Guest Liderlig-fyr Skrevet 3. August, 2016 Lidt inspireret af Faunus indlæg i lykkelig luder tråden Jeg kender en købepige ganske godt. Først som kunde. Siden privat som venner. Hun kan ikke lide, at have sex med kunderne. Som hun siger "det er ikke en fed følelse, at have en mand, som jeg ikke tænder på, ligge os støde i mig, men han kysser mit ansigt og ser mig ind i øjnene". Tænker i over hvor tæt i går på Pigen som i besøger? Altså det er jo kun et arbejde for hende…. og hvor tæt er det rimelig at gå på? og hvor meget er det rimelig at forvente af hende? Personlig holder jeg en lille afstand til hende. Tungekysser ikke vildt, har ikke mit ansigt super tæt på hendes når der knaldes, søger ikke som sådan øjenkontakten når der knaldes. Jeg har det fint med det er en service hun yder mig. Ønsker ikke hun leverer så meget af sig selv som en kæreste, kone eller elskerinde ville gøre. At hun holder lidt afstand er ok. Og jeg finder det helt i orden hvis hun har nogle ting som hører privaten til og ikke ønskes arbejdsmæssig såsom ikke kysser, ikke vil røres i håret osv. Ja kort sagt forventer jeg ikke Pigen leverer den tætteste mest intime sex til en vildt fremmed mand som hun ikke nødvendigvis tænder på og ikke selv har valgt ( dog er i sin fulde ret til at afvise) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Carnalwolf 532 Skrevet 3. August, 2016 Jeg kysser aldrig på munden, men det er ikke så meget for deres skyld, men fordi det ikke siger mig noget. Søger aldrig GFE, da jeg jo i så fald bare kunne finde mig en kæreste. For mig er det fint at der er afstand, det foretrækker jeg selv, og det er min erfaring at de fleste prostituerede også ønsker en vis afstand. Der er således ikke så meget kys, kærtegn, kram, og øjenkontakt fra min side, og jeg ønsker det heller ikke fra deres, så bliver det for intimt for mig, og det er ikke det jeg søger. Øjenkontakt er fint, men hvis jeg kan mærke pigen/kvinden ikke ønsker det (Som eksempelvis Anna hos Mansiongirls), så respekterer jeg det, og det gør mig ikke spor. Syntes det er god stil at du selv respekterer deres grænser, og at du ikke presser på for at få dem til at give dig en intimitet og bekræftelse som de ikke ønsker eller kan give. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17686 Skrevet 3. August, 2016 Har også tænkt en del på det her. Og holder også en lille distance, i hvert fald til jeg kender hende og hendes grænser meget godt. Hele det her univers er lidt af en paradoks. Kunderne køber en ydelse - siger man. Man betaler for at kunne gå - siger man. Man betaler for at slippe fra alt der med middag, og dating og vin og stearinlys og blomster og forventninger og bare få sig et knald - siger man. Og man forventer sig at få hvad man betaler for - god service, dejlig behandling, hed sex, flot kvinde .... Men på samme gang læser man tit herinde hvor viktigt det er med GFE, hvor viktigt det er at kunne give GP'en orgasme, at hun kysser intenst, hvor viktigt det er at det er gensidigt etc ... Er det ikke lidt modsigelsefyldt? Det virker til at det mange betaler for faktiskt ikke er sex, men følelsen af at kunne give en kvinde noget af betydning. Man betaler for at få opleve at have et værdi for en kvinde. Og skal det fungere så skal hun kysse, kigge dig dybt i øjnene, få en og helst flere orgasmer. Lykkes hun ikke med det, så opnår kunden ikke den ønskede bekræftelse og ergo: pigen er ikke leveringsdygtig. Man snakker meget om hvis GP'erne er afklarede med hvad de laver. Jeg tænker at det relevante spørgsmål er hvor mange kunder som egentlig er afklarede med hvad de laver? 11 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 3. August, 2016 Bananas skrev, for 24 minutter siden: Har også tænkt en del på det her. Og holder også en lille distance, i hvert fald til jeg kender hende og hendes grænser meget godt. Hele det her univers er lidt af en paradoks. Kunderne køber en ydelse - siger man. Man betaler for at kunne gå - siger man. Man betaler for at slippe fra alt der med middag, og dating og vin og stearinlys og blomster og forventninger og bare få sig et knald - siger man. Og man forventer sig at få hvad man betaler for - god service, dejlig behandling, hed sex, flot kvinde .... Men på samme gang læser man tit herinde hvor viktigt det er med GFE, hvor viktigt det er at kunne give GP'en orgasme, at hun kysser intenst, hvor viktigt det er at det er gensidigt etc ... Er det ikke lidt modsigelsefyldt? Det virker til at det mange betaler for faktiskt ikke er sex, men følelsen af at kunne give en kvinde noget af betydning. Man betaler for at få opleve at have et værdi for en kvinde. Og skal det fungere så skal hun kysse, kigge dig dybt i øjnene, få en og helst flere orgasmer. Lykkes hun ikke med det, så opnår kunden ikke den ønskede bekræftelse og ergo: pigen er ikke leveringsdygtig. Man snakker meget om hvis GP'erne er afklarede med hvad de laver. Jeg tænker at det relevante spørgsmål er hvor mange kunder som egentlig er afklarede med hvad de laver? Kan I huske programmet om Bonnie og de 10.000 mænd?! Gæsten spørger hende om hun også kom, og hun svarer "Ja det gør jeg da altid med dig". Da gæsten er gået spørger intervieweren om hun nogen sinde får orgasme med gæsterne, og hun svarer "nej, aldrig!" ( Jeg håber at jeg husker rigtigt, programmet kan ikke længere ses på DR.dk. Men jeg er ret sikker på at hun svarede nej ). 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Carnalwolf 532 Skrevet 3. August, 2016 holstebronx skrev, for 1 minut siden: Kan I huske programmet om Bonnie og de 10.000 mænd?! Gæsten spørger hende om hun også kom, og hun svarer "Ja det gør jeg da altid med dig". Da gæsten er gået spørger intervieweren om hun nogen sinde får orgasme med gæsterne, og hun svarer "nej, aldrig!" ( Jeg håber at jeg husker rigtigt, programmet kan ikke længere ses på DR.dk. Men jeg er ret sikker på at hun svarede nej ). Ja, hun svarer "Nej, aldrig" men ændrer det lidt efter til "Meget få gange", og det er jo igennem en ret lang karriere. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gylon81 301 Skrevet 4. August, 2016 Jeg elsker når pigerne vil kysse syntes at det giver lige det sidste med nogle dejlige kys 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Brandsprøjten 608 Skrevet 4. August, 2016 (edited) Synes det er en lidt rodet tråd. Hvis man er til hed og tæt GFE skal man selvfølgeligt som det første opsøge en pige der er til den ydelse - ellers bliver det aldrig godt. Jeg har prøvet piger der netop var til det meget intime samvær - og det var en fed oplevelse. Men finder man en pige der ikke rigtigt bryder sig om det bliver det ikke godt - hverken for pigen eller kunden. Og så er den ikke rigtigt længere. Redigeret 4. August, 2016 af Brandsprøjten Slåfejl 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thai-fan 570 Skrevet 4. August, 2016 Hvis der kommer lidt gensidigt intimitet og en halv eller trekvart GFE med, så er det fint og bare prikken over i'et for mig. Men det kan (og skal) aldrig være en kæreste-erstatning, for så er både manden og GP ude på et skråplan i min verden. Men (og det er et stort men): Det skal for Guds skyld ikke være en påtaget GFE. Det er faktisk værre end en mere "professionel" GP-oplevelse. Alt med måde, og det er en fin balance, både fra GP's og kundens side. De bedste GP er dem, der kan skabe en god og intim stemning om besøget. Det er svært at sætte ord på hvad det er præcist, men for mig er det en stemning, der både er og ikke er som en kæreste, man er nyforelsket i. Cream fra Mali Thai er god til det, og der er sikkert også danske GP, der er gode til det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 4. August, 2016 Det bliver lidt rodet da jeg har travlt og desuden ikke helt kan sætte ord på mine tanker / erfaringer. Det er jo umuligt at vide hvad pigen synes, men mindre at hun ligefrem skriver det i annoncen eller fortæller det ved ankomst, så man må bare håbe på at det er "udholdeligt". Jeg elsker at kysse og gerne med åbne øjne, det er ikke alle som er vild med dette. Jeg ligger ikke det store i at kysse inderligt, når det er ovre. Det var bare dejligt Der er det helt klart forskelligt hvad folk synes er intimt eller ej. Til gengæld har en pillowtalk meget mere følelsesmæssig værdi for mig. Legen, fantasien, ydelserne, penge transaktionen er ovre. Fra at ligge på ryggen og byde sig til, vender pigen sig om på siden eller maven ( biksen er lukket for yderligere pillerier ) og en hyggelig ( ofte personlig snak ) kan starte, hvor man jo som oftest ligger tæt på hinanden og kigger i øjnene på den man snakker med. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sneræven 2343 Skrevet 4. August, 2016 (edited) Liderlig-fyr skrev, for 22 timer siden: Tænker i over hvor tæt i går på Pigen som i besøger? Altså det er jo kun et arbejde for hende…. og hvor tæt er det rimelig at gå på? og hvor meget er det rimelig at forvente af hende? Uha, ja .. rigtig godt spørgsmål ... Jeg tænker rigtig meget over netop det, jeg 'hænger lidt i en gråzone' i det her univers .. Jeg er udpræget til kæle - nusse - kramme og gerne kysse. Jeg har faktisk lavet tekst til et trådoplæg - mere henvendt til pigerne - men tænkte, emnet måske var lidt for 'eksotisk' ... Så det er fint, at andre tager det op ... Så lægger jeg også min ud, lidt senere .. Jeg har det selv med at blive ret kærlig ... Og jeg har egentlig været forbavset over, at de fleste af de (ikke så mange) piger, jeg har besøgt, ikke lod til at have det svært med det ... Men jeg oplever også, at der er en grænse dér man ikke skal gå over - og hvad den præcis er, er forskellig fra pige til pige ... Det er en hårfin balancegang, og det handler om at føle sig frem ... Jeg vil sige som Holstebronx ovenfor, det er ret svært at udtrykke, at sætte ord på tanker og erfaringer ... Hvor kærlig må man være ... ?? Jeg kan generelt godt li' pigerne, og dét er i sig selv lidt af et dilemma / paradoks (måske) De fleste er faktisk hammersøde, også på det medmennsekelige plan ... Og så får man da lyst og tilbøjelighed til at blive lidt tæt ... Jeg har nok også en del fokus på emnet ('hvor tæt må man være') efter et rigtig godt besøg (sådan lidt 'hjernen-stod-af') hos en utrolig sød pige for en måneds tid siden .. Jeg vil besøge hende igen, så jeg er glad for trådens indlæg, de er gode at huske i dén forbindelse ... Redigeret 4. August, 2016 af sneræven 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9570 Skrevet 4. August, 2016 (edited) Bananas skrev, for 21 timer siden: Men på samme gang læser man tit herinde hvor viktigt det er med GFE, hvor viktigt det er at kunne give GP'en orgasme, at hun kysser intenst, hvor viktigt det er at det er gensidigt etc ... Det er jo kun nogle brugere, der har det sådan, og ikke nødvendigvis ved alle besøg. Jeg kan godt have det fint med en PSE, hvis jeg er motiveret for det og hun kan finde ud af det. Nogle GP laver noget, der er midt imellem og det kan faktisk godt forstyrre mig. Måske fordi jeg har leget lidt "luderlege" med et par kærester og når jeg så får det mix, så kommer det for tæt på for mig? Liderlig-fyr skrev, for 22 timer siden: Tænker i over hvor tæt i går på Pigen som i besøger? Altså det er jo kun et arbejde for hende…. og hvor tæt er det rimelig at gå på? Det er turn off for mig, hvis jeg gør noget, som jeg kan mærke hun ikke bryder sig om. Så det prøver jeg at undgå, både af respekt for hende og for min egen oplevelses skyld. Men det kan jo være et minefelt at bevæge sig i, og det er klart, det ikke ændrer på, hvad jeg ønsker mig af hende. Godt skuespil, som måske indebærer kys eller at hun udtrykker lyst eller ivrighed efter at levere en god oplevelse er typisk en del af det. Hvis ikke hun kan præstere det, er hun ikke den rette for mig (og hvis ikke hun er opsat på at levere en god oplevelse, så er hun nok ikke god for særligt mange eller for sig selv.) Redigeret 4. August, 2016 af Bebop 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9570 Skrevet 4. August, 2016 Liderlig-fyr skrev, for 22 timer siden: Hun kan ikke lide, at have sex med kunderne. Som hun siger "det er ikke en fed følelse, at have en mand, som jeg ikke tænder på, ligge os støde i mig, men han kysser mit ansigt og ser mig ind i øjnene". Hvis hun har det sådan og ikke kan finde noget positivt ved de fleste af de kunder hun tager ind, så burde hun helt klart stoppe for sin egen skyld. Jeg tror ikke det er godt, hvis hun gennemgående har det sådan. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 4. August, 2016 (edited) Tja - uden GFE har jeg endnu til gode at opleve det som godt. Jeg kan simpelthen ikke nå det rette spændingsniveau, hvis jeg oplever, at pigen egentlig ikke bryder sig om enten mig eller jobbet. Det er jo helt vildt fyldt med paradokser det her - jeg efterspørger noget, som man aldrig får - man må gøre sig klart, at pengene er drivkraften for pigen. Hun kan så have sig selv mere eller mindre med i det - men når alt kommer til alt - så gør hun det for pengene. Jeg indrømmer gerne, at jeg på min rejse i dette univers - har haft en mere romantisk forestilling om gp'eres motiver. Det har jeg ikke længere. Så hvor tæt går jeg på - meget tæt - Jeg er typen, der vil have det hele. Det kan man ikke få, og derfor er jeg stoppet med købesex. Tak til @Liderlig-fyr for et godt trådemne Redigeret 4. August, 2016 af Cage Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 4. August, 2016 Cage skrev, for 46 minutter siden: Tja - uden GFE har jeg endnu til gode at opleve det som godt. Jeg kan simpelthen ikke nå det rette spændingsniveau, hvis jeg oplever, at pigen egentlig ikke bryder sig om enten mig eller jobbet. Det er jo helt vildt fyldt med paradokser det her - jeg efterspørger noget, som man aldrig får - man må gøre sig klart, at pengene er drivkraften for pigen. Hun kan så have sig selv mere eller mindre med i det - men når alt kommer til alt - så gør hun det for pengene. Jeg indrømmer gerne, at jeg på min rejse i dette univers - har haft en mere romantisk forestilling om gp'eres motiver. Det har jeg ikke længere. Så hvor tæt går jeg på - meget tæt - Jeg er typen, der vil have det hele. Det kan man ikke få, og derfor er jeg stoppet med købesex. Tak til @Liderlig-fyr for et godt trådemne Men man kan vel heller ikke få det hele, efter 1-2 besøg hos en pige? Det kræver vel nogle flere besøg, at komme tæt på hinanden ( så tæt som pigen nu tillader det ), gætter jeg på. Det kræver vel også flere kom sammener hvis det havde været en pige i det private? Min faste glædes pige, giver kun tante kys og er meget realistisk omkring det at sælge sex. Men jeg holder utroligt meget af mine besøg og af hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 4. August, 2016 Helt enig @holstebronx - flere besøg er påkrævet. Personligt er jeg almindeligvis også ret god til at afkode det skriftlige. Men må også her se i øjnene, at nogle GP'ere er liiiiiige lovligt dygtige til at manipulere mig - og så gør det ondt, når den grumme virkelighed melder sig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sneræven 2343 Skrevet 4. August, 2016 Cage skrev, 1 time siden: Det er jo helt vildt fyldt med paradokser det her - jeg efterspørger noget, som man aldrig får - man må gøre sig klart, at pengene er drivkraften for pigen. Hun kan så have sig selv mere eller mindre med i det - men når alt kommer til alt - så gør hun det for pengene. Jeg indrømmer gerne, at jeg på min rejse i dette univers - har haft en mere romantisk forestilling om gp'eres motiver. Det har jeg ikke længere. Hmm .. tænke-tænke ... Jeg tror egentlig, mit dilemma er: Kan man på een eller anden måde få kropskontakt - også erotik i eet eller andet omfang - og nærvær, uden at pigen foragter eller afskyr een, og uden hun tager skade på sigt? Og hvordan finder man de piger, der kan det (jeg har selv oplevet een, jeg følte mig ret sikker på, for snart et par år siden) Der er også muligheder, med tantra og massage med afslutning, og dér prøver jeg mig også frem ... Men jeg nyder utrolig meget at måtte røre, også ... (Der er faktisk kommet et nyt og meget interessant initiativ - uden for 'branchen' - men det er nok uden for trådens emne .. ) Men OK, min situation er så også speciel, i forhold til de fleste herinde .. For mig er hverken kæresteforhold eller elskerinder overhovedet en realistisk mulighed, og det er dét jeg tager udgangspunkt i. Jeg har nævnt det kort for nogle af de piger jeg har besøgt, og de har vist sig utrolig venlige og forstående omkring det .. jeg tænkte, det måske ville skræmme dem, men det har slet ikke været tilfældet .. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sneræven 2343 Skrevet 4. August, 2016 Cage skrev, for 11 minutter siden: Men må også her se i øjnene, at nogle GP'ere er liiiiiige lovligt dygtige til at manipulere mig - og så gør det ondt, når den grumme virkelighed melder sig Hmm .. kan du evt. uddybe .. selvfølgelig kort, og uden at nævne navne osv .. ?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr_Snow 53 Skrevet 4. August, 2016 Jeg elsker tråde som denne. 1: fordi folk bliver så hudløst ærlig, 2: fordi jeg selv har behov for at være intim og tæt på pigerne (eller havde) Jeg er holder også på at det er noget man bygger op over mange besøg og fælles enighed/energi et par gange er det da også gået for vidt vis man ser gennem de professionel briller, jeg et ikke bange for at gå helt til stregen vis pigen tillader det. Den sidste pige jeg har betalt for tillod mig at gå lang over hvad der er den "normale" grænse hvilket også endte med at jeg begyndte at besøgte hende uden sex, kun snak og nus, først mod betaling siden hen uden. i dag er hun desværre for mange jyske fyre uden af branchen men til mit held pigen jeg kan kalde min 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17686 Skrevet 4. August, 2016 Mr_Snow skrev, for 18 minutter siden: Jeg elsker tråde som denne. 1: fordi folk bliver så hudløst ærlig, 2: fordi jeg selv har behov for at være intim og tæt på pigerne (eller havde) Jeg er holder også på at det er noget man bygger op over mange besøg og fælles enighed/energi et par gange er det da også gået for vidt vis man ser gennem de professionel briller, jeg et ikke bange for at gå helt til stregen vis pigen tillader det. Den sidste pige jeg har betalt for tillod mig at gå lang over hvad der er den "normale" grænse hvilket også endte med at jeg begyndte at besøgte hende uden sex, kun snak og nus, først mod betaling siden hen uden. i dag er hun desværre for mange jyske fyre uden af branchen men til mit held pigen jeg kan kalde min Sådan kan det gå hvis man går tæt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kamilla K Skrevet 4. August, 2016 Jeg plejer bare at sige :" ingen anal, smæk ,smerte og spørgsmål slå hovedet fra og lysterne til - så nyder vi begge bedst - jeg skal nok sige hvis du gør noget jeg ikke vil have " jeg har aldrig oplevet ,at nogen har gjort noget som jeg ikke ville have andet end at stille FOR mange spørgsmål Jeg ved ikke om det bare er mig der har et sådan , for jeg må indrømme, at jeg er den uerfarne i denne tråd - jeg bestiller nemlig aldrig GP er Jeg kan naturligvis kun svare for mig selv. Men jeg har det sådan , at jo mere man spørger under sex, jo mere fjerner man fokus fra lysterne og ubevidst kommer man til at tænke mere end man nyder, fordi man er bange for at gøre noget forkert - eller generelt bare tænker ALT for meget Jeg tror ikke man kan gøre noget forkert ,eller gøre noget som jeg ikke kan lide , hvis man overholder de forholdvis få grænser jeg har . jeg synes at sex bliver bedst , hvis man ikke tænker og bare følger hinandens liderlighed og lyster - for mig at se, er det en lige så fin kommunikation, som ord kan være. sjovt nok, så har jeg aldrig tænkt over, at mange piger måske har grænser som at kysse og andet i den dur. Ofte har jeg ikke helt forstået, hvad alle de spørgsmål skal til for, når mine grænser står i annoncen og jeg har forsøgt at lave en nogenlunde udførlig beskrivelse af hvad jeg kan lide , således at man får en rød tråd at følge Men efter at læst lidt i tråden her , så forstår jeg bedre hvorfor nogle af dem som jeg besøger/får besøg af første gang, stiller rædselsfuldt mange turn-off spørgsmål hele tiden Hånden på hjertet, så har jeg dyb respekt for, hvis man er bange for at gå over pigens grænser. Jeg troede bare, at de grænser altid står i pigernes annoncer ? (Ejh , næsten pinligt det her ! jeg ved det godt! Jeg burde nok læse de andre pigers annoncer - bare nogen af dem ! jeg må igang med at bestille piger - @Cage jeg må overtage din færd med GPèr, når du stopper - ligesom den olympiske fakkel . Pass it on to me , så begiver jeg mig ud på min jomfrurejse ) Enig med @Brandsprøjten i , at man jo nok først og fremmest finder en pige gennem annoncerne , der er tilsvarene det man selv gerne vil have . Tak til dig @Liderlig-fyr og til jer andre i denne tråd Det er altid rart med lidt indsigt, set fra "den anden side " Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr Skrevet 5. August, 2016 Kamilla K skrev, for 10 timer siden: Jeg plejer bare at sige :" ingen anal, smæk ,smerte og spørgsmål slå hovedet fra og lysterne til - så nyder vi begge bedst - jeg skal nok sige hvis du gør noget jeg ikke vil have " jeg har aldrig oplevet ,at nogen har gjort noget som jeg ikke ville have andet end at stille FOR mange spørgsmål Jeg kunne sagtens være gutten med for mange spørgsmål Jeg stikker aldrig fingeren ind i en Pige uden lige at trykke let på åbningen og hviske hendes navn eller lige spørge ok?… mange piger kan ikke lide det og det er et overgreb på dem hvis jeg bare josker fingeren ind!!! Ofte kysser jeg pigen på halsen og efterfølgende ligger fingeren på munden og stille spørger ok inden jeg kysser hende såfremt det ikke står skrevet i annonce eller hun ikke har startet med at kysse. Nogle Piger ønsker ikke at kysse og den grænse ønsker jeg ikke at overskride. Som nævnt i trådstart er det fint med mig Pigerne har nogle ting som er deres egen privatzone Jeg skyder den heller ikke af i munden på hende uden at vide om det er ok Og sådan er der flere ting som nogle Piger ikke ønsker og jeg lige tjekker om det er ok inden jeg bare gør det hvis jeg ikke er klar over om det er ok med pågældende pige. Tja nogle Piger kan måske opfatte det som lidt i overkanten men jeg har det bedst med at gå ud af døren velvidende jeg ikke har lavet et overgreb på hende. Og som den egoistiske Mand jeg er skulle jeg jo meget gerne gå ud af døren med en god følelse Man kan naturligvis spørge til og planlægge alting fra start inden man går igang…. det gør jeg også hvis jeg har specielle ønsker til besøget!!!! men ellers kan jeg bedst lide lade besøget udvikle sig som det nu engang udvikler sig. Ikke altid det bliver til jeg knalder hende hvis andre ting har været mere interessant. Blowjobbet er heller ikke en selvfølge! Det er sket at nogle besøg kun har omhandlet hendes Fisse hvis den har været spændende, våd og saftig at lege med. Sådan kan jeg bedst lide det… og som den egoistiske mand jeg er så…. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 5. August, 2016 Cage skrev, for 13 timer siden: Tja - uden GFE har jeg endnu til gode at opleve det som godt. Jeg kan simpelthen ikke nå det rette spændingsniveau, hvis jeg oplever, at pigen egentlig ikke bryder sig om enten mig eller jobbet. Det er jo helt vildt fyldt med paradokser det her - jeg efterspørger noget, som man aldrig får - man må gøre sig klart, at pengene er drivkraften for pigen. Hun kan så have sig selv mere eller mindre med i det - men når alt kommer til alt - så gør hun det for pengene. Jeg indrømmer gerne, at jeg på min rejse i dette univers - har haft en mere romantisk forestilling om gp'eres motiver. Det har jeg ikke længere. Så hvor tæt går jeg på - meget tæt - Jeg er typen, der vil have det hele. Det kan man ikke få, og derfor er jeg stoppet med købesex. Tak til @Liderlig-fyr for et godt trådemne Spændende konklusioner du er kommet til her. Du skriver du vil have det hele, men hvad er det? Villa, Volvo og vovse? For så vil jeg nok være tilbøjelig til at give dig ret, det finder du nok ikke blandt gp'er, men vel også næppe ved elskerinde, ellers var det jo nok ikke en elskerinde. Du vil have det hele, men med en kone, tre elskerinder og et par gp'er, har du så ikke alt hvad du kunne tænke dig? Bare en stråtanke;) Jeg lader personligt mine kunder komme meget tæt på, jeg giver altid 100% af mig selv, jeg har ikke en facade jeg kan tage på og spille skuespil. For mig er pengene egentlig ikke drivkraften, men et middel til at holde en naturlig distance, jeg er jo heller ikke nogen robot, men mine kunder betaler for min diskretion og for at undgå bøvl og det respekterer jeg selvfølgelig, selvom jeg måske også nogle gange godt kunne tænke mig "det hele". Måske er dine elskerinders motiver ikke så meget anderledes end gp'ers, en tur til London er jo heller ikke at kimse af;) Måske er ikke alle ens og bør derfor ikke skæres over en kam, fik derfor bare brug for at skrive et lille indspark;) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 5. August, 2016 Hvornår går man for tæt på? Ja, der findes vel ingen facitliste. Mange nævner kys som dejligt. Jeg er helt enig. Hvis det er opstået i kampens hede som følge af begær og lyst til at kysse, så er der da ikke noget dejligere, end begærlige kys, som krydderi på sexen. Hvis kys, er noget man skal vinge af på menukortet, så nej tak. Vil hellere have, at det er noget der opstår imellem os. Og fordi pigen har/får lyst. God fredag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr Skrevet 5. August, 2016 Bebop skrev, for 14 timer siden: Hvis hun har det sådan og ikke kan finde noget positivt ved de fleste af de kunder hun tager ind, så burde hun helt klart stoppe for sin egen skyld. Jeg tror ikke det er godt, hvis hun gennemgående har det sådan. Helt klart hun skulle stoppe!!!!! Men vi mener garanteret begge 2 hun ikke er et enkeltstående eksempel. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 5. August, 2016 Sarahdelicia skrev, 1 time siden: Spændende konklusioner du er kommet til her. Du skriver du vil have det hele, men hvad er det? Villa, Volvo og vovse? For så vil jeg nok være tilbøjelig til at give dig ret, det finder du nok ikke blandt gp'er, men vel også næppe ved elskerinde, ellers var det jo nok ikke en elskerinde. Du vil have det hele, men med en kone, tre elskerinder og et par gp'er, har du så ikke alt hvad du kunne tænke dig? Bare en stråtanke;) Jeg lader personligt mine kunder komme meget tæt på, jeg giver altid 100% af mig selv, jeg har ikke en facade jeg kan tage på og spille skuespil. For mig er pengene egentlig ikke drivkraften, men et middel til at holde en naturlig distance, jeg er jo heller ikke nogen robot, men mine kunder betaler for min diskretion og for at undgå bøvl og det respekterer jeg selvfølgelig, selvom jeg måske også nogle gange godt kunne tænke mig "det hele". Måske er dine elskerinders motiver ikke så meget anderledes end gp'ers, en tur til London er jo heller ikke at kimse af;) Måske er ikke alle ens og bør derfor ikke skæres over en kam, fik derfor bare brug for at skrive et lille indspark;) Det er nogle gode refleksioner Sarah. Jeg skal prøve at svare fyldestgørende. Nej "det hele" er ikke villa, volvo og vovse. Det kan være min formulering er lidt klodset - men jeg hentyder til den følelsesmæssige forbindelse. For mig står pengene i vejen for den forbindelse. Jeg navigerer i livet på godt og ondt efter mine følelser. Du har ret i, at gp'ere er vidt forskellige og kan have sig selv med i "forholdet", men det skriver jeg jo egentlig også. Og med hensyn til pengene. Jeg tager dine ord for gode varer, alt andet ville være idiotisk, hvis ikke du kender dig selv, ved jeg ikke hvem, der skulle. Og din udtalelse om forskellighed er jeg fuldstændig enig i, det tror jeg står ret klart, hvis man gider læse min indlæg rundt om på EG igennem. Men jeg har faktisk testet det med pengene ved 3 gp'ere, som alle har givet mig virkelig meget. Testen er enkel, elsk med mig uden penge. Det er måske ikke sagt så direkte i alle tilfælde, men afvisningen er klar nok. Se 3 personer har i dette ingen statistisk værdi, og fejlkilden kan jo også være mig som person, som de opfatter som frastødende, det ved jeg af gode grunde ikke. Men al den søde og frække korrespondance og den fantastiske sex vi har dyrket (min subjektive vurdering) er et hoax, det er åbenlyst bare god markedsføring og manipulation - og det er ikke kritik mind you - det er mig, der har problemet bestemt ikke gp'en, som gør præcis hvad hun skal for at holde gang i pengestrømmen. Dette er den ubekvemme sandhed - Sorry. Det skal heller ikke forveksles med manglende engagement eller nydelse fra de pågældende gp'ere, det tror jeg såmænd nok, de har været ærlige nok omkring - men uden penge gør det ondt, for nu at bruge et gammelt mundheld fra branchen. Og jeg må igen understrege - det er ikke kritik af gp'ere, så ville jeg være en græsk hykler. Jeg vil helst ikke diskutere mine forhold til mine elskerinder, blot lidt stilfærdigt sige, at du tager fejl mht. pengene mellem os. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg