Hop til indhold

Recommended Posts

Her følger min første andmeldelse. 

Jeg har gennem de seneste år besøgt glædespiger med blandede oplevelser. 

Igår havde jeg aftalt en tid med @Angelina Angel. Har igennem længere tid forsøgt at få en aftale på plads, men tiden for os begge har desværre ikke været der. 

Skrev til hende på SMS i mandags om hun kom til Kolding onsdag. Fik svar tirsdag aften, at det gjorde hun og fik en aftale i hus til onsdag kl 11. Jeg spurgte om 20 min med deepthroat og kys, hvor hun svarede at så skulle jeg da tage en drømmecocktail til 1.000kr da det ville blive mere cost-effectiv for mig. Se det er er noget en sønderjyde kan bruge til noget! 

Jeg ankom 10.50 blev vist tilredte af tlf damen som var flink og venlig. Til trods for jeg havde taget en skyller hjemme spurgte jeg om et bad og blev vist tilrette på badeværelset. Et hurtigt bad og tøjet på igen.

Jeg satte mig tilrette i stolen på hygge værelset og ventede kort tid. Præcis kl 11 kom Angelina ind på værelset, iført frækt rødt lingeri. Vi talte om hvad jeg ville og hvad vi havde aftalt på tlf. 

Smid tøjet, så kommer jeg straks tilbage, sagde hun med et frækt glimt i øjet. 

Jeg smed tøjet og sad på sengen, spændt på Angelina kom tilbage. Ventede få minutter før døren gik op og ind trådte den mest sexede pige. 

 

Vi hyggede, pjattede, grinede og havde det sjovt. 

Jeg kan kun sige, at deepthroat det kan hun! Blandt andet!

Tlf damen bankede på døren da tiden var gået. Angelina ænsede det ikke og fortsatte i samme tempo for at tilfredsstille mig;-)

Det endte med hun smurte hendes store flotte bryster ind i olie og jeg afsluttede i en skøn oliespansk, uden nogen form for tidspres.

Hvis jeg skal sige noget så det ikke kun virker rosenrødt, så er det at Angelina måske er en lille smule "større" end hvad billederne antyder. Det gør ikke mig noget, for hun er bestemt ikke tyk! Hun er super sexet og feminin. En meget sexet kvindelig figur. 

Alt i alt havde jeg en super lækker oplevelse som kun kan anbefales. 

Redigeret af Lykkebamsen
  • Synes godt om 10

Del dette indlæg


Link til indlæg
Angelina Angel skrev, den 12/8/2016 at 16:36:

Tak for din søde anmeldelse og dejlige besøg. Jeg skal nok lige fortælle min fotograf af retouchering primært skal være mine tatoveringer og ikke mine former. Jeg synes også selv der mangler lidt af min figur :D

Ja meget gerne vi gerne se mere af din flotte figur former :-P

Jeg kan huske at du havde nogle private billeder som du har taget fra din mobil og det var totalt guld værd :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Canelo Saul Alvarez skrev, den 8/13/2016 at 23:28:

Ja meget gerne vi gerne se mere af din flotte figur former :-P

Jeg kan huske at du havde nogle private billeder som du har taget fra din mobil og det var totalt guld værd :-D

Jeg har desværre leget for meget med sprittuschen til at kunne tage billeder af mig selv og lægge dem op her ;):D

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

uuuhhaa jeg glæder mig til du kommer til Odense jeg trænger til at opfriske vores sidste fantastiske møde,,,,

Redigeret af ninkes

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for sidst skønne Angelina,,  igen en helt fantastisk oplevelse jeg har et og smil på læben når jeg tænker på dig :) vi ses

Redigeret af ninkes
stave fejl
  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja en stund med Angelina Angel og dagen bliver strålende.

En kærlig, sød og intelligent pige med ben i næsen.

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja der er rigtigt hun er fulkommen vidunderlig og for mit vedkommende er det vel en uges tid eller mere jeg kan mærke at jeg er extra glad og tilfreds med alt mulig,,, hun gør et og andet ved vi mænd :)

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hi Angelina

Tak for i onsdag (7. dec), det var lækkert at se dig igen :wub:

Det var godt nok mange ting vi fik prøvet, du smide mig da godt nok lidt rundt over det hele og var da godt nok lidt vild den aften :oops: 
Men håber du nyde det lige så meget som mig, er stadigvæk en smule i drømmeland endnu <3 
Og du ikke har alt for ondt efter den omgang du fik ;)

Håber vi kan gøre det igen snart :D

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvilke steder i Jylland, kan man træffe Angelina? Har besøgt hende i Kolding, vil rigtig gerne besøge hende igen, da det var en helt skøn oplevelse. Magen til bryster og røv skal man lede længe efter.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Olddick skrev, for 2 timer siden:

Hvilke steder i Jylland, kan man træffe Angelina? Har besøgt hende i Kolding, vil rigtig gerne besøge hende igen, da det var en helt skøn oplevelse. Magen til bryster og røv skal man lede længe efter.

Øhh...?

Angelina Angel skrev, den 11/12/2016 at 01:59:

Jeg er rykket længere syd på, så i kan finde mig fremover hos Vojensdream ;)

 

http://vojensdream.dk/viewpage.php?page_id=59

 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Olddick skrev, for 2 timer siden:

Håbede at hun kunne træffes mere centralt i Jylland, Vojens er jo langt sydpå.

Hvad er centralt ?

Hun kan vist besøges i Randers.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun ser så fræk ud at jeg ikke turde bestille en tid ved hende. Er alt for nervøs

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Runaldo
Angelina Angel skrev, for 10 minutter siden:

Jeg bider altså ikke ;)<3 og mange tak :)

 

Du må gerne bide i mig .. bare ikke så hårdt :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Angelina Angel skrev, for 5 timer siden:

Jeg bider altså ikke ;)<3 og mange tak :)

 

Hvor når kommer du til Odense næste gang skønne Angelina

Del dette indlæg


Link til indlæg
Energy skrev, for 14 timer siden:

Hun ser så fræk ud at jeg ikke turde bestille en tid ved hende. Er alt for nervøs

Angelina er så sød og let at snakke med, så du glemmer nemt din nervøsitet.

Når du går derfra, vil du spare op til næste gang.;-)

Men lad nu være med at fri til hende, medmindre du ønsker at få EG brugere på nakken.:-)

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Angelina Angel skrev, for 13 timer siden:

Pas på hvad du siger ;) haha

Du må da meget gerne bide mig lidt hvis du har lyst ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.
×
×
  • Create New...