Hop til indhold
gerog

Fru Trump

Recommended Posts

Nåh så det kan blive første-damen.   Jah Mr Trump smag fejler ikke noget , det er nok mere et spørgsmål om hans evner gør det samme...  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dangro skrev, for 14 minutter siden:

Nåh så det kan blive første-damen.   Jah Mr Trump smag fejler ikke noget , det er nok mere et spørgsmål om hans evner gør det samme...  

56bcb8491a00002d00ab2770.jpeg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dangro skrev, 1 time siden:

Nåh så det kan blive første-damen.   Jah Mr Trump smag fejler ikke noget , det er nok mere et spørgsmål om hans evner gør det samme...  

Kære Dangro:)

- ja hun bliver første damen - hvis McDonalds Tumpe for dummies,   får bordende hos McDonalds

Jeg ved godt det ikke er pæne ord om en evt kommende præsident som tilmed er placeret i verdens mest betydende og magtfulde embede : Præsident i USA

Men indtil nu synes jeg ikke han har vist andet end at han ikke passer til embedet.

Og så fandt jeg lige dette på Wikipedia :  

Dummies, let læselige og forståelige reference-bøger, som behandler stort område af emner indenfor blandt andet ITfotolitteraturmusiktegning, hjem og have, mad og drikke, hundetræning og meget andet.

Bøgerne er af amerikansk oprindelse men er oversat til adskillige sprog, blandt andet dansk.

 

Og for den gode ordensskyld skal jeg også lige tilføje at jeg så absolut ikke har noget som helst had til USA; men blot en bekymring for om ovennævnte højt skrydende tomme olietønde kommer til det Hvide Hus

Mange hilsner

Nyder livet

 

Redigeret af Nyder livet

Del dette indlæg


Link til indlæg
gerog skrev, for 12 timer siden:

56bcb8491a00002d00ab2770.jpeg

Jeg mener så sandelig heller ikke at Hr Trump bør være Præsident i USA , det er han både for kynisk og afstumpet til at bære sådanne et embede. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nyder livet skrev, for 12 timer siden:

Kære Dangro:)

- ja hun bliver første damen - hvis McDonalds Tumpe for dummies,   får bordende hos McDonalds

Jeg ved godt det ikke er pæne ord om en evt kommende præsident som tilmed er placeret i verdens mest betydende og magtfulde embede : Præsident i USA

Men indtil nu synes jeg ikke han har vist andet end at han ikke passer til embedet.

Og så fandt jeg lige dette på Wikipedia :  

Dummies, let læselige og forståelige reference-bøger, som behandler stort område af emner indenfor blandt andet ITfotolitteraturmusiktegning, hjem og have, mad og drikke, hundetræning og meget andet.

Bøgerne er af amerikansk oprindelse men er oversat til adskillige sprog, blandt andet dansk.

 

Og for den gode ordensskyld skal jeg også lige tilføje at jeg så absolut ikke har noget som helst had til USA; men blot en bekymring for om ovennævnte højt skrydende tomme olietønde kommer til det Hvide Hus

Mange hilsner

Nyder livet

 

Jamen jeg kan kun være enig i dine betrakninger..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thai style skrev, for 13 minutter siden:

Billeder af Fru Obama? det vil være guf.

269181_orig.jpg?299

 

Og så er hun bygget som en fullback.. Velbekomme siger jeg bare!

Del dette indlæg


Link til indlæg
tiger skrev, for 3 timer siden:

 

 

Og så er hun bygget som en fullback.. Velbekomme siger jeg bare!

Jeg ku' godt Michelle_Obama_official_portrait.jpg

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thai style skrev, for 7 timer siden:

Billeder af Fru Obama? det vil være guf.

Nu hedder tråden Fru Trump og ikke Fru Obama, men kan se at der er andre der har opfyldt dit ønske ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...