Hop til indhold
Guest Mester75

Blowjob uden kondom - hvor stor er risikoen?

Recommended Posts

TahitiGuy skrev, for 19 timer siden:

Ved blowjobs og vaginal sex.

Hvis partneren ikke har herpes så er den 0% :-)

Hvis partneren har herpes, så er den en del større, og hvis det er i udbrud, så er den temmelig stor (men så kan man som regel se det - især ifm blowjob, hvis lyset er tændt). Man siger at for to partnere der har regelmæssig sex uden kondom, hvor den ene er smittet - der er smitterisikoen omkring 5-10% pr år (fundet ved at følge folk i parforhold, hvor de dropper sex ved et udbrud ...). Mænd smitter kvinder lettere.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Slemmemig

En af mine bekendte er ØNH læge. Han kan berette om flere tilfælde af klamydia i svælget og diverse andre kønssygdomme som har sat sig i øvre luftveje- både hos mænd og kvinder.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Slemmemig skrev, for 4 minutter siden:

En af mine bekendte er ØNH læge. Han kan berette om flere tilfælde af klamydia i svælget og diverse andre kønssygdomme som har sat sig i øvre luftveje- både hos mænd og kvinder.

Uha synes ikke godt om :?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rubert skrev, for 11 minutter siden:

Uha synes ikke godt om :?

Nej, og derfor bør man ikke tage imod økoblow eller for den sags skyld give det. Man skal tage sit helbred seriøst :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Slemmemig

Ligeledes bør man som kvinde i denne branche være opmærksom på risikoen i forbindelse med at modtage oralsex ☺

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mester75
Slemmemig skrev, 1 time siden:

En af mine bekendte er ØNH læge. Han kan berette om flere tilfælde af klamydia i svælget og diverse andre kønssygdomme som har sat sig i øvre luftveje- både hos mænd og kvinder.

Fandt denne information: "Klamydia kan ikke smitte fra munden - kun fra pikken, skeden eller endetarmen. Men det kan godt smitte til munden, hvis du fx giver ubeskyttet oralsex til en klamydiasmittet." 

Fra http://www.sexlinien.dk/emnesider-sexsygdomme/klamydia.aspx

Så risikoen som modtagende mand er der ikke for Klamydia. Men der er stadig risiko for Hiv og gonere. Jeg talte med lægen om det, da jeg var inde og blive testet. Har man gonere i halsen, er det noget man lægger mærke til. Så møder I en GP der lyder som Stephen Hawkins, er det på med regnfrakken. 

Jeg blev i øvrigt frikendt på alle punkter, da jegj fik svar på prøverne. :-)

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den mest sandsynlige kønssygdom ved at modtage oralsex uden gummi som mand, er at få Gonorre.

Transmissions-raten, hvis pigen har noget (gonorre) smitte i halsen er ret så betydelig - jeg husker noget i stil med med 20-40%. Til gengæld er sandsynligheden for at pigen er smittet ikke så stor, da den på de fleste slår så kraftigt ud at de søger behandling. Men det kan ske at nogen er smittet uden at have symptomer, og derfor ken det fx. ske at den forrige kunde har haft smitten og spøjtet pigen i munden - så kan det nemt overføres i det næste blowjob.

Gonorre kan (stadigvæk) kureres med den rette antibiotika - den kan være meget smertefuld hvis man ikke kommer i behandling i en fart.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dezmodevil skrev, den 7/9/2016 at 12:09:

Jeg håber da ikke at du seriøst mener at 4 ud af 10.000 blowjobs resulterer i HIV. Jeg vil mene jeg har modtaget en del BJ og derfor ud fra din tese har leget med ilden. 

Du mener at i 0,04% af BJ hvor kvinden har hiv er der risiko for at blive smittet - lad os lege med tanken om at 1-1000 Kvinder har hiv (i branchen) så er risikoen 4 ud af 10.000.000

I 2014 fik 39 kvinder konstateret hiv og størstedelen var misbrugere eller indvandrer/flygtninge. Hold dig fra de to grupper også er risikoen meget lille. 

Hej Dezmodevil

Nej jeg mener ikke at 4 ud af 10.000 blowjobs resulterer i HIV, hvilket heller ikke er hvad jeg skriver. Jeg skriver at sandsynligheden for at HIV virussen transmitteres via oralsex er estimeret som værende 0,04%. Så det er meget vanskeligt at få HIV ved at modtage blowjobs, selv i central Afrika.

Mvh

Carnalwolf

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest storslem

Jeg vil tro at risikoen for at blive dræbt i trafikken er omkring 1000 gange større ☺

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest storslem

Jeg vil tro at risikoen for at blive dræbt i trafikken er omkring 1000 gange større ☺ så hold op med at gå over vejen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Runaldo

Hvis pigen har bøjle på tænderne kan risikoen være rimelig høj. Ligesom at tage chancen med pikken i en blender.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus
Runaldo skrev, for 4 timer siden:

Hvis pigen har bøjle på tænderne kan risikoen være rimelig høj. Ligesom at tage chancen med pikken i en blender.

Ja, du har givetvis ret.:)

Men, hvis blowet varer længe nok så forøges risikoen væsentligt - for så begynder pikken også at kaste op.:D:D

 

Redigeret af Anilingus

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bracetrain skrev, for 6 timer siden:

Hjælp mig venner,med at finde en pige med BØJLE på.Vil så gerne prøve en...

Tandbøjler har det med at sidde fast, så du får nok svært ved at få lov at prøve pigens bøjle

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...