Hop til indhold
3Forever

Vil aldrig besøge en pige herinde fra!

Recommended Posts

DETH skrev, for 4 timer siden:

Vi kan umuligt have besøgt de samme Gp'er, langt de fleste jeg har besøgt er gode mennesker, en del af dem helt fantastiske. 

Helt enig, vi besøger ikke de samme.

Jeg kan godt læse mig frem til den brede penis- fisse -enighed, du skal bevare  dit fantastiske syn på dine gode oplevelser dem vil jeg ikke fjerne. Du skal bare acceptere der findes et blødere og harmonisk vand i søen du aldrig vil svømme i :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vive La skrev, for 4 minutter siden:

Helt enig, vi besøger ikke de samme.

Jeg kan godt læse mig frem til den brede penis- fisse -enighed, du skal bevare  dit fantastiske syn på dine gode oplevelser dem vil jeg ikke fjerne. Du skal bare acceptere der findes et blødere og harmonisk vand i søen du aldrig vil svømme i :-)

Øh. Altså er du ikke selv pige? Som sælger sex? Måske jeg har misforstået noget..

Så verden er fuld af overfladiske tøser der siger de er bedre end alle andre og bare går op i udseende og du er...? Det blødere mere harmoniske vand? Altså siger du ikke selv nu, at du er bedre end alle andre?

 

 

det noget pjat, vi ved jo alle jeg er den bedste :rolleyes:

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ida sunshine skrev, for 1 minut siden:

Øh. Altså er du ikke selv pige? Som sælger sex? Måske jeg har misforstået noget..

Så verden er fuld af overfladiske tøser der siger de er bedre end alle andre og bare går op i udseende og du er...? Det blødere mere harmoniske vand? Altså siger du ikke selv nu, at du er bedre end alle andre?

 

 

det noget pjat, vi ved jo alle jeg er den bedste :rolleyes:

Ida med solen over sig, du må gerne være det bedste :-) ( du skal bare leve op til det :-) ) Det kræver sin kvinde, ikke?

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vive La skrev, for 30 minutter siden:

Ida med solen over sig, du må gerne være det bedste :-) ( du skal bare leve op til det :-) ) Det kræver sin kvinde, ikke?

 

 

Næ det kommer egentlig ret let til mig..

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ida sunshine skrev, for 20 minutter siden:

Næ det kommer egentlig ret let til mig..

Dejligt....det skal du være glad for...nyd det...og hold på dine gæster.

Men det kommer jo let til dig, så hvad pokker skriver jeg det her for....Du har forretningssans i vedligeholdelse, smukt :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vive La skrev, for 1 time siden:

Du skal bare acceptere der findes et blødere og harmonisk vand i søen du aldrig vil svømme i :-)

Kan du dumme det lidt ned, evt skrive det på jysk? 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
DETH skrev, for 2 minutter siden:

Kan du dumme det lidt ned, evt skrive det på jysk? 

Det kan jeg godt....men tror ikke min mening bliver som jeg ønsker. I stedet vil jeg gå i seng på " Læs Oppefra " mine sublime Hestons madrasser og sove blødt og lækkert.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tænder på inteligente og smukke piger.... Jeg synes mange af pigerne herinde viser stor intelligens i deres indlæg herinde. Så jeg vil da HELLERE end gerne være sammen med en pige herindefra. ISÆR hvis man sammenligner med østeuropæiske bimbos (hvor der sikkert nok er en del intelligente imellem, men langt mellem snapsene).

 

 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil ikke være sammen med en mand fra EG, med mindre det er en 3kant med en skøn pige.

Del dette indlæg


Link til indlæg
linda skrev, for 1 time siden:

Jeg vil heller ikke være sammen med en pige her fra 

Det kan ellers godt anbefales ;)

 

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren

Foretrækker nu også kun piger herfra, så er man 100% sikker på at man oplever mindst 4 orgasmer.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren

0

tvr skrev, for 1 time siden:

Jeg tænder på inteligente og smukke piger.... Jeg synes mange af pigerne herinde viser stor intelligens i deres indlæg herinde. Så jeg vil da HELLERE end gerne være sammen med en pige herindefra. ISÆR hvis man sammenligner med østeuropæiske bimbos (hvor der sikkert nok er en del intelligente imellem, men langt mellem snapsene).

 

 

Nu kan du nok ikke lige samligne de Danske, med udenlandske idet at de udenlandske ikke ytrer sig her på EG....at de Danske står knivskarpe undrer vel ikke nogen, andet vil da være dårlig promovering.

Redigeret af Grækeren

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sparkster

Syntes nu ikke det er 100% guldkorn der komme fra alle pigerne herinde, ingen regler uden undtagelser - og det er nu ikke en betragtning der kun gælder GP'erne. Det ville nu ikke afholde mig fra at besøge en pige, bare fordi hun havde en profil herinde :) 

Men det er selvfølgeligt bare min fortolkning af enkelte indlæg, det er sikkert åbent for debat, hvad der er knivskarpt og hvad der er små dumt. Tror nu ikke de østeuropæiske "bimbos" er måleligt dummere end de danske "bimbos" (hedder GP'er bimbos nu?) At man ikke snakker samme sprog, gør ikke modparten dum ;) 

Redigeret af Sparkster

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sjovt at vi har forskellig indgangsvinkel til et besøg herinde :) 

Jeg har besøgt 4 piger som har / har haft en profil herinde, men aldrig med den specifikke grund, at de har noget mellem ørerne, eller absolut intet mellem ørerne, i form af deres indlæg herinde. Jeg kan huske at jeg i starten lod mig påvirke af pigernes holdning, i meget specielle emner som racisme osv., men det er jeg nærmest helt ovre. 

Jeg går efter at de i deres annoncer tilbyder det som jeg søger, og billederne selvfølgelig :P 

Dog vil jeg da tro at jeg indirekte bliver påvirket til at besøge nogle af dem som har en profil herinde. Jeg ser jo profilerne og kigger på deres annoncer osv. Det er meget nemmere end at trawle 4-5 annoncesider igennem, hvor 90% af annoncerne alligevel ikke har min interesse.

Jeg går nærmest pr. automatik ud fra at man under besøget får en hyggelig snak / positivt indtryk af pigen...det er meget sjældent at det ikke er sket.

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg går udelukkende efter en empatisk, intelligent og servicemindet mis, gerne med lidt dårlige manér som hang til at savle, smaske o.lign, Om toppen er udstyret med kraftigt lys eller måske nærmere lidt hygge belysning, betyder mindre, da den seksuelle kommunikation primært foregår med missen.  Nå ja, emballagen må da også gerne være indbydende. 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 2 minutter siden:

Jeg går udelukkende efter en empatisk, intelligent og servicemindet mis, gerne med lidt dårlige manér som hang til at savle, smaske o.lign, Om toppen er udstyret med kraftigt lys eller måske nærmere lidt hygge belysning, betyder mindre, da den seksuelle kommunikation primært foregår med missen.  Nå ja, emballagen må da også gerne være indbydende. 

 

 

er det ikke lidt selvmodsigende? At sige du går efter en der er intelligent og så sige, at det ikke betyder meget om belysningen foroven er lidt dæmpet? Eller er det hendes fisse der skal være intelligent? 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ida sunshine skrev, Lige nu:

er det ikke lidt selvmodsigende? At sige du går efter en der er intelligent og så sige, at det ikke betyder meget om belysningen foroven er lidt dæmpet? Eller er det hendes fisse der skal være intelligent? 

Tror han mener patterne :idea:

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ida sunshine skrev, for 2 minutter siden:

er det ikke lidt selvmodsigende? At sige du går efter en der er intelligent og så sige, at det ikke betyder meget om belysningen foroven er lidt dæmpet? Eller er det hendes fisse der skal være intelligent? 

Det er hendes mis der skal være alle de superlativer jeg nævnte ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hæ, hæ. Fantastisk tråd - især det faktum at 3Forever kun har lavet ét indlæg, og så kører det ellers.

Troll????? :mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren
johanneseb skrev, for 55 minutter siden:

Hæ, hæ. Fantastisk tråd - især det faktum at 3Forever kun har lavet ét indlæg, og så kører det ellers.

Troll????? :mrgreen:

Er det ikke det som det hele ligesom går ud på ??????

Redigeret af Grækeren

Del dette indlæg


Link til indlæg
johanneseb skrev, for 10 timer siden:

Hæ, hæ. Fantastisk tråd - især det faktum at 3Forever kun har lavet ét indlæg, og så kører det ellers.

Troll????? :mrgreen:

lyder minsandt som om De er påbegyndt motivforskning -  vist nok noget med at kigge "likes" igennem, og føre regnskab i en lille bog ...mener at kunne huske, at der i aftenskolen er et kombi-kursus i  noget ligende, udbudt sammen med porcelænsmaling (klientellet er angiveligt det samme)

Nuvel, uagtet @3Forever ikke iøvrigt har yteret sig, er der jo mange andre der har ytret sig på glimrende vis

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
holstebronx skrev, for 22 timer siden:

Sjovt at vi har forskellig indgangsvinkel til et besøg herinde :) 

Jeg har besøgt 4 piger som har / har haft en profil herinde, men aldrig med den specifikke grund, at de har noget mellem ørerne, eller absolut intet mellem ørerne, i form af deres indlæg herinde. Jeg kan huske at jeg i starten lod mig påvirke af pigernes holdning, i meget specielle emner som racisme osv., men det er jeg nærmest helt ovre. 

Jeg går efter at de i deres annoncer tilbyder det som jeg søger, og billederne selvfølgelig :P 

Dog vil jeg da tro at jeg indirekte bliver påvirket til at besøge nogle af dem som har en profil herinde. Jeg ser jo profilerne og kigger på deres annoncer osv. Det er meget nemmere end at trawle 4-5 annoncesider igennem, hvor 90% af annoncerne alligevel ikke har min interesse.

Jeg går nærmest pr. automatik ud fra at man under besøget får en hyggelig snak / positivt indtryk af pigen...det er meget sjældent at det ikke er sket.

 

Lad mig tilføje at ovenstående et ved besøg nr. 1, hvor man jo ikke kender vedkommende. 

Senere hen så kan jeg godt finde på at besøge en pige igen, kun for snakkens skyld :)  legen kommer jo automatisk oveni :D 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Marqui skrev, 1 time siden:

lyder minsandt som om De er påbegyndt motivforskning -  vist nok noget med at kigge "likes" igennem, og føre regnskab i en lille bog ...mener at kunne huske, at der i aftenskolen er et kombi-kursus i  noget ligende, udbudt sammen med porcelænsmaling (klientellet er angiveligt det samme)

Nuvel, uagtet @3Forever ikke iøvrigt har yteret sig, er der jo mange andre der har ytret sig på glimrende vis

Det duer ikke. Må ikke være så sent oppe ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...