Hop til indhold

Cage er et fjols - og alle ved det. Men nu rabler det da for ham.

Featured Replies

• Svar 101
  • Visninger 11.2k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• kanonkongen
    kanonkongen

Hej med dig @Cage  Mega sjov tråd. Ja god humor. (For sådan ser jeg din tråd, vist ikke så meget alvor i den) Nu vil jeg komme med min platte humor., og udfordring  En udfordring til dig, Cage. Du

• @TheLadyMylena The Lady Mylenas tekst og udseende er helt klart i en kategori, hvor du kan lave en anmeldelse som får Pc skærmen til at dugge  http://www.theladymylena.com/#! Sej tråd du har

• bare rolig @Prinz der skal nok komme en anmeldelse - heltens skriverier handler mestendels om ham selv; barbering/ikke barbering, strømper der skal matche underhylerne, og hvad han nu ellers kan finde

Skrevet
Vildmand skrev, for 14 minutter siden:

Er det ikke bare en stor gang selvpromovering?

Det tror jeg er spot on. Andre muligheder virker helt urealistisk - endelig ikke tage folks egne ord for gode varer :roll:

Ha' en fantastisk dag @Vildmand - gå ud i verden med din humoristiske sans, så bliver alt meget sjovere :D

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.