Vikingekongen 130 Skrevet 11. August, 2016 Kære alle Sider med en stille pils og tænker tilbage på dagens event med de 3 skønner kvinder - lad os fra start gøre klart at det var helt igennem en så super oplevelse. Al praktisk info fungerede perfekt med Adelie - opkald , adresse -alt! Da jeg ankom til stedet var det samtidig med en herre lidt ældre end jeg, men vi gik som det mest naturlig side om side hen mod døren til et perfekt sommerhus - diskret - ligesom vi kan lide det. Blev lukket ind af skønne Trine og mødte dejlige Milla og Adelie - rystede sgu som et espeløv / men hele stemningen fik en til at slappe af. Efter bad og info om reglerne gik vi igang - og kære medbangere det var en fornøjelse at møde jer - rigtig fine fyre med god pli / vi fortjener sgu ros allesammen . Hvad så med de dejlige damer / det er svært at sætte ord på - dette GB var så frækt!! Med så meget lyd og nydelse og alle facetter blev afprøvet - deepthroat, spansk, anal sandwich, kys - det hele blev gjort under masser af positivitet og liderlighed - og må også komplimentere nogle af de herrer for "håndarbejdet" Tror sgu alle i 5km omkreds vidste hvad der skete - og tænkte en overgang på at panserne ville komme, med al den lyd og skrig - LOL - men så superfrækt At de kan holde energien og serviceniveauet oppe i alle 4 timer og også spotte dem som holder sig tilbage -har jeg utrolig stor respekt for - INGEN blev forsømt. Det har været en hård og fræk dag - men en fantastisk dag som giver grobund for en gentagelse - første gang bliver man sgu lidt ramt af gummipik. - kunne have performet bedre.. arrangementet var præget af stor proffesionelt tilgang - luksusbuffet, håndklæder - det hele Ingen tvivl om at hvis dette fortsætter, så vil det betyde krisemøde i banken , og især en af de skønne kvinder kommer til at koste Vikingekongen mange sække guld. næste gang de laver et GB - så meld jer til ! - Jeg er med igen for pokker da - ikke flere "fejlkøb" Vikingekongen ved nu hvor han skal ligge til land Milla, Adelie og Trinemuz - Tak for en fantastisk dag 12 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pikken 250 Skrevet 11. August, 2016 (edited) Håber på de kjære kwinder gentager denne seance ... en dag hvor jeg kan ...... pisse misundelig og slatten pik af samme grund .... OG derfor SKAL jeg bare have fisse imorgen ... Redigeret 11. August, 2016 af Pikken 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vikingekongen 130 Skrevet 11. August, 2016 Broder - fornægt dig ikke denne nydelse 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pikken 250 Skrevet 11. August, 2016 Vikingekongen skrev, for 9 minutter siden: Broder - fornægt dig ikke denne nydelse Har været i Adelie ! ... såee 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest anders Jensen Skrevet 11. August, 2016 Lyder godt hvor mange var i ? Det er jo dejligt nær der er nok til at feste igennem Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gupta79 23 Skrevet 11. August, 2016 Tak for sidst.. En fed dag og damerne var i særklasse 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Smukke Milla Skrevet 11. August, 2016 Jeg takker for en HELT FANTASTISK oplevelse .. TAK fordi I var med til, at gøre min debut helt uforglemmelig. Det var SÅ dejligt, frækt og ikke mindst en "anelse" vådt Jeg nød hver en af jer. Og hold nu op, hvor er i nogle dejlige mænd .. Jeg glæder mig til, at møde jer igen.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ims 213 Skrevet 11. August, 2016 Må vi få at vide hvor mange i var det lyder som om det var en fræk omgang Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Smukke Milla Skrevet 11. August, 2016 Det var SÅ frækt .. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Shelley 8 Skrevet 12. August, 2016 Håber inderligt på en invitation næste gang. Ja det vil jeg se frem til Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 12. August, 2016 ims skrev, for 10 timer siden: Må vi få at vide hvor mange i var det lyder som om det var en fræk omgang Kære ims Vi var 14 deltagere fra start hvoraf stort set alle pånær 2 blev 3-4 timer..... Og på intet tidspunkt gik luften af ballonen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 12. August, 2016 Gupta79 skrev, for 11 timer siden: Tak for sidst.. En fed dag og damerne var i særklasse Og særklasse deltagere !!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 12. August, 2016 Vikingekongen skrev, for 12 timer siden: Kære alle Sider med en stille pils og tænker tilbage på dagens event med de 3 skønner kvinder - lad os fra start gøre klart at det var helt igennem en så super oplevelse. Al praktisk info fungerede perfekt med Adelie - opkald , adresse -alt! Da jeg ankom til stedet var det samtidig med en herre lidt ældre end jeg, men vi gik som det mest naturlig side om side hen mod døren til et perfekt sommerhus - diskret - ligesom vi kan lide det. Blev lukket ind af skønne Trine og mødte dejlige Milla og Adelie - rystede sgu som et espeløv / men hele stemningen fik en til at slappe af. Efter bad og info om reglerne gik vi igang - og kære medbangere det var en fornøjelse at møde jer - rigtig fine fyre med god pli / vi fortjener sgu ros allesammen . Hvad så med de dejlige damer / det er svært at sætte ord på - dette GB var så frækt!! Med så meget lyd og nydelse og alle facetter blev afprøvet - deepthroat, spansk, anal sandwich, kys - det hele blev gjort under masser af positivitet og liderlighed - og må også komplimentere nogle af de herrer for "håndarbejdet" Tror sgu alle i 5km omkreds vidste hvad der skete - og tænkte en overgang på at panserne ville komme, med al den lyd og skrig - LOL - men så superfrækt At de kan holde energien og serviceniveauet oppe i alle 4 timer og også spotte dem som holder sig tilbage -har jeg utrolig stor respekt for - INGEN blev forsømt. Det har været en hård og fræk dag - men en fantastisk dag som giver grobund for en gentagelse - første gang bliver man sgu lidt ramt af gummipik. - kunne have performet bedre.. arrangementet var præget af stor proffesionelt tilgang - luksusbuffet, håndklæder - det hele Ingen tvivl om at hvis dette fortsætter, så vil det betyde krisemøde i banken , og især en af de skønne kvinder kommer til at koste Vikingekongen mange sække guld. næste gang de laver et GB - så meld jer til ! - Jeg er med igen for pokker da - ikke flere "fejlkøb" Vikingekongen ved nu hvor han skal ligge til land Milla, Adelie og Trinemuz - Tak for en fantastisk dag Takker så meget .... Vi havde også lagt virkelig meget energi i at gøre det til et brag af en fest .... Ned til mindste detalje Så det er skønt at gæsterne nød arrangementet. Og endnu engang tak for de flotte ord kh A Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 12. August, 2016 Det lyder som, at alle havde en fest. Tænker nu også, at hvis ikke de 3 GB tøser kan gøre det magisk for deltagerne, så ved jeg snart ikke, hvem der kan. @Vikingekongen dejlig beskrivelse elsker at du lige nyder en skummende gylden drik, mens refleksionerne passerer tasterne. Det er god stil 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Shelley 8 Skrevet 12. August, 2016 HÅBER på tålmodighed belønnes i dette liv. Lyder som OPLEVELSEN for livet. De Valg du træffer idag bliver den person du er imorgen. Håber inderligt på en invitation næste gang til dette Drømme Univers. Venter spændt. Adelie bliver den inderste Store Drøm. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lynx 88 Skrevet 12. August, 2016 (edited) Hvor skal man dog begynde? Alle vil komme hjem fra sådan et arrangement med forskellige indtryk, yndlings øjeblikke og hver sin version af dagen. Det virkede dog 100% på alle deltagerne, og pigerne – som om det var yderst positivt, også at dømme på alle de smilende, trætte mennesker der forlod stedet. Arrangementet foregik i et rigtig lækkert sommerhus, som de tre piger havde lejet til dagen, og trods en lille smule GPS forvirring, så fandt alle (vidst på nær én), frem til et idyllisk lille skovområde i Jylland. Vi blev bedt om at ankomme i god tid, og ca et kvarter inden start, var stort set alle da også troppet op, så der var tid, til at alt det praktiske kunne blive ordnet i god ro og orden. Der var disket op med et overflødighedshorn af snacks, drikkevarer (øl, vand, champagne), og sommerhuset var som designet til det! En stor åben stue, hvor sofaerne var rykket ud langs væggene, og det var plads til to små dobbeltsenge i midten, hvor dagens løjer foregik. Jeg vil ikke begive mig ud i slibrige detaljer, men alt hvad man kunne forestille sig, det var de tre piger med på(af ting der passer i GB regi), og hvis der gik nogle gæster hjem med noget de ikke fik prøvet – så var det deres egen skyld. Der var sandwich’er nok til at starte en ny filial af Sunset, dybe blowjobs hvor der lige pludselig kommer en ekstra køn sild kravlede og vil være med, pigesex og sprøjteorgasmer i lange baner. (Vil I besøge Milla, og ved hvad I laver med jeres fingre, så anbefaler jeg at medbringe mindst en snorkel, måske en tørdragt) Alle pigerne nød det tydeligvis, og som vikingekongen var inde på – så blev det til tider også særdeles højlydt – men for at citere TrineMus ”Så stik da en pik i munden på hende!”. Det var uden tvivl et af de bedste, og mest "velarrangerede" GB’s jeg har været med til! Hvor alle havde højt humør, fræk sex og hvor der fra alles side virkelig blev ydet og nydt! Hvis I ser, at de dejlige damer skulle holde igen, så tøv ikke med at melde jer til – det var en oplevelse i særklasse! Redigeret 12. August, 2016 af Lynx 8 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Smukke Milla Skrevet 12. August, 2016 Ihhh man kan da kun blive glad for at læse jeres skønne og ikke mindst sjove anmeldelser.. Uden jer skønne og ikke mindst, frække mænd, havde det ikke kunne lykkedes Jeg vil nyde week. Med et stort smil på læben og glæder mig allerede til næste gang .. Og ja nok en go idé m den snorkel .. Ha ha ha. Frække og våde kys Milla Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TrineMuz 1400 Skrevet 12. August, 2016 Jeg er stadig helt oppe og kører på den fantastiske oplevelse jeg fik i går. jeg fik så mange orgasmer at jeg aldrig har prøvet noget lignende. Tak til alle deltagere. Det kunne ikke lade sig gøre uden jer. wow. Det var alt for fantastiskkæmpe smil her fra tak tak til alle de dejlige mænd kyz og knuz fra TrineMuz 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BJMads 3 Skrevet 17. August, 2016 Nej nej nej det lyder lækkert 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mester75 Skrevet 17. August, 2016 Det lyder som en god dag. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TrineMuz 1400 Skrevet 17. August, 2016 Det var mega lækkert og en helt igennem fantastisk dag. Det var så hyggeligt, vildt, frækt og vådt har aldrig prøvet nået ligende og håber så meget det kan gentages 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Petro 145 Skrevet 17. August, 2016 En helt fantastik oplevelse, som jeg er vanvittig glad for jeg deltog i. Helt klart noget af det bedste jeg har prøvet inden for GP oplevelser. Har godt nok skulle bruge nogle dage på at fordøje denne oplevelse, så beklager jeg først giver lyd nu Tror man skal lede længe efter så velplanlagt, kvalitetsbestemt og fedt arrangement. Stedet, forholdene, mad og drikke samt de totalt lækre og lidelige piger var helt i top. Samtidig synes jeg at stemningen var i en kaliber, jeg aldrig før har oplevet ved et GB. Det var meget lidt eller næsten igen "tam stemning" ved ankomsten. Ret hurtigt begyndte de deltagende og pigerne at snakke sammen på tværs. Det hele virkede faktisk meget naturligt, og utroligt nede på jorden. Er sikker på at det skyldes, at det var pigerne selv som stod for tilmeldingen (at man havde snakket med Adelie i tlf først), og at det var pigerne selv, der helt naturligt åbnede og tog i mod. Ikke nogen "bagmand" eller hjælper, hvor pigerne først kom ind senere. Det blødte det hele op fra starten. Og så var det da nogle utrolig hyggelige deltagere som var med. Så tak til jer også. Stemningen blev hurtigt meget liderlig, og pigerne gik til den med stor omhu og nydelse. Der var ikke noget at sige til, at en champagneflaske sprang helt at sig selv på køkkenbordet, med den liderlige stemning der var. Aldrig har jeg da oplevet så mange kvindeorgasmer på en dag. Håber at i alle 3 lækre piger fik styr på kroppen inden hjemturen, Trine rystede jo for vildt, og at i kunne tørre sengene inden aflevering . Og nej der var ikke nogen, der tabte et glas vand Og så er jeg dybt imponeret over, hvor stort et overblik pigerne havde. Selvom de tog i mod i alle huller og kæmpede en varm kamp, så var de meget opmærksom på, om der var nogen som blev snydt. Og hvis der var, så skulle pigerne nok sørger for at få dem med eller give dem en særbehandling. Hvis man skal give et GB arrangement stjerne, må det da være 5 stjerne. Huset, badeforhold, maden og drikke, håndklader hjælpemidler (gummi og glidecreme) samt pigerne og deres forberedelse. Det fåes ikke bedre. Havde egentlig kun valgt 3 timer, men den naturlig stemningen og al den liderlighed gjorde, at jeg pænt måtte bede om lov, til at tilkøbe den sidste time. Dette er jeg glad for jeg fik med. Dermed fik vi afsluttet og sagt farvel på en dejlig ægte måde. Tak til jer alle for en utrolig oplevelse. Håber i lader den gentage. 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 18. August, 2016 Det er beretninger som denne og i øvrigt de andre i denne tråd som gør det hele planglægnings besværet værd. Vi stilede fra start efter et brag....og det hele klappede bare. Og det betyder faktisk meget for os at folk sætter pris på det ekstra vi gjorde for at skabe den absolutte skønne stemning. Jeg vil understrege .... At ALLE deltagere var sublime og medvirkende til denne særlige succes. Og selv så mange tak for din skønne måde at deltage på @Petro Jeg synes bare at sammensætningen af deltagere var fantastisk... Nu kan de evige skeptikker så sidde og tænke ... Nåååå arrrrr mon ikke der smøres tykt på !!! Og svaret er nej!!! Simpelt og kort ..... I skulle have været der. Det var særligt... Og en oplevelse jeg sent vil glemme! Og det kan jeg uden tvivl ligeledes sige på vegne af både Smukke Milla og TrineMuz Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kinky fyr 176 Skrevet 19. August, 2016 Jeg håber på det kraftigste at I gentager og håber jeg får mulighed for at deltage næste. Kunne desværre ikke denne gang pga ferie knus 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Faunus 208 Skrevet 19. August, 2016 Hvilke pinger fik en sandwich? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg