Hop til indhold
3Forever

Opfordrer Sugardaters unge piger til at prostituere sig?

Recommended Posts

Guest TboneDK

Vil nok sige, at de bestemt ikke underspiller eller undlader at glorificerer konceptet.
De skal naturligvis have så mange brugere som muligt, meeeeen, syntes faktisk der er lige på/over grænsen.

.. Og så tror jeg skribenten, har et traume fra et sommerferie job, i en Isbod, hahaha

Redigeret af TboneDK

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest PerFyn
Citat

 

Skattefrit

Siden du får gaver og oplevelser med din Daddy eller Mama hen over sommerferien, skal du ikke betale skat af det, du får. Har du et fuldtidsjob, ryger 40 % af din indkomst hurtigt til skat og arbejdsmarkedsbidrag.

 

og afhænger det her ikke lidt af gavens størrelse;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er overhovedet ingen forskel. Der bliver solgt sex med økonomisk gevinst for øje. Men hvis der er nogle af jer sugerdaters, som betaler pigen for hendes selskab uden at have det i tankerne at i ønsker seksuelle ydelser fra hende, så tager jeg naturligvis fejl.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen
PerFyn skrev, for 38 minutter siden:

og afhænger det her ikke lidt af gavens størrelse;)

egentligt ikke - gaver der er impliceret i et møde er klart skattepligtige - 

altså havde du fået gaven uanset mødet? Så er den indtil en vis størrelse skattefri :) men sådan forholder det sig nok ikke så ofte - selv med undtagelse af dem der betaler forud :) LOL her er det jo en gave for ingenting - problemet er bare at get er det faktisk penge og derfor skal det betragtes som en decideret skattepligtig indkomst 

Jo sd opfordre da 100 procent til prostitition - det er jo hele deres eksistensgrundlag :) det er selvfølgelig en anden om lidt mere indirekte form end et glædeshus men alligevel så er en sd en gp uanset hvordan man vender og drejer det :) og det kan de godt være stolte af som jeg set det er det verdens fineste erhverv hvis man gør det godt 

så tak af hele hjertet til jer skønne Sder og gper :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Midtj skrev, for 46 minutter siden:

Der er overhovedet ingen forskel. Der bliver solgt sex med økonomisk gevinst for øje. Men hvis der er nogle af jer sugerdaters, som betaler pigen for hendes selskab uden at have det i tankerne at i ønsker seksuelle ydelser fra hende, så tager jeg naturligvis fejl.

Så du synes ikke, der er noget etisk forkert i at de lokker unge piger ud i prostitution? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
3Forever skrev, for 10 minutter siden:

Så du synes ikke, der er noget etisk forkert i at de lokker unge piger ud i prostitution? 

Jo absolut.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest PerFyn
3Forever skrev, for 2 minutter siden:

Så du synes ikke, der er noget etisk forkert i at de lokker unge piger ud i prostitution? 

Det er et godt og relevant spørgsmål.

Det kommer jo an på, hvordan man ser på sexarbejde - er det mere forkert med annoncer og reklame at lokke piger/kvinder til sexarbejde end det er at lokke dem ind på en given uddannelsesinstition) Mange  erhverv lokker med flotte opslag og reklamer, der lover langt mere end de holder. 

Det etisk / moralsk forkerte for består i, for mig at se uanset om det så er til sexarbejde eller andet erhverv, at lokke med forkerte og direkte misvisende annoncer og reklamer.  

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
3Forever skrev, for 12 minutter siden:

Så du synes ikke, der er noget etisk forkert i at de lokker unge piger ud i prostitution? 

Hvorfor "lokkes" unge piger til alt muligt, har de ikke ret til en fri vilje som alle andre?

hvad med de unge mennesker, der "lokkes" med en karriere som professionelle sportsudøvere, skal vi ikke også sætte spørgsmålstegn ved den pralsis?

men i bund og grund bunder dit indlæg vel blot i, at du tænker nedladende om piger og prostitution i al almindelighed!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest PerFyn
3Forever skrev, for 27 minutter siden:

Så du synes ikke, der er noget etisk forkert i at de lokker unge piger ud i prostitution? 

Midtj skrev, for 16 minutter siden:

Jo absolut.

 

Onslow skrev, for 10 minutter siden:

men i bund og grund bunder dit indlæg vel blot i, at du tænker nedladende om piger og prostitution i al almindelighed!

 

PerFyn skrev, for 15 minutter siden:

Det kommer jo an på, hvordan man ser på sexarbejde

Som jeg skrev....Er sexarbejde noget vi helst ikke ser i vores samfund, er det noget vi til nøds accepterer, men ikke kan lide eller respekterer vi det som et gyldigt erhverv på lige fod med andre erhverv. 

Jeg hører selv til de sidste og anser det for et erhverv blandt andre, hvor valget er truffet af myndige voksne selvstændige kvinder. Ved selvfølgelig at de der opfatter sexarbejde på en anden måde end jeg, vil beskylde mig for at indtage denne (bekvemme) synsvinkel udelukkende for at retfærdiggøre mit (i deres øjne) (mis)brug af kvinder til egen seksuelle tilfredsstillelse. 

I mine øjne kan det aldrig være forkert at der indgås en gensidig aftale om intimt samvær med økonomisk kompensation som modydelse. 

Alt andet end gensidige aftaler indgået mellem selvstændige voksne mænd og kvinder er der jo lovgivet omkring og det er ikke de tilfælde jeg betragter som etisk og moralsk forsvarlige. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Onslow skrev, for 32 minutter siden:

men i bund og grund bunder dit indlæg vel blot i, at du tænker nedladende om piger og prostitution i al almindelighed!

Næh. Jeg synes bestemt også pigerne har et valg, men når firmaet bag sugardaters tjener kassen på at lokke unge piger ud i prostitution, så synes jeg der er noget galt med etikken. ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen
3Forever skrev, for 12 minutter siden:

Næh. Jeg synes bestemt også pigerne har et valg, men når firmaet bag sugardaters tjener kassen på at lokke unge piger ud i prostitution, så synes jeg der er noget galt med etikken. ;) 

Mener Du det er alfonseri ? Det er jo ulovligt. 

Men hvis det ikke er ulovligt så er det vel ok 

det et jo lidt som eg - selvom de selvfølgeligt ikke tjener penge på medlemsskaber

sd tager jo heller ikke penge fra pigerne med fra os sagesløse liderpukke :) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
anders Jensen skrev, for 15 minutter siden:

Men hvis det ikke er ulovligt så er det vel ok 

Kan man ikke mene, at noget ikke er o.k., selvom det er lovligt?

3Forever skrev, for 30 minutter siden:

Næh. Jeg synes bestemt også pigerne har et valg, men når firmaet bag sugardaters tjener kassen på at lokke unge piger ud i prostitution, så synes jeg der er noget galt med etikken. ;) 

Hvorfor gør det en forskel at hjemmesiden tjener penge? Det er jo ikke "de unge piger," der betaler?

Del dette indlæg


Link til indlæg
anders Jensen skrev, for 25 minutter siden:

Mener Du det er alfonseri ? Det er jo ulovligt. 

Næh egentlig ikke. Jeg synes bare det er lidt klamt at et firma lokker piger til at prostituere sig. 

Citat

Men hvis det ikke er ulovligt så er det vel ok 

det et jo lidt som eg - selvom de selvfølgeligt ikke tjener penge på medlemsskaber

sd tager jo heller ikke penge fra pigerne med fra os sagesløse liderpukke :) 

Jo, men EG lokker ikke piger ind i prostitution. Det er et valg som pigerne selv træffer. Det er forskellen. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
3Forever skrev, for 2 minutter siden:

. Jo, men EG lokker ikke piger ind i prostitution. Det er et valg som pigerne selv træffer. Det er forskellen. :)

Har man ikke selv truffet et valg selv om man er blevet lokket? I så fald er min samvittighed helt ren igen :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen
Bebop skrev, for 22 minutter siden:

Kan man ikke mene, at noget ikke er o.k., selvom det er lovligt 

Jo da - Man kan mene præcist hvad men vil :) det jeg mener er bare at uanset hvad man så mener så er der et lovarbekde bag der gør at det de gør er "defineret" som helt i orden i Danmark - men selvfølgeligt kan man da mene hvad man vil - 

jeg mener fx Laura fra sexy club er sindssygt lækker - og det er ikke ulovligt at jeg har sex med hende for penge - men for satan min kone vil synes det var ren nederen hvis hun fandt ud af det - tror jeg :) og der er sikket mange meninger og det 

Og se bare Donald trump - han mener jo alt muligt :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen
3Forever skrev, for 56 minutter siden:

Næh egentlig ikke. Jeg synes bare det er lidt klamt at et firma lokker piger til at prostituere sig. 

Jo, men EG lokker ikke piger ind i prostitution. Det er et valg som pigerne selv træffer. Det er forskellen. :)

De lever jo af at piger prostitierer sig - hvis man synes prostitution er klamt skal man ikke købe sex for penge 

så gør man jo noget der fundamentalt stider lmod sin egen moral. 

Jeg er enig i at der er sørgelige tilfælde hvor kvinder bliver udnyttet eller kommer til skade af prostituion

men på Sd er der også piger der synes det er mega sjovt og frækt det de har gang i :) 

havde jeg kunne tjene penge på at sælge samvær sex og fis og ballade for 2-4k pr aften så havde jeg ikke lavet andet :) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
anders Jensen skrev, for 47 minutter siden:

et lovarbekde bag der gør at det de gør er "defineret" som helt i orden i Danmark

Man kan ikke slutte, at fordi loven vælger ikke at forbyde noget, så er det "helt i orden." Sådan fungerer lovgivning ikke. Generelt går man efter at forbyde så lidt som muligt. Du får ikke mange lovgivere til at sige at 18-årige prostituerede er "helt i orden." Der er masser af gråzone imellem "Helt i orden" og "forbudt" eller "helt forkert."

Del dette indlæg


Link til indlæg
3Forever skrev, for 1 time siden:

Næh egentlig ikke. Jeg synes bare det er lidt klamt at et firma lokker piger til at prostituere sig. 

Nede hos min bager har de et skilt i vinduet, hvor de søger unge til såvel bageriet som butikken.

De fortæller i rosende vendinger, hvor skønt den/de unge vil få det, mens støvlunger og søvnproblemer behændigt forbigås.

Er det ikke lige så klamt?

Del dette indlæg


Link til indlæg
PerFyn skrev, for 4 timer siden:

og afhænger det her ikke lidt af gavens størrelse;)

Naturalieydelser er også skattepligtige, så her går SD galt i byen.

Redigeret af warmgun

Del dette indlæg


Link til indlæg
3Forever skrev, for 3 timer siden:

Så du synes ikke, der er noget etisk forkert i at de lokker unge piger ud i prostitution? 

Dem der læser bloggen er jo allerede inde på SDs hjemmeside, så tanken er nok ikke så fjern for dem, men det er da på eller ud over kanten...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen
Bebop skrev, 1 time siden:

Man kan ikke slutte, at fordi loven vælger ikke at forbyde noget, så er det "helt i orden." Sådan fungerer lovgivning ikke. Generelt går man efter at forbyde så lidt som muligt. Du får ikke mange lovgivere til at sige at 18-årige prostituerede er "helt i orden." Der er masser af gråzone imellem "Helt i orden" og "forbudt" eller "helt forkert."

Ja man derfor kan man jo mene hvad man vil - for helt i orden er helt igennem subjektivt og bestemt af den der udtaler det

juraen er det bedste forsøg på at give et bud på samfundets moral - og så er det op til hver enkelt borger at mene hvad vedkomne vil om det der ikke er beskrevet i loven 

så hvad end folk mener er i orden eller ikke i orden er jo op til dem 

det et loven det gælder - 

prøv fx at se hvor forskellige meninger det er i Danmark omkring det at piger går med slør - loven er klar - det har du liv til - ergo det er i orden i følge loven 

hvad du og jeg mener om det er egentligt helt igennem ligegyldigt - hvis ikke vi forsøger at lave loven om altså 

derimod er der jo folk der er for tvangsægteskab - altså de synes det er helt i orden og det kan da godt være de synes det er i orden men det er ikke i orden i følge loven 

det er det jeg mener med i orden - altså i orden i forhold til loven 

folk incl du og jeg kan jo mene hvad fande vi vil - det er loven der gælder alligevel 

hvis man er imod prostutition så skal man selvfølgeligt holde sig fra det - det er da klart 

mer man imod det Sd gør - så skal man da boycotte dem - det er da helt i orden man gør det også i følge loven 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis en ung pige begynder på et bordel, har hun mutter, tele og andre piger til at hjælpe med at lære denne branche at kende; til at fortælle, hvordan man tager vare på sig selv, hvad man kan gøre i forskellige situationer mv. Hun er ikke alene på job, og hun kan få hjælp til at finde ud af, hvilke ydelser hun vil tilbyde, hvad der skal stå i annoncen mv. Og hun kan få hjælp, hvis der opstår problemer med en kunde. 

Hvis en ung pige sætter en annonce på SD er hun helt alene, hun bruger ofte eget navn og adresse, arbejder hjemmefra og betragter ikke sig selv som prostitueret. Flere er blevet overraskede over at blive omtalt på eroguide, og over at folk kan finde på at tjekke Facebook mv ud.

Jeg har ikke læst blog-indlægget, men løfter om gode skattefrie lommepenge / gaver kan sikkert virke tillokkende på en ung pige med dyre ønsker. Sikkert også mere tillokkende end sex med fremmede (ældre) mænd, jeg gætter bare, men det kan være en af grundene til de mange aftaler, der aldrig bliver til noget.

Prostitution er ikke for alle, men ønsker man at prøve branchen af mener jeg, at det bør være under trygge forhold på bordel eller sammen med en velfungerende og afklaret kollega.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liv skrev, for 43 minutter siden:

Hvis en ung pige begynder på et bordel, har hun mutter, tele og andre piger til at hjælpe med at lære denne branche at kende; til at fortælle, hvordan man tager vare på sig selv, hvad man kan gøre i forskellige situationer mv. Hun er ikke alene på job, og hun kan få hjælp til at finde ud af, hvilke ydelser hun vil tilbyde, hvad der skal stå i annoncen mv. Og hun kan få hjælp, hvis der opstår problemer med en kunde. 

Hvis en ung pige sætter en annonce på SD er hun helt alene, hun bruger ofte eget navn og adresse, arbejder hjemmefra og betragter ikke sig selv som prostitueret. Flere er blevet overraskede over at blive omtalt på eroguide, og over at folk kan finde på at tjekke Facebook mv ud.

Jeg har ikke læst blog-indlægget, men løfter om gode skattefrie lommepenge / gaver kan sikkert virke tillokkende på en ung pige med dyre ønsker. Sikkert også mere tillokkende end sex med fremmede (ældre) mænd, jeg gætter bare, men det kan være en af grundene til de mange aftaler, der aldrig bliver til noget.

Prostitution er ikke for alle, men ønsker man at prøve branchen af mener jeg, at det bør være under trygge forhold på bordel eller sammen med en velfungerende og afklaret kollega.

 

Kloge ord i juli. :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest PerFyn
Liv skrev, for 3 timer siden:

Prostitution er ikke for alle, men ønsker man at prøve branchen af mener jeg, at det bør være under trygge forhold på bordel eller sammen med en velfungerende og afklaret kollega.

Er faktisk enig med dig - der er dog bare det problem at bordeldrift i Danmark er ulovligt, derfor har i hvert fald en del af de unge piger også nogle forestillinger om kriminelle bordelbagmænd. Derfor tror jeg, og jeg må indrømme det er tror, da jeg kun kender et par enkelte unge piger, som jeg har drøftet det emne med, at de unge piger, der blot har brug for en hurtig økonomisk indsprøjtning hellere vil søge via en hjemmeside som SD, og i nogle tilfælde annoncelight, frem for at komme med på et bordel. Det ville være lettere og bedre, hvis blot bordeldrift blev legaliseret, selvfølgelig med indbyggede krav om ordnede forhold , som der også er i alle andre brancher.

Men yes - alle unge piger, der overvejer at blive sexarbejder burde have mulighed for at få råd og vejledning af mere erfarne glædespiger.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...