Hop til indhold
3Forever

Sprogpoliti på eroguide

Recommended Posts

Ak ja da og nej.

Jeg burde måske lige gentage min oprindelige indvending i tråd med trådstarter, før andre begyndte at afspore:

"Ja, det er lige præcis dette punkt, der har forårsaget så megen malice og fejde herinde. Navnlig det sidste, du skriver".

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

I stedet for per automatik at tilægge hinanden de allemest nedrige motiver, så kunne man måske overveje en anden mere dialogpræget approach ? Og måske slukke for irritationsgeneratoren ?

I Moderatorgruppen er vi ihvertfald stærke fortalere for en venlig og imødekommende omgangstone.

 

Redigeret af Extinguisher
  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg
ruder6 skrev, for 6 minutter siden:

sorry det var mig der fuckede det op..:-( håber ikke jeg blir bortvist for evigt herindefra selvom jeg jo kun har lavet under 10  indlæg indtil videre så må betegnes som dybt useriøs..

men tak for den fine rejsebeskrivelse x. fortsat god tur.. :-D:-D

Tak til ruder6.

Måske skulle Østerbroen, der kun har været her i et lille år, læse strengen igennem nok engang og endda ekstra omhyggeligt, før han begynder at fordømme fortidens spøgelser. Det er immervæk over et halvt år siden, jeg har har skrevet her sidst, så den med "det sædvanlige" ........ Ja, den lader vi blafre i vinden.

Det er ikke lige den melding, der giver folk lyst til at skrive videre herinde.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Borende X skrev, for 4 minutter siden:

Tak til ruder6.

Måske skulle Østerbroen, der kun har været her i et lille år, læse strengen igennem nok engang og endda ekstra omhyggeligt, før han begynder at fordømme fortidens spøgelser. Det er immervæk over et halvt år siden, jeg har har skrevet her sidst, så den med "det sædvanlige" ........ Ja, den lader vi blafre i vinden.

Det er ikke lige den melding, der giver folk lyst til at skrive videre herinde.

 

Jeg har ikke skrevet noget med "det sædvanlige". Jeg har skrevet at dit pladder om dig selv og den pensionerede GP du skriver om her på denne debat er ligegyldigt og uinteressant for emnet, måske skulle du selv læse strengen igennem igen for det er en helt anden der skriver noget om det "sædvanlige". 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu brød "ildslukkeren" – hvorfor hedder du egentlig ikke det på godt dansk? – ind, mens jeg var ved at skrive mit indlæg, så mit sidste bidrag var ikke i halsstarrighed.

Nu erkender 3F fakta, og helt fint med mig, det skal han ikke høre et ondt ord for, men det er immervæk Østerbroen, der skriver: "Gaab og forkert, dit pladder om dig selv og din pensionerede GP er irrelevant og uinteressant og har intet med emnet at gøre :(:("

Nej, det har det slet ikke, men det var altså ikke mig, der bragte det på bane.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Havnebumsen
3Forever skrev, for 11 timer siden:

Jeg mener ikke at det udelukker at jeg også kan have en holdning om at der skal være plads til forskellighed og forskellige måder at udtrykke sig på. Havnearbejderen udtrykker sig anderledes end forretningsmanden og it-medarbejderen. ;)

 

Og det er edderperkende Havnearbejderen der er rigtig på den!!!!!!!!

Alle de andre pjevsede hundehoveder og hængerøve, lusede amatører, elendige klamphuggere, latterlige skidesprællere, talentløse skiderikker, impotente grødbønder, småbørnspædagoger og socialdemokrater fatter sgu ingenting

De er fandeme Skolelærere, Narkomaner og Kommunister alle sammen!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tass

@Havnebumsen Nu syntes jeg godt nok du går over stregen.... helt seriøst, du kan da ikke bare sådan kalde folk for socialdemokrater......

sry. Ku ik lade være ;-) 
God weekend folkens

 

NB: for en sikkerhedsskyld vil jeg godt lige pointere at ovenstående ene og alene er ment som et humoristisk indslag. :-D

Redigeret af Tass

Del dette indlæg


Link til indlæg
3Forever skrev, den 8/4/2016 at 23:09:

Jeg kom ved en fejl til at kalde hende "pige barnet" og det resulterede i at min tråd blev stemplet som irrelevant af en bedrevidende sprog betjent.

Kære ven, det var ikke sprogbetjenteri, men det er det her: Hvis du læser hvad jeg skrev, så var det ikke "en stempling af din tråd." Jeg gjorde dig opmærksom på, hvorfor jeg ikke gad svare på det øvrige, nemlig fordi du udtrykte en temmelig nedladende holdning. Du skulle nu tage at læse, hvad jeg faktisk skriver, så tager du det måske også mindre tungt.

For mig handlede det nu ikke bare om det ord, men hele din beskrivelse af personen som naiv (det satte du i overskriften) eller underlagt selvbedrag. I det hele taget er du nok ikke så sprogligt vågen, for nu skriver du:
 

3Forever skrev, den 8/4/2016 at 23:09:

som ikke kun se, at det hun lavede var prostitution. 

Men det citeres hun faktisk ikke for. Hun citeres for at hun ikke ser sig selv som "prostitueret." Det er et ladet ord, som mange prostituerede GP'er heller ikke bryder sig om ... I EB-artiklen står netop "stemplet som ..." 

I tilbageblik skulle jeg måske have forklaret en ny bruger, hvad problemet er. Men dit svar til Bx i denne tråd får mig til at tvivle på, hvor ny du er? Men altså - du kunne se min kommentar som et bud på, hvorfor nogen måske ikke syntes det var relevant at diskutere lige den tråd med dig ...

 

3Forever skrev, den 8/5/2016 at 14:04:

Hvis jeg havde vidste at bemærkningen "pigebarnet" havde skabt, så meget ballade, så havde jeg aldrig skrevet det.

"Så meget ballade"? Er du "særligt sensitiv" eller hvad?
Så vidt jeg kan se skrev jeg en kort, sarkastisk bemærkning. Den fik kun "likes" af 3 andre. Ingen støttede mit synspunkt i tråden. Pas på du ikke får blå mærker af et vindpust i det her vejr ...

 

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vi takker for feedback omkring sproget på EroGuide. Desværre ser det ikke ud til at vort ønske om en venlig og omgængelig omgangstone har den store resonans hos deltagerne i tråden. 

Så må vi jo håbe at det bliver bedre i andre tråde, når nu det ikke lykkedes denne gang.

Redigeret af Extinguisher
  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...