Hop til indhold
Guest Kamilla K

DEN LYKKELIGE LUDER FINDES IKKE

Recommended Posts

Gæst

@Bananas - af en svensker at være siger du mange kloge ting. Tog mig sammen, og slog hjernen til @Nihil 's skriv igen. Tror jeg forstår nu, men vil nødigt skulle forklare :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu vil ikke kloge mig på alt muligt, men blot se på hvad jeg selv har oplevet.

Ud af de 7 GP'er jeg har haft glæden af at møde, virkede de 5 som om de havde det sjovt og var i godt humør før, under og efter akten. (Alle danske piger)

1 thai som jeg slet ikke kunne aflæse, men hun gjorde det godt.

1 udenlandsk som med garanti ikke var glad for sit arbejde og som var en rædselsfuld oplevelse

Altså 5 ud af 7 virkede glade og i godt humør.

Jeg har langt mere statistisk erfaring med bagerjomfruer, butikspersonale og f.eks. Min egen arbejdsplads. 

Der når man ikke i nærheden af 5 ud af 7 der er i godt humør og virker glade.

Bare en uvidenskabelig observation ;-)

Redigeret af Melkor1973

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Havnebumsen
Melkor1973 skrev, den 6. aug. 2016 at 20:01:

Altså 5 ud af 7 virkede glade og i godt humør.

Jeg har langt mere statistisk erfaring med bagerjomfruer, butikspersonale og f.eks. Min egen arbejdsplads. 

Der når man ikke i nærheden af 5 ud af 7 der er i godt humør og virker glade.

Bare en uvidenskabelig observation ;-)

Har du nogensinde overvejet om der er en årsag til Piger i al almindelighed ikke er glad og i godt humør når i skal til at knalde???

Med Havnebumsen plejer Kvinder i al almindelighed nu nok at være i godt humør før under og efter sex :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Havnebumsen skrev, for 10 minutter siden:

Har du nogensinde overvejet om der er en årsag til Piger i al almindelighed ikke er glad og i godt humør når i skal til at knalde???

Med Havnebumsen plejer Kvinder i al almindelighed nu nok at være i godt humør før under og efter sex :-)

Tror lige jeg må uddybe lidt på havnearbejderjargon ;-)

Det var en sammenligning af brancher og ikke en sammenligning af hvem jeg havde knaldet.

Havde det været en sammenligning med kvinder jeg havde knaldet privat vs. GP'er så ville jeg have nævnt lidt mere end bagere og butikker. I øvrigt har jeg aldrig knaldet en fra min arbejdsplads ;-)

 

Men forstår godt forvirringen..... for hvad hjertet er fuld af.... ;-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kamilla K

Tak for alle jeres bidrag :) 

Og tak til jer alle der giver mig så meget herinde på EG og "ude på den anden side" i Real Life :) 

 Jeg ved ikke om jeg før troede, at jeg var alene i min glæde over at være i branchen 

Men jeg ved i hvert fald nu, at jeg ikke er.

Tusindvis af tak til jer allesammen 

I giver selv meget af jer selv herinde,

 for jeg er jo ikke alene om at være ærlig .

I er fantastiske :wub:

Tak allesammen :) :wub:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Findes den lykkelige luder virkelig?

Findes den sandfærdige sandhed om lykke i dette øjeblik, i morgen eller i går? Hvad gjorde dig lykkelig som luder i går og i dag? Hvad gjorde dig oprørt og angst for lykken som den lykkelige luder ikke findes i morgen som lykken i dag?

Findes der et lykke begreb?

Er fissen lykkelig med 10 kunder og telefonsamtaler med edderkopper der vil spinne deres greb for nemme løsninger? Er lykke en håndfuld store penge og shoppe Gucci, og lancerer nye kollektioner af pris og stil? Vil lykkens luder tippe hendes veteran status når livsstil bliver lykkens nødvendighed?

Er lykke når samfundets og dit eller mit individ bliver en realitet af benægtelse? Den lykkelige luder findes....men lær hendes omfang.

Del dette indlæg


Link til indlæg

ZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz.............zzzzzzzzzzzzzzzzzzz. Hvad er lykke?

Der findes lykkelige ludere og ulykkelige ludere, og der findes lykkelige kunder og ulykkelige kunder. Og vi lever heldigvis i verdens lykkeligste land Danmark.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fisseslikkeren skrev, for 3 minutter siden:

ZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz.............zzzzzzzzzzzzzzzzzzz. Hvad er lykke?

Der findes lykkelige ludere og ulykkelige ludere, og der findes lykkelige kunder og ulykkelige kunder. Og vi lever heldigvis i verdens lykkeligste land Danmark.

Kan man forvente andet en zzzzzzzzzzzzzzz mennesker der sover i timen?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fisseslikkeren skrev, for 2 minutter siden:

Enig!!!!!!!!!!!!

 

Jeg er tilbage ved min sø.

Den tilstand hvor andet organiske miljø kun er i udfoldelse med det potentialle og naturlige liv. Det andet liv og vækst i søen må det u-orginale svømme i. Zzzzzzzz.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...