Hop til indhold
Ferdinand

Gangbang den 12. august med 4 studiner i Århus

Recommended Posts

Guest anders Jensen

Hold da fast - lidt svært at tro på den er helt ægte :) men havde jeg været fra Århus havde jeg taget chancen det er da helt sikket 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Enig med Anders. Der er da 'the bang of the century' :-)

Sjældent med sex med hele 4 så utroligt fristende beskrevet unge piger. Og så i tre timer for 1.600, det er jo så lidt som 400 pr. pige ;-)

Det er jo enhver mands vådeste drøm :-( 

Flyt det til Kbh, og jeg lover, at der dukker mindst de otte krævede deltagere op - ellers betaler jeg hjertens gerne for dem, der mangler op til otte deltagere :-)

Eller skal vi bare være realistiske og med det samme indse, at det er fake? :-( 

Venligst

French

 

Redigeret af frenchlover1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg betaler intet forud.. har heldigvis en aftale i Aarhus efter kl 15.. så hvis jeg bliver brændt af så må jeg ud og spise et godt sted. 

Håber på det bedste. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tænker, hvis du det igen er en en fake, om en eller flere af os skulle kontakte Annoncelight. De ville kunne finde frem til IP-adressen på opslaget. Jeg kender også en der på anden måde kan finde frem til IP, men på en ikke lovlig måde.

 

Bare et forslag, så vi kan få stoppe disse fakeannoncer, HVIS det er fake ! 

 

Iøvrigt, hvorfor ingen fotos ?? 

 

(Sporring af IP skal dog ske inden opslag evt. slettes) 

Redigeret af Pikken

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kongo79

Håber sku det er ægte og i får  en forrygende fest :)

Men hvem fanden holder gb hos selv hvor de lokker 16 mænd ind i hold af gangen?? 

Det lugter desværre langt væk af fakes men håber jeg tager fejl...  Og ja der kommer nok en besked om at betale forud,  så pas på 

Del dette indlæg


Link til indlæg

tvivler også på det er ægte tænker bare 1600 kr for 3 timer når der er 4 piger :) det lyder meget billigt i mine øre også for billigt til at være sandt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
hamdermab skrev, for 4 timer siden:

Jeg betaler intet forud.. har heldigvis en aftale i Aarhus efter kl 15.. så hvis jeg bliver brændt af så må jeg ud og spise et godt sted. 

Håber på det bedste. 

Kan anbefale Lava... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
skrev, for 21 minutter siden:

Har også tilmeldte mig og fik bekræftelse på tilmelding. Håber ikke at det er fake.

spændende, håber de holder et igen hvis det ikke er fake, da jeg ikke kan Fredag

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Tror jeg prøver..De siger der er 28tilmeldte nu..

Ved ikke om, hvis det er reelt..at det bliver for mange...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...