Hop til indhold
Vikingekongen

GB med Milla, Adelie og Trinemuz

Recommended Posts

Håber satme jeg får mulighed for at prøve det der engang, med de tre piger. Jeg er sgu faktisk lidt bitter over at jeg ikke var med. Det er min egen skyld, men ORK for hunde da. Kæft det lyder fedt!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pikster skrev, for 17 timer siden:

Håber satme jeg får mulighed for at prøve det der engang, med de tre piger. Jeg er sgu faktisk lidt bitter over at jeg ikke var med. Det er min egen skyld, men ORK for hunde da. Kæft det lyder fedt!

Det var så lækkert at det ikke kan beskrives - hvis de gentager arrangementet kan I roligt stille jer i kø

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Woop woop. Er ved at aftale møde med Smukke Milla i september. Det bliver super efter alle de overvældende beskrivelser, inkl GB, der er at læse her på EG:-D. Håber det går iorden. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Smukke Milla
Klyngen skrev, 1 time siden:

Woop woop. Er ved at aftale møde med Smukke Milla i september. Det bliver super efter alle de overvældende beskrivelser, inkl GB, der er at læse her på EG:-D. Håber det går iorden. 

Jeg ser meget frem til vores møde. :-D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Klyngen skrev, for 18 timer siden:

Du kan godt glæde dig til noget helt ekstraordinært ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...