Hop til indhold
Ferdinand

Gangbang den 12. august med 4 studiner i Århus

Recommended Posts

Gæst
Storpik33 skrev, for 17 minutter siden:

Ja og vi ved jo alle hvem der står bag annoncen ik Peter.

Hvem står bag?

Og hvem er Peter

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har skrevet til og foreslået at flytte det til en anden landsdel (Nordjylland), men indtil videre intet svar. Kender et par steder, der måske godt kunne bruges :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Storpik33 skrev, 1 time siden:

Ja og vi ved jo alle hvem der står bag annoncen ik Peter.

Hvis man ellers bruger fornuften, så ville GB P have billeder på, hvis han var arrangør  ! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
hamdermab skrev, for 23 timer siden:

Jeg betaler intet forud.. har heldigvis en aftale i Aarhus efter kl 15.. så hvis jeg bliver brændt af så må jeg ud og spise et godt sted. 

Håber på det bedste. 

Jeg har et andet forslag, lad og splejse om en GP der tager imod flere mænd ! ?? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest storslem

Jeg kan arrangere et fedt GB med lucy _lovelace/Nikita i Århus hvis i vil betale 900/1100/1300 for 1, 2 ELLER 3 TIMER 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pikken skrev, den 11. august 2016 at 15:40:

Hvis man ellers bruger fornuften, så ville GB P have billeder på, hvis han var arrangør  ! 

Du kan da ikke lægge billeder på at fire fake piger til et fake GB.

Ej, så ikke annoncen. Og kan ikke udtale mig om noget.

Men vi var tre ægte piger som lavede et mega frækt GB. 

Tak til jer der kom der;) i var fantastiske. Super fed oplevelse. :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fedt for jer og dem der kom :) Godt at høre nogen kan finde ud af det, det tager jeg sgu hatten af for, men det hjælper bare ikke os der tænder på en anden type pige ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Verbal skrev, for 14 timer siden:

Fedt for jer og dem der kom :) Godt at høre nogen kan finde ud af det, det tager jeg sgu hatten af for, men det hjælper bare ikke os der tænder på en anden type pige ;)

En anden type piger? Vi var tre typer piger? Det må du da uddybe mere?

Del dette indlæg


Link til indlæg
TrineMuz skrev, for 50 minutter siden:

En anden type piger? Vi var tre typer piger? Det må du da uddybe mere?

Han mener en yngre kedelig, uerfaren, usexet, papegøjesnakkende, passiv og med masser af forbehold overfor hvad hun/de vil ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen
Dezmodevil skrev, for 2 timer siden:

Han mener en yngre kedelig, uerfaren, usexet, papegøjesnakkende, passiv og med masser af forbehold overfor hvad hun/de vil ;-)

Det er da ikke nødvendigvis sådan 

jeg tænder på alle kvinder der har livsnerve og elsker sex. 

Men det er da normalt at nogle mænd foretrækker yngre kvinder der er mere tynde til sex. Det er ikke det sammen som at det er papegøjer og passive. 

Min erfaring er at det handler om kvinden og ikke alderen. Mange unge slanke kvinder er helt fantastiske mennesker med stor livskraft. Det er mange kvinder med former også.

når der i dette indslag henvises til type - så Tror jeg det handler om "fysisk fremtoning" og ikke personlighed. 

Mig der skal vel være plads Til tykke tynde yngre og ældre 

mvh Anders 

Del dette indlæg


Link til indlæg
anders Jensen skrev, for 10 minutter siden:

Det er da ikke nødvendigvis sådan 

jeg tænder på alle kvinder der har livsnerve og elsker sex. 

Men det er da normalt at nogle mænd foretrækker yngre kvinder der er mere tynde til sex. Det er ikke det sammen som at det er papegøjer og passive. 

Min erfaring er at det handler om kvinden og ikke alderen. Mange unge slanke kvinder er helt fantastiske mennesker med stor livskraft. Det er mange kvinder med former også.

når der i dette indslag henvises til type - så Tror jeg det handler om "fysisk fremtoning" og ikke personlighed. 

Mig der skal vel være plads Til tykke tynde yngre og ældre 

mvh Anders 

Det var også med et glimt i øjet jeg skrev det...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...