeg overvejer noget GB eller at prøve  SD. nogen der har erfaringer med det? Jeg kommer fra  Sønderjylland.

Redigeret af Extinguisher

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har en ganske sød og flot 26 årig frille, der koster 1000,- pr. besøg - inklusiv alle ydelser og uanset varighed.


Hun er nu smart nok med den pris, idet jeg dermed samlet set bruger flere penge på hende, end jeg havde gjort til en "prof" pige, der typisk tager nogle noget højere priser pr. gang :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har mødt enkelte og skrevet med utallige SB. De fleste regner med 1500 til 2000. Det er afhængig af forskellige forhold. Der er dog nogle under og andre over. Man spørger ind til det. Det er respektløs at prutte om prisen, man siger evt. nej tak. Efter første besøg kan man foreslå et mindre beløb og er der kemi vil hun måske gå med til det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

lyder fornuftigt peter, men pigerne prutter om prisen og det gør jeg også men 1500 er nok gennemsnittet

i weekenden blev jeg mødt at mindst 6000 og det er grineren

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sparkster
Peter-6 skrev, for 6 timer siden:

Jeg har mødt enkelte og skrevet med utallige SB. De fleste regner med 1500 til 2000. Det er afhængig af forskellige forhold. Der er dog nogle under og andre over. Man spørger ind til det. Det er respektløs at prutte om prisen, man siger evt. nej tak. Efter første besøg kan man foreslå et mindre beløb og er der kemi vil hun måske gå med til det.

At forhandle med en pige om hvad hun skal have syntes jeg er sindsygt ucharmerende, og allerede der er man ret langt væk fra konceptet :) hos mig får de hvad de vil have, hvis jeg har råd og syntes det er fair, jeg kunne aldrig drømme om at komme med et modtilbud (vil gerne kunne se mig selv i spejlet). Syntes jeg det er for dyrt, eller har jeg ikke pengene, så siger jeg pænt nej tak, med en høflig og ærlig årsag. Oplever ofte at de så vender tilbage med "okay det var måske også lidt for meget" og man ender med at mødes med dem igen.

Jeg skriver så heller aldrig "3000,- for knep" til en pige der inde - da jeg mener det er et helt andet koncept, der intet har med Sugardating at gøre, og generelt er håbløst dårlig stil.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sparkster skrev, for 5 timer siden:

At forhandle med en pige om hvad hun skal have syntes jeg er sindsygt ucharmerende, og allerede der er man ret langt væk fra konceptet :) hos mig får de hvad de vil have, hvis jeg har råd og syntes det er fair, jeg kunne aldrig drømme om at komme med et modtilbud (vil gerne kunne se mig selv i spejlet). Syntes jeg det er for dyrt, eller har jeg ikke pengene, så siger jeg pænt nej tak, med en høflig og ærlig årsag. Oplever ofte at de så vender tilbage med "okay det var måske også lidt for meget" og man ender med at mødes med dem igen.

Jeg skriver så heller aldrig "3000,- for knep" til en pige der inde - da jeg mener det er et helt andet koncept, der intet har med Sugardating at gøre, og generelt er håbløst dårlig stil.

Det er ikke et helt andet koncept, forskellen ligger i at Sugardating oftes gentage med den samme og at man også laver andet end at kneppe. Men hvor mange mænd tror du er på Sugardating for IKKE at få sex?

Del dette indlæg


Link til indlæg
mm812 skrev, for 6 timer siden:

Det er ikke et helt andet koncept, forskellen ligger i at Sugardating oftes gentage med den samme og at man også laver andet end at kneppe. Men hvor mange mænd tror du er på Sugardating for IKKE at få sex?

hvor mange piger er der for andet end penge og sex, har ikke mødt en som ikke gerne ville have middagen hurtigt overstået, og gå til

det der gav penge )

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sparkster

Det kan så hænge sammen med den type du appellere til i dine henvendelser, det er ikke et ret visende billede, når jeg holder det op imod hvad jeg oplever.

Del dette indlæg


Link til indlæg

hvis det var til mig, jeg starter med at invitere til middag, snak over et glas vin , eller møde i byen, og i 19 af 20 tilfælde vil

de hellere hentes , have en smøg på terassen og gå i soveværelset

en fast, sagde at hun syntes det tog for lang tid, med middag, lavede bl a hendes livretter, og at vi hellere skulle mødes

to gange i ugen til hurtigt sex, for det samme beløb, , vi sås ugentligt i en periode

så tja

Redigeret af cokken

Del dette indlæg


Link til indlæg

er faktisk ret frustreret over at det koncept jeg gerne ville have sugardating var, med middag og gode snakke, faktisk ikke

eksisterer

den første jeg mødte blev pænt og spiste middag, og efterfølgende sms ede hun at det var for at mødes og tage min nervøsitet, jeg var nervøs, hun havde spist middag, og nævner så at fremover er det til fast pris pr halve time )

¨så tja

Del dette indlæg


Link til indlæg
cokken skrev, for 23 timer siden:

er faktisk ret frustreret over at det koncept jeg gerne ville have sugardating var, med middag og gode snakke, faktisk ikke

eksisterer

den første jeg mødte blev pænt og spiste middag, og efterfølgende sms ede hun at det var for at mødes og tage min nervøsitet, jeg var nervøs, hun havde spist middag, og nævner så at fremover er det til fast pris pr halve time )

¨så tja

Alt kan lade sig gøre for de rigtige penge, men forvente ikke hun bruger heller aftenten på dig og gir sex for 2000 kr., når hun med alle andre kan nøjes med sex.

Del dette indlæg


Link til indlæg
mm812 skrev, 1 time siden:

Alt kan lade sig gøre for de rigtige penge, men forvente ikke hun bruger heller aftenten på dig og gir sex for 2000 kr., når hun med alle andre kan nøjes med sex.

nej det har jeg jo skrevet jeg har forstået siden som
og ja har kun mødt 2 ud ag måske lidt over 30 som ikke fik noget ud af det, læs orgasme, men de sidste 2 var vilde og ville gerne

komme igen så tja kvinder er også mennesker med fantasier og sex behov,

Del dette indlæg


Link til indlæg
cokken skrev, for 3 timer siden:

nej det har jeg jo skrevet jeg har forstået siden som
og ja har kun mødt 2 ud ag måske lidt over 30 som ikke fik noget ud af det, læs orgasme, men de sidste 2 var vilde og ville gerne

komme igen så tja kvinder er også mennesker med fantasier og sex behov,

Ingen tvivl om at personlig kemi og evnen til at tilfredsstille dem har stor betydning for om de vil igen og for den sags skyld prisen. Sådan er det jo, men den slags serviceydelser i et frit marked.

Nogle får endda sex daglig og helt gratis, det kaldes normalt et forhold men der findes altså og kan formentlig også opstå via SD, ligesom det kan via scor.dk, dating.dk og alle mulige andre måde at mødes på.

Nu, er mit udgangspunkt dog stadigt, at pige ikke falder for manden eller han performance, eftersom det nok ikke er repræsentativt for SD.

Del dette indlæg


Link til indlæg
cokken skrev, den 26/8/2016 at 15:06:

var det sød eller skummet ?

griner det er rart nogen lyver så man kan høre det

Det var sku ikke løgn, hun spurgte om jeg kunne komme forbi i aften, til noget sjov, og om jeg ikke bare kunne købe en litter mælk med. Og spurgte om der var andre vare hun manglede, men det var der ikke lige...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest 2 milfer

Alt i alt kommer jo helt an på hvem og hvad man søger der inde ik ?har selv et sd sb forhold som funger efter hvordan han ønsker det og får udlevet nogen fantasier .men har bestemt også haft ham hvor det var middag sofa hygge og mere intimt men er der ikke kemi vil et forhold jo heller ikke holde i længden.

men der er jo desværre også rigtigt mange der mener at man skal køre til modsatte ende af landet sætte gerne en to dage af og få 500kr ok det dækker jo ikke benzin så vælger man jo endelig bare fra som sb.

personligt har mine lommepenge  ligget på 1000 -2000kr pr møde alt efter hvad man har aftalt forinden og så det altså uden tid på for når det er et Sd sb forhold nyder man hinanden på mange måder og lære også personen at kende lige som får ofte snakket om en masse personlige ting osv. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...