Hop til indhold

Recommended Posts

Angelina Angel skrev, den 19. december 2016 at 22:09:

Jeg er i Randers på fredag D 23 som gæstevisit ;)

Fedt, så ses vi da ......

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mr_

Hjemvendt fra en tur til Vojensdrømmepigerne, hvor Angelina Angel har vagt. Jeg vil ikke gå i detaljer, men hold da op hvor er hun smuk og lækker. Sød, smilende og utrolig charmerende.

Jeg fik i den grad en opleveren...Tak...det blev en god dag og det er bestemt ikke sidste gang jeg aflægger hende et besøg.

Del dette indlæg


Link til indlæg
ninkes skrev, den ‎05‎-‎12‎-‎2016 at 14:54:

Ja der er rigtigt hun er fulkommen vidunderlig og for mit vedkommende er det vel en uges tid eller mere jeg kan mærke at jeg er extra glad og tilfreds med alt mulig,,, hun gør et og andet ved vi mænd :)

og tillykke med de nye billeder Angelina,,, de er meget vellignende ! :)

Redigeret af ninkes

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr_ skrev, for 2 timer siden:

Hjemvendt fra en tur til Vojensdrømmepigerne, hvor Angelina Angel har vagt. Jeg vil ikke gå i detaljer, men hold da op hvor er hun smuk og lækker. Sød, smilende og utrolig charmerende.

Jeg fik i den grad en opleveren...Tak...det blev en god dag og det er bestemt ikke sidste gang jeg aflægger hende et besøg.

Mange tak for de søde ord og tak for besøget! Det var hyggeligt :D vi ses og god jul :)

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er der nogen der kan bekræfte om billederne er lign. Eller om de er ægte? (Både nye og gamle) 

Synes der har været snak om tidligere at billederne var " pyntet" lidt.... Men det er jo også snart jul. 

Indtil videre har usikkerheden afholdt mig fra at besøge hende. 

Hun ser rigtig dejlig ud, vil nu bare engang helst møde op og man kan se det er hende, det giver en langt bedre oplevelse. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Grenå skrev, for 1 time siden:

Er der nogen der kan bekræfte om billederne er lign. Eller om de er ægte? (Både nye og gamle) 

Synes der har været snak om tidligere at billederne var " pyntet" lidt.... Men det er jo også snart jul. 

Indtil videre har usikkerheden afholdt mig fra at besøge hende. 

Hun ser rigtig dejlig ud, vil nu bare engang helst møde op og man kan se det er hende, det giver en langt bedre oplevelse. 

Jeg fik at vide 3 gange i går de er meget vellignende og jeg ville nok ikke få så mange positive kommentarer med på vejen hvis jeg var en skuffelse i virkeligheden ;) 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det var skam ikke ondt ment. 

Tror du er en rigtig lækker steg. 

Er bare blevet skuffet tidligere ( naturligvis ikke af dig) 

lidt træls at møde op og glæde sig og så møder man en røv som er dobbelt så stor som på billederne. 

Det skal ikke gå ud over dig

Del dette indlæg


Link til indlæg

besøg du roligt Angelina,,,du bliver ikke skuffet ,, men vær sød ved hende ,,det fortjener hun i den grad er så sød og dejlig -- super sexet og alt hvad en rigtig mand kan ønske sig !

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren
Angelina Angel skrev, for 2 timer siden:

Jeg fik at vide 3 gange i går de er meget vellignende og jeg ville nok ikke få så mange positive kommentarer med på vejen hvis jeg var en skuffelse i virkeligheden ;) 

jooo men er det dig der er afbildet ???...eller er det en uskyldig pige der er vellignende som er på billederne, nok i den retning spørgsmålet går...hvad virkeligheden viser er da en smag sag ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Grenå skrev, for 2 timer siden:

Det var skam ikke ondt ment. 

Tror du er en rigtig lækker steg. 

Er bare blevet skuffet tidligere ( naturligvis ikke af dig) 

lidt træls at møde op og glæde sig og så møder man en røv som er dobbelt så stor som på billederne. 

Det skal ikke gå ud over dig

Jeg forstår godt hvad du tænker på.

Hun er ikke en tynd pige og det kan også ses på højde og vægt, men en pige med rigtig dejlige former, lige fra top til bund.

Lige til at sætte tænderne i. Ups det kom jeg vist også til.;-)

Men hun er så bestemt en smuk pige med noget mellem ørerne.

Er du sød og kærlig ved Angelina så går tiden alt for hurtigt, men hun er bestemt ikke nøjeregnende med tiden.

Kanon lækre og dejlige bryster om end de ikke er naturlige. Lige noget for en babsoman.

Hun kan godt lide at blive slikket og gør du det godt, så får du også en dejlig respons.

Ingen kunstige støn her.

Forøvrigt så er det hendes egne billeder og det kan du også konstatere når du møder hende.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Grenå skrev, for 2 timer siden:

Det var skam ikke ondt ment. 

Tror du er en rigtig lækker steg. 

Er bare blevet skuffet tidligere ( naturligvis ikke af dig) 

lidt træls at møde op og glæde sig og så møder man en røv som er dobbelt så stor som på billederne. 

Det skal ikke gå ud over dig

Åh jeg ved hvad du mener, men jeg har former og jeg er ikke åleslank :) men det sidder som det skal og jeg er ikke tyk :) 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.
×
×
  • Create New...