Hop til indhold
Guest stump

Er sperm i ansigtet SMBD eller?

Recommended Posts

Guest stump
StudineMILF skrev, for 26 minutter siden:

Jeg må  indrømme at jeg tit har haft lyst til at sige: SÅ OVERSPRØJT DOG MIT ANSIGT :-P, når jeg med mine faste er så mega tændt at jeg er ved og springe. Så kan det ikke blive kinky nok. Ellers godt med lidt variation. Det glæder mig at læse :P

Gør du det gratis, eller er dit indlæg bare en reklame?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stump
Slamberten skrev, 1 time siden:

Haha...ja...en psykolog vil nok kunne causere over det svar en rum tid. Fred være med det.

Men hvad tror du selv, jeg spurgte dig om noget?

Del dette indlæg


Link til indlæg
stump skrev, for 15 minutter siden:

Gør du det gratis, eller er dit indlæg bare en reklame?

Det måske ikke tilladt for en kvinde og kommentere herinde ? :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg
StudineMILF skrev, for 9 minutter siden:

Det måske ikke tilladt for en kvinde og kommentere herinde ? :-D

og NEJ jeg gør det bestemt ikke gratis med mindre du min kæreste, men nu skal jeg lade dig være for ellers går det da helt galt med os to kan jeg læse 8-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stump
StudineMILF skrev, for 11 minutter siden:

og NEJ jeg gør det bestemt ikke gratis med mindre du min kæreste, men nu skal jeg lade dig være for ellers går det da helt galt med os to kan jeg læse 8-)

Så det v a r reklame?

Beklager hvis du synes at jeg forholder mig for meget til hvad du gør og siger. Til gengæld får du det gratis. :-D:-D:-D

Del dette indlæg


Link til indlæg
stump skrev, for 18 minutter siden:

Gør du det gratis, eller er dit indlæg bare en reklame?

 

StudineMILF skrev, for 9 minutter siden:

og NEJ jeg gør det bestemt ikke gratis med mindre du min kæreste, men nu skal jeg lade dig være for ellers går det da helt galt med os to kan jeg læse 8-)

tankevækkende svar du der fik @stump på et ellers relevant spørgsmål.

I sagens natur er det nok svært at vide om det en GP skriver herinde er udtryk for dem selv eller en form for reklame ...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stump
Marqui skrev, for 3 minutter siden:

 

tankevækkende svar du der fik @stump på et ellers relevant spørgsmål.

I sagens natur er det nok svært at vide om det en GP skriver herinde er udtryk for dem selv eller en form for reklame ...

Hallo Marqui, jeg skriver ikke til den prostituerede, men til de potientielle kunder som er i gang med at få pik og underkæbe til at mødes på midten.

Sig det ikke til nogen, lad det blive mellem os, men jeg har en fornemmelse af at prostituerede fortæller om ders inderste inde til deres nærmeste og ikke til deres forretningsforbindelse. Og hvorfor ikke. Sådan har jeg det selv i mine forretninger, og i mit privatliv.

PS! Hvor mange forretningskvinder har vi to, og mange andre har vi set forsøge at bruge EG til at få fat i den røde Farrari eller var det en Porche, gennem de seneste år. De kommer og går, og vore liv består. Hvad der sker med de lykkeridderinder kan vi kun gætte om. Suk.

Del dette indlæg


Link til indlæg
stump skrev, for 2 minutter siden:

PS! Hvor mange forretningskvinder har vi to, og mange andre har vi set forsøge at bruge EG til at få fat i den røde Farrari eller var det en Porche, gennem de seneste år. De kommer og går, og vore liv består. Hvad der sker med de lykkeridderinder kan vi kun gætte om. Suk.

Kan ikke sige jeg har oplevet netop det på EG, omvendt er der en fætter der har forsøgt at score en GP vhj.a. tilsvarende ... det gik ikke som han havde håbet ... at dømme efter hans utrættelige indlæg er han tilsyneladende i terapi

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
stump skrev, for 7 timer siden:

Hallo Marqui, jeg skriver ikke til den prostituerede, men til de potientielle kunder som er i gang med at få pik og underkæbe til at mødes på midten.

Sig det ikke til nogen, lad det blive mellem os, men jeg har en fornemmelse af at prostituerede fortæller om ders inderste inde til deres nærmeste og ikke til deres forretningsforbindelse. Og hvorfor ikke. Sådan har jeg det selv i mine forretninger, og i mit privatliv.

PS! Hvor mange forretningskvinder har vi to, og mange andre har vi set forsøge at bruge EG til at få fat i den røde Farrari eller var det en Porche, gennem de seneste år. De kommer og går, og vore liv består. Hvad der sker med de lykkeridderinder kan vi kun gætte om. Suk.

Jeg er sikker på at de fleste kunder godt kan skelne mellem den virtuelle og virkelige verden. :-)

nogle enkelte eksempler herinde ændrer ikke på det billede :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

@stump er meget enig med dig. Hvad skal det gøre godt for. Sperm skal i fissen, hvis du spørger mig - men jeg må anerkende, at lyster selvfølgelig er forskellige. 

Jeg har en fornemmelse af, at nogle mænd for at føle sig overlegen ift. en kvinde, synes det er "magtfuldt", at sprøjte sin sæd snart sagt alle steder på kvinden. Og med undtagelse af de gange man er "stået af i Roskilde",  så er det frækkest at slippe ladningen indenbords. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes, at det at komme er en individuel ting, nogle gange oppe i maskinrummet, andre gange på balderne, brysterne, ansigt eller i munden, you name it.

Men jeg har gjort en interessant iagttagelse med de piger/quinder, der ikke vil have det i munden eller ansigtet. Når jeg, mens det går allerbedst, liderligt spørger, om de er klar til at få munden fyldt, og de svarer nej og drejer hovedet væk, så får de pludseligt et ekstra gear, og når jeg så spørger til, om de vil klemme brysterne sammen om den og tage ladningen der og i ansigtet, så stiger stemningen endnu engang, og liderligheden nærmest sprøjter ud af dem.

Det ender næsten altid med, at vi kommer samtidigt, og når det sker, er det for mig altid skønnest, at det foregår bareback oppe i hende. Og oven på en sådan oplevelse er det bare aller skønnest at ligge og mærke ømheden i hele kroppen og de sønderkradsede rygstykker, mens man nusser hinanden.

Jeg har første gang til gode at blive smidt af halvvejs i det stunt. ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
stump skrev, den 8/14/2016 at 20:46:

Men hvor kommer lysten til at "forurene" et smukt ansigt fra?

Dominans/subordiantion (mere præcist end "BDSM," som du får sat lidt atypisk sammen i overskriften). Se @Slambertens beskrivelse ...

Nogle piger tænder på at få sprøjtet sæd på sig (min kilde er faktisk kvinder, som ikke har været mine sexpartnere), men ikke nødvendigvis i ansigtet (og især ikke i øjnene).

KF skrev, den 8/14/2016 at 21:06:

lidt det samme som de fyre, der gerne ser pigen sluger sæden.

Jeg har haft forhold til to kvinder, der selv tændte på at sluge ...

 

AalborgLook skrev, for 22 timer siden:

Bryder mig hellere ikke om at komme i munden på en pige, da mit pik hoved er mega øm og følsomt mens jeg kommer.

Du skal måske bare finde en pige, der kan gøre det rigtigt for dig ;-) Hvis hun kan stimulere dig med en sommerfuglevinges følsomhed, så skal du bare se løjer. (Her gætter jeg på, at du med "øm" mener "følsom" og at din erfaring måske er med nogen der er gået lidt for hårdt til sagerne under blowjob).

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, for 1 time siden:

...Jeg har haft forhold til to kvinder, der selv tændte på at sluge...

Tillykke :P Jeg kan kun prale af at have scoret én, med de tendenser. 

Men nu gik debatten vist på, hvorfor mændene efterspørger CIF & Slug. ;)

KF.

Del dette indlæg


Link til indlæg
KF skrev, for 11 timer siden:

 

Men nu gik debatten vist på, hvorfor mændene efterspørger CIF & Slug. ;)

KF.

Nej, ikke kun. Læs OP igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest fersken

Jeg må indrømme at en udløsning i fissen er for mig ikke så ophidsende som at se resultatet af den seksuelle agt forinden. Syntes ikke det er ophidsende at hun sluger min sæd men derimod få lov at aflevere en ordentlig ladning på pigens krop, bryster m.m. giver energi. En udløsning der bare sprøjter store mængder frem for et lille overløb er for mig bare tegn på en fed oplevelse med pigen og ikke mindst når hun så selv komplimentere resultatet. På samme måde tænder det mig også vildt meget når en kvinde får en vild sprøjteorgasme som kan ses frem for en også dejlig klitoris orgasme. Væsken er bare et turn-on for undertegnede :-) Jeg ser IKKE dette som et spørgsmål om dominans.

Dejligt vi er forskellige, hvilket jo også gør at det er et univers vi syntes der er sjovt at færdes i. Rigtig god dag.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

@fersken - Jep en ordentlig @Smukke Milla sprøjteorgasme er et gigantisk turn-on ;).... Og var det ikke for nødvendigt kondom - kunne jeg også finde glæde i at se min ladning svømme rundt i fissens åbning :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, for 5 timer siden:

Nej, ikke kun. Læs OP igen.

Ahh.. Det er også faens, som man bliver dement med alderen.. eller kommer det af at hive i elastikken?  :P

KF. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Synlig udløsning tænder mig meget, jeg vil gerne vise kvinden hvor tændt hun har gjort mig. Men er også en fyr med stor empati, så kunne aldrig finde på at komme ud over hende uden at det var aftalt forinden :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg er naturligt submissiv og synes det er så frækt at manden sprøjter på mit ansigt - orgasme får jeg dog ikke :-)

Det fedeste scenarie er at være på knæ foran manden mens han holder godt fat i min hestehale og krænger mit hoved bagud mens han gør sig færdig udover mit ansigt. Det er et ekstra plus med intens øjenkontakt imens.

Jeg oplever ikke dette som nedværdigende eller ydmygende, men mere som et manifest af mandens fysiske overlegenhed overfor mig i situationen, og det tænder mig at mærke hans maskulinitet på denne måde. Samtidig føler jeg mig meget feminin og underdanig, hvilket selvfølgelig er totalt nærende for min submissive side.

Dette giver sikkert ikke mening for alle det ved jeg :-)

Mit bud er at sperm i ansigtet måske er mere udbredt i bdsm verden end i vanilje verden, men jeg ved det ikke med sikkerhed.

Del dette indlæg


Link til indlæg
stump skrev, den 14/8/2016 at 23:21:

Så det v a r reklame?

Beklager hvis du synes at jeg forholder mig for meget til hvad du gør og siger. Til gengæld får du det gratis. :-D:-D:-D

Jeg tror det var min mening jeg kom med. Hvis det reklame så burde der være en regel for GPer om IKKE at udtale sig herinde ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Milfine skrev, for 1 time siden:

Jeg er naturligt submissiv og synes det er så frækt at manden sprøjter på mit ansigt - orgasme får jeg dog ikke :-)

Det fedeste scenarie er at være på knæ foran manden mens han holder godt fat i min hestehale og krænger mit hoved bagud mens han gør sig færdig udover mit ansigt. Det er et ekstra plus med intens øjenkontakt imens.

Jeg oplever ikke dette som nedværdigende eller ydmygende, men mere som et manifest af mandens fysiske overlegenhed overfor mig i situationen, og det tænder mig at mærke hans maskulinitet på denne måde. Samtidig føler jeg mig meget feminin og underdanig, hvilket selvfølgelig er totalt nærende for min submissive side.

Dette giver sikkert ikke mening for alle det ved jeg :-)

Mit bud er at sperm i ansigtet måske er mere udbredt i bdsm verden end i vanilje verden, men jeg ved det ikke med sikkerhed.

Det giver perfekt mening, i min verden.. det svarer ret præcist til hvordan en tidligere eks havde det.. hun decideret tændte på det submissive..

Det var meget frækt i situationerne med hende, men er ikke noget jeg opsøger ved andre piger.. det var lissom hendes ting.. og frækt for mig bla. fordi hun sådan tændte på det..

PS. Sperm i ansigt er slet ikke vanilje..Ikk for mig da.

KF.

Del dette indlæg


Link til indlæg
StudineMILF skrev, for 8 timer siden:

Jeg tror det var min mening jeg kom med. Hvis det reklame så burde der være en regel for GPer om IKKE at udtale sig herinde ;-)

kan godt like dine komentarer så bliv ved

Del dette indlæg


Link til indlæg
StudineMILF skrev, for 8 timer siden:

Jeg tror det var min mening jeg kom med. Hvis det reklame så burde der være en regel for GPer om IKKE at udtale sig herinde ;-)

Det er bare stumps kæphest: Mistillid til kvinder generelt og thaikvinder i særdeleshed. ;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stump
jonnyjazz skrev, for 4 timer siden:

kan godt like dine komentarer så bliv ved

Fedterøv :-D:-D:-D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...